Wysłany: Sob 22 Gru, 2007 Redukcja wagi ZX ? Czy warto ?
He he jak w temacie swiatecznie sie zapytam
Jako ze moja zabawka stoi w warsztacie to tak sobie mysle ze
moze troche kilogramow jej zabrac ? mala dieta ?
kurcze ale pytanie teraz... czy nie straci on na wlasciwosciach trakcyjnych ?
bo po zakretach smiga wazac te swoje prawie 1200kg pieknie...
czy zabranie mu paru kilogramow nie spowoduje zmian za duzych ?
czy macie jakies doswiadczenia w tej sprawie ?:)
ogolnie bym wypruł caly srodek od drzwi ;> caly tyl znaczy boczki plastiki kanapa itp itp itp
przod zostaje jak cywilne auto
ale co sadzicie o zmianach w trakcji wtedy ?
wesolych przed swiat znaczy weekendu przy okazji zyczy zajac
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 22 Gru, 2007
im mniej fur waży tym mniejsza siła odśrodkowa na niego działa - luz. Jeśli nie masz max twardego zawiasu i nie zacznie przeskakiwać - będzie dobrze. Jedyny problem to przesunięcie środka ciężkości do przodu, to troszkę feler, ale i tak powinno być lepiej niż było z czasami. Najwyżej zainwestujesz kiedyś i wywalisz co się da (aku na przykład) do tyłu
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Sob 22 Gru, 2007
Im bedzie mniej ważył tym większą prędkość będzie miał w zakręcie (na prostej też)
Wywalaj to co ci nie potrzebne
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
zajac [Usunięty]
Wysłany: Sob 22 Gru, 2007
No ok wywalam wszystko - znaczy do konca drzwi auto jest seria potem zostaja blachy prawie calkiem gole... (zobaczymy co tam lezy pod plastikami wogole
i wlasnie problem w tym ze sila odsrodkowa bedzie mi mocniej wypychac przod auta na zewnatrz zakretu ? czy sie myle ?
Zawias mam serie typowa dla tej wersji auta Zx 2.0 16v
no jest raczej twarde ;>
ale w sumie na 2 osoby ma byc auto nic wiecej wiec caly tyl nie potrzebny
No moze jakis dodatkowy schowek bede zmuszony zainstalowac na torebke mojej Pani ...
ale to chyba jakos przenegocjuje
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 22 Gru, 2007
przód będzie Ci wypychało jak do tej pory, tył mniej - ot co. Zmieni się nieco charakterystyka, ale będzie lepiej niż jest. Seryjny zawias nie jest twardy
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
zajac [Usunięty]
Wysłany: Sob 22 Gru, 2007
oj zaufaj mi po przesiadce z sierry na zx 2.0 16v to seryjny zawias czuje sie jak by zespawany byl na stale
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 22 Gru, 2007
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
wypatrosz go jak karpia na święta , dobrze by było jak byś zmienił serie fotele na sportowe kubły(np bimarco dakar&expert), dwa takie kubły ważą trochę więcej jak jeden seria! wtedy po takim odchudzeniu, czuć jak auto przyspiesza lepiej od seri, hamuje jeszcze lepiej, w zakrętach jest super , na suchym nie ma podsterowności, jest nadsterowność!!!!! ze względu na lekki tył, pomaga to zacieśnić zakręt szybciej reaguje na "lewą" nie trzeba sięgać po ręczny , na śliskim występuje podsterowność ale zależy wszystko od zawiasu i opon
wypatrosz go jak karpia na święta , dobrze by było jak byś zmienił serie fotele na sportowe kubły(np bimarco dakar&expert), dwa takie kubły ważą trochę więcej jak jeden seria! wtedy po takim odchudzeniu, czuć jak auto przyspiesza lepiej od seri, hamuje jeszcze lepiej, w zakrętach jest super , na suchym nie ma podsterowności, jest nadsterowność!!!!! ze względu na lekki tył, pomaga to zacieśnić zakręt szybciej reaguje na "lewą" nie trzeba sięgać po ręczny , na śliskim występuje podsterowność ale zależy wszystko od zawiasu i opon
jego to nie obchodzi... on chce mnie objechać a ja sie tak łatwo nie dam
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 22 Gru, 2007
Vlodarsky napisał/a:
jego to nie obchodzi... on chce mnie objechać a ja sie tak łatwo nie dam
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 22 Gru, 2007
MaxiA7 napisał/a:
wtedy po takim odchudzeniu, czuć jak auto przyspiesza lepiej od seri, hamuje jeszcze lepiej, w zakrętach jest super , na suchym nie ma podsterowności, jest nadsterowność!!!!!
Dlatego jestem przeciwny odchudzania clio, stanie sie jeszcze bardziej nadsterowne niz jest, a to przeszkadza w byciu szybkim w zakretach.
Sorry ale nie jara mnie kazde puszczenie gazu prowadzace do driftu, zbyt duza walka.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 22 Gru, 2007
Drogi Dr.Prof., to co radzil bys w moim przypadku odchudzajac by zapobiedz nadsterownosci:
Jesli odchudze clio, to tylko lajtowo:
- kanapa out
- tylne wykladziny out
- tylne boczki out
Dywanik, przednie boczki i podsufitka zostaja.
By skorygowac rozlozenie masy i zmniejszyc nadsterownosc:
- zawias: samochod w dol, tyl przynajmniej na tej samej wysokosci jak przod i napewno nie wyzej
- bateria do tylu
- dystanse na tylne kola -> szerszy rozstaw
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach