Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory przod + hamulce przod w Clio RS
Autor Wiadomość

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Czw 17 Sie, 2006   

Masz sokole oko - caly jest zawysoko, ale Koni kit ma jeszcze regulacje wysokosci amortyzatora - wiec jak wroce z urlopu to obnize. Mialo byc -40 a wyglada jakby siadl -20. Chyba ze nowe zawieszenie ma sie ulozyc - ale ja juz z tydzien na tym smigam ?
_________________
STICAR.pl - Grafika samochodowa

"I couldn't repair my brakes so i made my horn louder"
 
 

shorti
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sie, 2006   

hmm to dziwne a w zestawie juz były spreżyny? czy wsadziłeś jakies inne? możesz zdradzic cene zestawu? :D
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 19 Sie, 2006   

Ostatnio nawiazalem kontakt z wlascicielami upalanej n-ki. Hamulce wg nich to seryjne tarcze i klocki ferodo ale koniecznie ds2500 teraz maja jakas powa nazwe. Mowia ze hamuje zaj*** tylko maja jedna wade, iskry sie sypia. Seryjne tarcze grzali to czerwonosci i sa proste.
_________________
 
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Nie 20 Sie, 2006   

dzik napisał/a:
Ostatnio nawiazalem kontakt z wlascicielami upalanej n-ki. Hamulce wg nich to seryjne tarcze i klocki ferodo ale koniecznie ds2500 teraz maja jakas powa nazwe. Mowia ze hamuje zaj*** tylko maja jedna wade, iskry sie sypia. Seryjne tarcze grzali to czerwonosci i sa proste.


a mi sie wlasnie kocza klocki. Mozesz jakos skombinowac nowa nazwe ds2500?
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 20 Sie, 2006   

Hmm ds 2500 z tego co ja wiem dalej nazywają się ds 2500, nazwe jakiś czas temu zmieniły ds 2000 na ds performance.

tu na przykład są do clio
http://sklep.istore.pl/sk...ln,10548,0.html
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Nie 20 Sie, 2006   

Drogie te klocki, lekka lipa.
_________________
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 20 Sie, 2006   

No dość drogie, za 325 sa ds performance, troche taniej, ale tez drogo.
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   

Uwaga dostalem maly update info, jedyna mala wada, te iskry przy hamowaniu lubia sie wtapiac w lakier felg :/
_________________
 
 
 

sebson
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   

ja jezdze na DS Performance

i moge o nich powiedziec ze:
- dobrze hamuja
- mniej pyla niz np EBC
- i ten pyl schodzi bardzo ladnie przy myciu auta
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   

Też miałem DS Perf - szybko mi się zużyły.. ale nie mogłem powiedzieć złego słowa.. i pyliły mocno.. jak to ferrodo
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pon 21 Sie, 2006   

Ja mam ferodo perf i malo pyla w porownaniu do taniego klocka jaki kiedys mialem zalozony przejsciowo moge powiedziec ze ferodo nie pyli wcale ;) do ferodo jestem przekonany sa ok

[ Dodano: Pon 21 Sie, 2006 ]
Przejechalem 25000km i sa w bardzo dobrym stanie z tym ze ja jezdze glownie po trasie
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Wto 22 Sie, 2006   

Amory:

do wyboru mamy:

1. wersja harcore: gwint bilstein b14 za 3600zl (w MTS) ale moim zdaniem to sei nie nadaje na ulice. Jest tez gwint SPAX czy APEX ale j.w.

2. Koni zolte za ok 2000zl komplet, ale na ulice i tak trzebaby to raczej miekko ustawic

3. Seria KYB (dostepny tylko w ASO Renault, nie dostepny w KYB bo taka byla miedzy tymi firmami umowa), cena przod szt. 280 zl w ASO. Moim zdaniem optymalny wybor bo te amory sa naprawde dobrze dopasowane. Osobiscie tez wrocilbym do seryjnych sprezyn.

Hamulce:

Osobiscie na przodzie mam od ponad roku Tarox tarcza nacinana F2000 i klocek corsa, bardzo go lubie, nie zuzywa sie szybko ale trzeba bylo sie przyzwyczaic bo klocek trzeba nagrzac (teraz to bardzo polubilem). Cena w tomsonie to z rabatem chyab 1150 za zestaw. Tyl mam EBC gladkie + klocki black stuff i nie mam za bardzo opinii ale raczej nie wroce do tego, klocek sie dosc szybko zuzywa i tak sobie hamuje.

Wersja tansza niz Tarox (ale moze rownie skuteczna) to ATE nacinane + Ferodo DS Performance.

Osobiscie na DS performance zamierzam po zuzyciu obecnych wymieniac moje klocki.

CEny dosc kozystne np. tutaj:
http://www.sklepmoto.pl/szuk.php

przod 325zl , tyl 190zl (ten sam klocek pasuje min. do R5 GTT, saxo VTS, Pug 205 gti etc)
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 22 Sie, 2006   

Hmm nie bardzo rozumiem jak klocek do Clio ma pasować do vts lub 205 gti, przecierz w ibu tych autach jest tarcza 247 mm wiec mniejsza niż w clio no i klocek tym samym też mniejszy. DS performance do saxo na przód kosztuje coś koło 200 zeta.
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Wto 22 Sie, 2006   

tyl 190zl (ten sam klocek pasuje min. do R5 GTT, saxo VTS, Pug 205 gti etc)
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 22 Sie, 2006   

A no tak to się zgadza, nie wiem jak w clio, ale w saxo nie odważył bym się założyć tego klocka do tyłu :) , no chyba ze miałbym bardzo, bardzo mocny hamulec z przodu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13