Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Rozpurka na MC Persony
Autor Wiadomość

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Sie, 2006   

Niemy napisał/a:
no to widocznie w AX'ie bylo slabe mocowanie wahacza, w VTS'ie przy bocznym dzwonie felga o kraweznik wygina sie wachacz

Ax I Saxo maja ta sama płyte podłogowa. Lekko zmodernizowana bo Saxo ma ciut wiekszy rozstaw osi . Ale konstrukcyjnie autka są identyczne.( prawie)
Ale pomijają to skoro przy bocznym dzwonie wygnie się wachacz to jest OK.
Przecież nie spinamy WACHACZY tylko dolne mocowania te pół okrągłe.
więc dalej nie kumam.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 28 Sie, 2006   

Cytat:
Wjebałem sie w duzą dziurę i wachacz cały a mocowanie ( dolne) zawineło się. :D


Ax ma inne zawieszenie niz saxo.. widziałem wachacze z AX sport i to jest wachacz jak w 106 XSi czyli mniejszy niż w saxo. Tak czy siak w Saxo VTS/106 GTi wachazce są średniej wielkosci ale są zdecydowanie trwalsze...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 28 Sie, 2006   

dziekuje za porady, wchodze w gorny i dolny! :)
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Śro 06 Wrz, 2006   

wracają do tematu. Macie panowie może jakąś fotkę dolnej rozpurki.
Albo wymiary, itp. moze jakaś stronka.
Mam zdolnego śluzarza co wszystko dorobi więc pomyslałem ze założe sobie i dolną i górną. a efekt jaki bedzie zobaczymy.
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 06 Wrz, 2006   

tylko wiesz, jak przydzwonisz dolną przy wcale nie pełnej bombie przez miasto to bedziesz miał bigos :)
 
 
 

sebson
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Wrz, 2006   

Michał napisał/a:
tylko wiesz, jak przydzwonisz dolną przy wcale nie pełnej bombie przez miasto to bedziesz miał bigos


Nie wiem o czym wy tu piszecie
ja ostatnio jezdzilem z dolna rozporka (sparco)
zdjalem ja tylko dlatego ze podczas udezenia o jezdnie/kraweznik/cokolwiek przyblizala sie do wydechu. I tak sie przyblizala, przyblizala az sie do niego przytulila. Efekt? drgania wydechu na samochodzie - brrrrrr nieprzyjemne

Po zdemontowaniu rozporki - zadnych skutkow ubocznych w/wymienionych uderzeń.

Jesli chodzi o uderzenie boczne kolem to ja nie sadze zeby rozporka powiekszala uszkodzenia. mocowana jest nie do wachacza (jak ktos juz to wczesniej zauwazyl) tylko do budy w miejscu mocowania wachacza - tak wiec usztywnia tylko bude.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 08 Wrz, 2006   

usztywniając bude powoduje że siła uderzenia z kołą prawego - poprzez rozpórkę przeniesie sie do koła lewego podoujac uszkodzenia w zawieszeniu. Czysta fizyka.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

sebson
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Wrz, 2006   

Jesli nawet to, latwiej chyba wymienic zawias z obu stron niz bude. Czysta logika :D
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Wrz, 2006   

sebson napisał/a:
Nie wiem o czym wy tu piszecie
ja ostatnio jezdzilem z dolna rozporka (sparco)
zdjalem ja tylko dlatego ze podczas udezenia o jezdnie/kraweznik/cokolwiek przyblizala sie do wydechu. I tak sie przyblizala, przyblizala az sie do niego przytulila. Efekt? drgania wydechu na samochodzie - brrrrrr nieprzyjemne

Po zdemontowaniu rozporki - zadnych skutkow ubocznych w/wymienionych uderzeń.

Jesli chodzi o uderzenie boczne kolem to ja nie sadze zeby rozporka powiekszala uszkodzenia. mocowana jest nie do wachacza (jak ktos juz to wczesniej zauwazyl)
tylko do budy w miejscu mocowania wachacza - tak wiec usztywnia tylko bude.



Możesz napisać jakie są różnice bez obydwu rozpórek a jaka jest różnica po zamontowaniu i jednej i drógiej.
Chodzi mi czy karoseria odczuwalnie się usztywania, i co za tym idzie autko lepiejk się prowadzi na zakrętach.
 
 

sebson
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Wrz, 2006   

1. Jazda tylko z dolna rozporka

Nie wiedziec czemu powybijane tuleje wachaczy przestaly dzwonic


2. Jazda z gorna i dolna rozporka

Jak w pkt 1 + sztywna buda (moja jest mocno wyeksploatowana)

3. Jazda tylko z gorna rozporka

Sztywna buda (wachacze nie dzwonia bo wymienilem tuleje)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13