Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[?] hydrauliczny ręczny zgodny z homo 106
Autor Wiadomość

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

a to niech Greg wrzuci, bo nie mam tego zdjęcia na tym kompie :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

Proszszszsz... :)

_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

Paweł a tym masz saxo zbudowane jako N-ka czy jako A-gr?
Co wogole mowi homologacja Saxo o hydrualicznym ręcznym..?
 
 
 

Wrobel 
Ile masz lat?


auto: 106
silnik:: 1,6 16v
moc: ?km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

VO 06/05

seryjna klamka i pompa do recznego... czyli zostajesz w poziomie,i tak jak juz Chrzanek wczesniej napisal:
CHRZANEK napisał/a:
W RPP dopuszcza się że wajcha i pompa nie musza być identyczne ale musza pochodzić od renomowanego (znanego) producenta akcesoriów (tilton, AP Racing, RRS, itp).


ja mam RRS'a i ostatnio na BK nie bylo z tym zadnego problemu, to co podesłał Tomcat wygląda jak Compbrake





P.S niewiem czemu mi wczesniej temat umknał
_________________
Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

U mnie tylko sugerowali żeby skrócić lewarek. Kurde ale niestety homo saxo nie pozwala na kit cara (chyba ze sie kupi wszystko z citroen sport)
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

jarek-malopolska napisał/a:
Paweł a tym masz saxo zbudowane jako N-ka czy jako A-gr?
Co wogole mowi homologacja Saxo o hydrualicznym ręcznym..?


Ja mam serie, to z 106 Moniki, czyli czyściutka A grupa, do N z tego co się pytaliśmy by nie przeszedł, ale jako A grupa w tym roku auto przeszło BK na zieloną kartę (robisz na pierwszym wyścigu i przez resztę sezonu nie sprawdzają Ci auta na BK1), a jest ono dość wnikliwe.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Wto 21 Sie, 2012   

czyli tak po polsku-chłopsku, jak bym chciał sobie robić auto według specyfikacji gr.A (nie VO,VK) to takie coś:
http://www.inter-rally.pl...kada-pompa.html
tylko pionowe-a najlepiej 45 st. nie ma prawa byc w "zwykłej" A-grupie?
A jak jest w końcu z zaciskiem hamulcowym, N-ka musi miec zacisk serie a a-grupa? Moze miec 266mm? Jesli tak to kazdy zacisk pod 266mm? Kiedys gdzies była mowa na forum ze tylko LUCASa zacisk, bosch i reszta nie.. ?
 
 
 

Wrobel 
Ile masz lat?


auto: 106
silnik:: 1,6 16v
moc: ?km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 21 Sie, 2012   

nie... homologacja do 106 nie jest homologacja saxo

w 106 z homologacji wynika ze reczny ma byc poziomy

według tego co zbudował Bad-i i z tego co widzialem pare innych citroenów homologacja saxo pozwala na pionowy


P.S Badiemu zwrócono uwage na za długi ręczny, co sie gryzie z załącznikiem, a w tym samym czasie jakis inny techniczny puszcza w górach 106 na korektorze którego nie ma w homologacji tego auta... ot taki kraj :>
_________________
Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 22 Sie, 2012   

hehe no kraj to jest jaki jest :D Dziekuje młodzianie za odpowiedz ;) A nie wiesz, czy załacznik J to jest jakiś ogolno dostepny dokument dla kazdego czy tez nalezy "zakupic" go w PZM-ocie ?

Hmm musze gdzieś znaleźć poradnik: Jak czytać homologacje.. Bo jestem zaciekawiony tym tematem a g.o.w.n.o z tego wiem :rotfl: Gówno w sensie jesli idze o te rozszerzenia; VO, VK. Jak to kurfa czytac..
 
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 22 Sie, 2012   

Jarek wszyskie załączniki J i nie tylko znajdziesz na naszej polskiej stronie www.pzm.pl w zakładce regulaminy o tutaj: http://www.pzm.pl/regulam...dzynarodowe-fia

tak jak napisał Młody homo gryzie się z załącznikiem J gdzie J pozwala na wydłużenie lewarka... generalnie Panu Wojtkowi wystarczy przypomnieć tylko zapis i tyle :)
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.29 sekundy. Zapytań do SQL: 13