Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło
Autor Wiadomość

misiek 
ugryż mnie w suta
pracownik roku :]


auto: eSCzy i fałtees
silnik:: BHZ
moc: 353 i 124km
Dołączył: 26 Cze 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 18 Lip, 2012   

bizon napisał/a:
GeKo napisał/a:
Przem_106, Z Tym Radzikowskim to ja bym był ostrożny. Ja już nie jedną historię czytałem, chyba nawet Rasta ze 2 lub 3 razy zrzucał skrzynię zanim mu zrobił sprzęgło jak należy?

+1
sam tez mialem od radzikowskiego i w sumie nie moge polecic za bardzo.


+1 znajomi już w kilku samochodach narzekali na to że spiek Radzikowskiego szybko się skończył
_________________
Kto gra grubo wygrać musi
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 18 Lip, 2012   

GeKo napisał/a:
Przem_106, Z Tym Radzikowskim to ja bym był ostrożny. Ja już nie jedną historię czytałem, chyba nawet Rasta ze 2 lub 3 razy zrzucał skrzynię zanim mu zrobił sprzęgło jak należy?


A finalnie i tak zmieniłem na AP Racing. Ja już wiem jedno, tarczę to sem można robić u kogo się chce, ale docisk najlepiej kupić jakiś nowy dedykowany, profi producenta.

BTW, co do cen, Sachs Performance jest droższy niż AP Racing, przynajmniej do Focusa.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 18 Lip, 2012   

Przy odelżaniu zamachu i tak się go wyważa, a najlepiej robić to razem z wałem i kółkiem pasowym. Nie wiem jak to będzie działać przy wyważeniu samego zamachu, ale pewnie będzie, może nawet lepiej niż seria, bo wiadomo jak seria jest wyważona.

Poszukaj z Helixa, oni robią do Francuzów - i sprzęgła i dociski i lekkie, alumionowe koła zamachowe.

Ponoć odelżony zamach ma mniejsza pojemność cieplną co się przekłada na pracę sprzęgła, ale ja się nie znam na tym i nie wiem jak to w praktyce się zachowuje.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 18 Lip, 2012   

moj zamach byl odelzany i wywarzany bez walu i bylo ok. po rozebraniu silnika
nie widac zeby panewki, korby, wal byly w zlym stanie. wszystko trzyma nominal.
zamach odelzony byl juz dawno temu.... calosc krecila sie pod 8k obr/min.
choc wiadomo ze najlepiej wywazac calosc.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 18 Lip, 2012   

My po rozsypaniu się sprzęgła na Karkonoskim odesłałismy tarczę -> http://www.aaronex.pl/

Tomaszczyk polecał, Jaco np. już trochę mniej :)

Ojciec Klaudii miał od nich sprzęgło w terenówce i dawało radę, cena jest na bardzo akceptowalnym poziomie.
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Śro 18 Lip, 2012   

Dzięki Panowie za wszystkie podpowiedzi. Napewno z nich skorzystam i wybiore najrozsądniejszą opcje. Co do spieka, to mam na swoim terenie podobną firmę co poleca QBUS. Nazwa,to Witizen. Rozmawiałem dzis z Marciniakiem i oni jezdzą na spieku robionym gdzies w Warszawie i seryjnym docisku i z dociskiem nie bylo problemu nigdy. Teraz jeszcze ostatnie pytanie, czy awaria u mnie to napewno sprzeglo. Objaw jest taki, ze po załozeniu nowej linki,ona nie wysprzęgla.Tzn po wcisnieciu pedału sprzęgła w podłogę lapka sprzegła naciąga sie do połowy przez co nie da się wrzucic zadnego biegu. Niestety po dopchnięciu łapki do konca breszką tez nie da się wrzucic zadnego biegu! Co obstawiacie: linka, czy docisk? Linka jest nowa z ASO od Vlodka (0km przebiegu) sprzegło było oglądane 300km (30-50) na ostro i było ok.! Dodam, ze auto rusza z rozrusznika na 1 2 3 i wstecznym. Zrzucac skrzynie?
 
 

acik666 
kupie pułkę na steropian


auto: SAXO VTS
silnik:: 1,6 16v
moc: 150km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Tarnów

Wysłany: Sob 25 Sie, 2012   

Docisk kolego na 99% :/ Daj znać co było
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 25 Sie, 2012   

A więc po kolei:
Padł docisk. W sumie oznak zuzycia poza wytartym do połowy słoneczkiem nie było. Tarcza nawet w dobrym stanie. W sumie, to spodziewałem się jakis połamanych lub powyginanych elementow i widząc zdemontowane sprzęgło miałem obawy czy rzeczywiscie to jest przyczyna.
Kupiłem nowy zestaw sprzęgła w zamienniku LUK-a. Tarczę dałem do obicia spiekami do Gdyni, a docisk zostawiełem seryjny. Łozysko włozyłem oryginalne, bo było w ASO w cenie flaszki ;D
Auto jezdzi. Pedał chodzi bardzo lekko, a sprzęgło wcale nie szarpie. Tak więc w moim przypadku sprzęgło jako całosc pracuje bardzo łagodnie i nie potwierdza to opini o twardej pracy i zaniku efektu połsprzęgła. Dzis zdązyłem zrobic tylko kilka kilometrow, bo skonczyły mi się badania techniczne. Jutro postaram się potestowac auto w boju i kopsnąc jakąs relację w pimpie. Ciekawy jestem jak z trwałoscią.
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 25 Sie, 2012   

Przemku, masz seryjny docisk, a tarcza ma jedynie zmienioną okładzinę więc nie powinno być jakiejkolwiek mowy o "cięższej" pracy sprzęgła.
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 25 Sie, 2012   

martin.h napisał/a:
Przemku, masz seryjny docisk, a tarcza ma jedynie zmienioną okładzinę więc nie powinno być jakiejkolwiek mowy o "cięższej" pracy sprzęgła.


Masz rację. Pedał sprzęgła nie ma prawa pracowac cięzej przy seryjnym docisku, ale dla porownania z poprzednim zuzytym dociskiem pracuje o wiele lzej.
 
 

uczeszsie100 
oops chyba jestem nimfomanką


auto: 206 S16
silnik:: ew10j4
moc: zobaczymy...km
Dołączył: 25 Mar 2009
Skąd: warszawa

Wysłany: Nie 23 Wrz, 2012   

Na fotum 206 jest do kupienia tarcza sach performance za 600 zł.
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Nie 23 Wrz, 2012   

Przem jak jeszcze nie kupiłeś to też polecę Ci Helixa. Tanio nie jest ale na pewno dobrze ;)

Co do Radzikowskiego to pokaże wam "dwumasę" zrobiona u niego do silnika 2,0T z Meganki ;) Robił też do tego wzmocniony docisk (gdzie w MEgane jest samoregulujący się) - wzmocnienie go polegało na wymianie sprężynek na większe (ale ocierały w wysprzęglik i nadało się to psu na budę). Robił też sprzęgło - obicie jak obicie tylko to zostało z kompletu od niego ;)



_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 23 Wrz, 2012   

czyli co radzikowski to druciarz? ;D
_________________
 
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Nie 23 Wrz, 2012   

Raczej jego renoma z lat poprzednich mocno podupadła :] Wolę wydać 5k na gotowca z Helixa :P
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 23 Wrz, 2012   

coraz wiecej sie slyszy ze robi slabo, wiec sam sobie wzmocnilem docisk zobaczymy co z tego wyjdzie ;D
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8