Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Obspawanie budy...
Autor Wiadomość

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 28 Sie, 2012   

korek171 napisał/a:
jedynie jedną sprawę mi rozwiejcie - niby według załącznika w tych mocowaniach mają być wspawane wkładki gwintowane - dobrze doczytałem, czy źle interpretuję załącznik :) A jeśli tak to skąd to cholerstwo wziąć, bo jak narazie na nic takiego nigdzie nie natrafiłem na wiosce


ja wspawałem coś takiego:
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

Wrobel 
Ile masz lat?


auto: 106
silnik:: 1,6 16v
moc: ?km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 28 Sie, 2012   

korek171 napisał/a:
Wrobel poratuj fotami bo ty masz te mocowanie zrobione z tego co widziałem....


przegladnolem wszystko nie mam ani jednego zdjecia mocowania kobylek, ale widze ze juz rozkminiles :]
_________________
Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
 
 
 

korek171 
pełna synchronizacja

auto: 2x Citroen saxo
silnik:: 2x 1.6 16v
moc: 2x ???km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2011
Skąd: Pisarzowice

Wysłany: Wto 28 Sie, 2012   

qbica napisał/a:

Obrazek


Też nad tym myślałem - nie będzie z tym problemu na bk ??

Dzisiaj wziąłem na próbę ten łącznik M8 ze zdjęcia - kolejne pytanie ten lącznik ma 25 mm długości, poprzeczki mają mieć 35 mm - wspawać te krótsze jakoś, czy muszę być przez cały przekrój poprzeczki....
 
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Śro 29 Sie, 2012   

tego nie widac, od dołu rozwiercasz profil tak zeby tam weszła ta "nakrętka" i obspawujesz od dołu. Z góry rozwiercasz tylko otwór na fi 8m m żeby śruba przeszła. Tak przynajmniej ja robiłem
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 01 Lis, 2012   

Pany, jeszcze jedno pytanie-pośrednio zwiazane z tematem, jak usunać "gume" ktorą pokryte sa we wnętrzu przednie nadkola-cienka, gumowa warstwa? Mechanicznie (skrobanie, szczotka druciana) to-zwłaszcza w miejscach nie skorodowanych- mission imposible, piskować tez sie tego za bardzo nie da bo piasek sie od gumy obija.. Ma ktoś jakis sprawny sposób? Moze jakoś na ciepło...?
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 01 Lis, 2012   

_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 01 Lis, 2012   

tez spróbuje tylko zebym budy tym nie przedarł ;)
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 01 Lis, 2012   

Ja miałem właśnie taki druciak na wiertarce i robił robotę.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 02 Lis, 2012   

Kenet napisał/a:
Ja miałem właśnie taki druciak na wiertarce i robił robotę.


też można , tylko ma mniejsze obroty.


jarek-malopolska napisał/a:
tez spróbuje tylko zebym budy tym nie przedarł ;)



Nie ma opcji, tylko uważaj, bo ja czymś takim dostałem po nosie ( złapało krawędź nadkola) :/ , na szczęście zagoiło się i nie ma śladu :]
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 02 Lis, 2012   

Dokładnie. Maska, a przynajmniej okulary koniecznie! Ja kiedyś dostałem w twarz kawałkiem tarczki tnącej od Dremela. Kilka razy. :D
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

luki 
ja! ja! wybierz mnie shrek!
:x :x


auto: 106 & Buggy
silnik:: 1.3 & 1.8
moc: 100? & 90?km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2012
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Wto 20 Lis, 2012   

olek napisał/a:
typ z club106 tlucze takie wzmocnienia z blachy o grubosci 3mm.



to ja to ja... :rotfl: :rotfl: :rotfl:

odnośnie wzmocnienia kielichów, można różne blachy wyciąć wszystko zależy od widzimisie kupującego i zasobności jego portfela ;D :rotfl:

np



takie zaś dodatkowo pod wspawanie rury od mocowania wahacza do kielicha.

aktualne zasoby tutaj:

http://www.club106.pl/viewtopic.php?t=18086

:faja: :faja:
_________________
 
 
 

Wrobel 
Ile masz lat?


auto: 106
silnik:: 1,6 16v
moc: ?km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 20 Lis, 2012   

luki napisał/a:
takie zaś dodatkowo pod wspawanie rury od mocowania wahacza do kielicha.


z tego co wiem rozwiazanie nie homologowane... nie potrafie znalezc na to paragrafu tak sie mi przypomina z jakis klotni na BK


edit:
patent zaporzyczony z klatki hmm sparco!? i generalnie samemu wedlug zalacznika sobie tego nie wolno wspawac... cos takiego nie wiem ide spac
_________________
Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
Ostatnio zmieniony przez Wrobel Wto 20 Lis, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

luki 
ja! ja! wybierz mnie shrek!
:x :x


auto: 106 & Buggy
silnik:: 1.3 & 1.8
moc: 100? & 90?km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2012
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Wto 20 Lis, 2012   

Wrobel napisał/a:
z tego co wiem rozwiazanie nie homologowane...


mnie to tam rybka, ktoś se zamówił to zrobiłem :devil:

wracając jeszcze do wzmocnienia kielichów zwykłych odnośnie grubości można zrobić grubsze, ale wtedy może być problem ze śrubami w poduszce i trzeba je zmieniać na dłuższe. Blacha 3 mm + rozporka i śruby wystarczają tak na styk.


tutaj jeszcze macie co nieco na temat obspawywania 106 :]

http://www.106maxi.co.uk/...ta/S2_Shell.pdf
_________________
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 21 Lis, 2012   

Ten patent z dłuższymi blachami i rurą był w kitcarach.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Śro 21 Lis, 2012   

Ja miałem tak w swoim czarnym rallye z awatara. Auto przejechało tylko 2 RPP i nikt nie zdązył się przyczepic. Patent jest zabroniony dla gr. N, natomiast w A mozna bez problemow. Knopta 106 przez ten mod w 2010 nie została dopuszczona do N-ki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 13