Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Bezpieczny zbiornik
Autor Wiadomość

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 09 Sty, 2013   Bezpieczny zbiornik

Ktoś ogarnia ten temat?

Co potrzebuję kupić oprócz zbiornika i obudowy (obudowę można wykonać samemu)?

Nie mam pojęcia jak to ugryźć.
 
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Śro 09 Sty, 2013   

Bonczek kiedyś poruszał temat:
http://forum.hothatch.org...ghlight=#514313
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 09 Sty, 2013   

Jeśli mi się dobrze kojarzy to Kozak takie wykonuje(same obudowy), w środku specjalna gąbka lub elastyczna torba na paliwo, która rozszerza się w zależności od tego ile jest paliwa.
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 09 Sty, 2013   

Artykuł 14: BEZPIECZNE ZBIORNIKI PALIWA ZATWIERDZONE PRZEZ FIA
Jeśli zawodnik używa bezpiecznego zbiornika paliwa, zbiornik ten musi pochodzić od producenta
zatwierdzonego przez FIA.
W celu uzyskania akceptacji FIA, producent zbiorników musi udowodnić niezmienną wysoką
jakość swego produktu i jego zgodność ze specyfikacją zatwierdzoną przez FIA.
Producenci zbiorników paliwa, którzy zostali zatwierdzeni przez FIA, zobowiązują się dostarczać
nabywcom wyłącznie takie zbiorniki, które odpowiadają zatwierdzonym normom.
Z tego względu na każdym dostarczonym zbiorniku musi być umieszczone oznakowanie z
informacją z nazwą producenta, dokładną specyfikacją według której zbiornik został wykonany,
numerem homologacji, datą ważności oraz numerem seryjnym.
Oznakowania nie może dać się usunąć i musi być wcześniej zatwierdzone przez FIA zgodnie z
obowiązującą normą.
14.1 Specyfikacje techniczne
FIA zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia innego kompletu specyfikacji technicznej, po
zapoznaniu się z dokumentacją dostarczoną przez zainteresowanych producentów.
14.2 Specyfikacje FT3 1999, FT3.5 lub FT5
Sekretariat FIA dysponuje specyfikacjami technicznymi zbiorników, udostępniając je
zainteresowanym na ich prośbę.
14.3 Starzenie się zbiorników
Proces starzenia się zbiorników elastycznych powoduje po upływie 5 lat znaczny spadek ich
wytrzymałości.
Z tego względu, żaden zbiornik nie może być używany po upływie 5 lat od daty produkcji,
uwidocznionej na zbiorniku, chyba że został zbadany i zweryfikowany przez producenta na
dodatkowy okres nie dłuższy niż 2 lata.
Szczelna pokrywa z niepalnego materiału, łatwo dostępna i demontowana wyłącznie przy
użyciu narzędzi musi być zainstalowana w osłonie zbiorników FT3 1999, FT3.5 lub FT5 w celu
umożliwienia sprawdzenia daty ich ważności.
14.4 Zastosowanie specyfikacji
Samochody Grupy N i Grupy A mogą być wyposażone w bezpieczny zbiornik FT3 1999, FT3.5
lub FT5, jeśli wynikające z tego konieczne zmiany w samochodzie, nie przekroczą zmian
dozwolonych regulaminem.
Użycie pianki zabezpieczającej w zbiornikach FT3 1999, FT3.5 lub FT5 jest zalecane.
14.5 Zbiorniki paliwa z przewodami do ich napełniania, Grupy A i N
We wszystkich samochodach ze zbiornikami paliwa wyposażonymi w przewody ich napełniania,
przeprowadzanymi przez kabinę konieczne jest umieszczenie homologowanego przez FIA
zaworu zwrotnego. Powyższy zawór typu klapkowego (z jedną lub dwoma klapkami) musi
umieszczony od strony zbiornika.
Przewód do napełniania zbiornika to przewód służący do połączenia otworu wlewu paliwa
pojazdu ze zbiornikiem paliwa.
Artykuł 15: ZABEZPIECZENIE PRZECIWPOŻAROWE
W celu zabezpieczenia kabiny pasażerskiej przed płomieniami na wypadek pożaru, pomiędzy
pomieszczeniem silnika, a fotelami musi być zainstalowana odpowiednio skuteczna przegroda.
W przypadku, gdy przegrodę tę tworzą tylne siedzenia, zaleca się pokryć je materiałem niepalnym.
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Śro 09 Sty, 2013   

Zapytam
Na h..... Ci/Wam to potrzebne?
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 09 Sty, 2013   

Srają kasą?
ATL na gotowo to pewnie pod 10 Kpln :/
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 09 Sty, 2013   

Przem_106 napisał/a:
Zapytam
Na h..... Ci/Wam to potrzebne?


W FN2 zbiornik jest pod fotelami, totalnie źle wyważone auto.
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 09 Sty, 2013   

A mi dlatego, że sram kasą i lubię jak się błyszczy w furze.
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Śro 09 Sty, 2013   

qbus napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Zapytam
Na h..... Ci/Wam to potrzebne?


W FN2 zbiornik jest pod fotelami, totalnie źle wyważone auto.


Potwierdzam, nie wiedziałem, ze chodzi o Honde ;)
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 10 Sty, 2013   

Bonczek napisał/a:
A mi dlatego, że sram kasą i lubię jak się błyszczy w furze.


Mecenasem się powozi to nie ma co się dziwić :rotfl:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9