auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km Pomógł: 10 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 16 Gru, 2012 ITB
Panowie kto z Was sam robił ITB w swoich saxo/106 i może dokładnie opisać co i jak i z czego dokładnie brał przepustnice? Najbardziej interesuje mnie przy silniku 16V. Używałem szukajki i nie wiele jest na ten temat na forum
poszukaj w googlach, przepustnice od jakiegos 1000, ladujesz seryjne saxowe wtryski, regulator paliwa i krecisz ile sie da bedzie buczal, bedzie palil napewno wiecej ale moc(Z) tez bedzie
auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km Pomógł: 10 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 16 Gru, 2012
Barejka napisał/a:
poszukaj w googlach, przepustnice od jakiegos 1000, ladujesz seryjne saxowe wtryski, regulator paliwa i krecisz ile sie da bedzie buczal, bedzie palil napewno wiecej ale moc(Z) tez bedzie
no właśnie chcę uniknąć tego "od jakiegoś" spalanie mnie nie interesuje
da sie sterownik mm z saxo bardzo dobrze znosi rozne dziwne pomysly wlasciciela mozna w odbyt wsadzic afr jak masz taka mozliwosc i wtedy pobawic sie z regulatorem paliwa
Stary gsx-r bodajże miał fajne przepustnice na śrubie dzięki czemu można sobie regulować ich rozstaw . Jeśli się nie mylę to był to gsxr k3 ale 750ccm. Powinny wystarczyć I względnie tanie są . Trąbki albo gotowe albo u tokarza zrobić na upartego idzie samemu. Gdzieś czytałem,że mogą być nawet gumowe.
Edit:
no regulator paliwa przy listwie razem z wskaźnikiem ciśnienia i stroimy
Zobaczylem temat "ITB", klikam i pierwszy w oczy wpadl mi post Barejki, zanim przeczytalem przed oczyma wyobrazni ujrzałem 106 xsi na parkingu pod blokiem a w nim 4 przepustnice a przy kazdej turbo z jakiegos diesla, a pod głowica 30 uszczelek...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach