jedynie jedną sprawę mi rozwiejcie - niby według załącznika w tych mocowaniach mają być wspawane wkładki gwintowane - dobrze doczytałem, czy źle interpretuję załącznik A jeśli tak to skąd to cholerstwo wziąć, bo jak narazie na nic takiego nigdzie nie natrafiłem na wiosce
Też nad tym myślałem - nie będzie z tym problemu na bk ??
Dzisiaj wziąłem na próbę ten łącznik M8 ze zdjęcia - kolejne pytanie ten lącznik ma 25 mm długości, poprzeczki mają mieć 35 mm - wspawać te krótsze jakoś, czy muszę być przez cały przekrój poprzeczki....
tego nie widac, od dołu rozwiercasz profil tak zeby tam weszła ta "nakrętka" i obspawujesz od dołu. Z góry rozwiercasz tylko otwór na fi m żeby śruba przeszła. Tak przynajmniej ja robiłem
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Czw 01 Lis, 2012
Pany, jeszcze jedno pytanie-pośrednio zwiazane z tematem, jak usunać "gume" ktorą pokryte sa we wnętrzu przednie nadkola-cienka, gumowa warstwa? Mechanicznie (skrobanie, szczotka druciana) to-zwłaszcza w miejscach nie skorodowanych- mission imposible, piskować tez sie tego za bardzo nie da bo piasek sie od gumy obija.. Ma ktoś jakis sprawny sposób? Moze jakoś na ciepło...?
wracając jeszcze do wzmocnienia kielichów zwykłych odnośnie grubości można zrobić grubsze, ale wtedy może być problem ze śrubami w poduszce i trzeba je zmieniać na dłuższe. Blacha 3 mm + rozporka i śruby wystarczają tak na styk.
tutaj jeszcze macie co nieco na temat obspawywania 106
Ja miałem tak w swoim czarnym rallye z awatara. Auto przejechało tylko 2 RPP i nikt nie zdązył się przyczepic. Patent jest zabroniony dla gr. N, natomiast w A mozna bez problemow. Knopta 106 przez ten mod w 2010 nie została dopuszczona do N-ki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach