Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Marek23
Sob 22 Gru, 2007
Redukcja wagi ZX ? Czy warto ?
Autor Wiadomość

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   Redukcja wagi ZX ? Czy warto ?

He he :) jak w temacie swiatecznie sie zapytam ;)
Jako ze moja zabawka stoi w warsztacie to tak sobie mysle ze
moze troche kilogramow jej zabrac ? mala dieta ?
kurcze ale pytanie teraz... czy nie straci on na wlasciwosciach trakcyjnych ?
bo po zakretach smiga wazac te swoje prawie 1200kg pieknie...
czy zabranie mu paru kilogramow nie spowoduje zmian za duzych ?

czy macie jakies doswiadczenia w tej sprawie ?:)
ogolnie bym wypruł caly srodek od drzwi ;> caly tyl znaczy :) boczki plastiki kanapa itp itp itp
przod zostaje jak cywilne auto :)


ale co sadzicie o zmianach w trakcji wtedy ?

wesolych przed swiat znaczy weekendu przy okazji zyczy zajac
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

im mniej fur waży tym mniejsza siła odśrodkowa na niego działa - luz. Jeśli nie masz max twardego zawiasu i nie zacznie przeskakiwać - będzie dobrze. Jedyny problem to przesunięcie środka ciężkości do przodu, to troszkę feler, ale i tak powinno być lepiej niż było z czasami. Najwyżej zainwestujesz kiedyś i wywalisz co się da (aku na przykład) do tyłu :)
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

Im bedzie mniej ważył tym większą prędkość będzie miał w zakręcie (na prostej też)
Wywalaj to co ci nie potrzebne ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

No ok wywalam wszystko - znaczy do konca drzwi auto jest seria ;) potem zostaja blachy prawie calkiem gole... (zobaczymy co tam lezy pod plastikami wogole :D
i wlasnie problem w tym ze sila odsrodkowa bedzie mi mocniej wypychac przod auta na zewnatrz zakretu ? czy sie myle ?
Zawias mam serie typowa dla tej wersji auta Zx 2.0 16v
no jest raczej twarde ;>
ale w sumie na 2 osoby ma byc auto nic wiecej ;) wiec caly tyl nie potrzebny ;)

No moze jakis dodatkowy schowek bede zmuszony zainstalowac na torebke mojej Pani ...
ale to chyba jakos przenegocjuje ;)
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

przód będzie Ci wypychało jak do tej pory, tył mniej - ot co. Zmieni się nieco charakterystyka, ale będzie lepiej niż jest. Seryjny zawias nie jest twardy ;)
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

oj zaufaj mi po przesiadce z sierry na zx 2.0 16v to seryjny zawias czuje sie jak by zespawany byl na stale :)
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

:>
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

`Przesunalem do technicznych, to jednak bardziej tutaj sie nadaje...
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

a wy chyba nie wiecie po co on to robi.....
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

MaxiA7
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

wypatrosz go jak karpia na święta :D , dobrze by było jak byś zmienił serie fotele na sportowe kubły(np bimarco dakar&expert), dwa takie kubły ważą trochę więcej jak jeden seria! :p wtedy po takim odchudzeniu, czuć jak auto przyspiesza lepiej od seri, hamuje jeszcze lepiej, w zakrętach jest super , na suchym nie ma podsterowności, jest nadsterowność!!!!! ze względu na lekki tył, pomaga to zacieśnić zakręt :D szybciej reaguje na "lewą" nie trzeba sięgać po ręczny :> , na śliskim występuje podsterowność ale zależy wszystko od zawiasu i opon
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

Cytat:
wypatrosz go jak karpia na święta :D , dobrze by było jak byś zmienił serie fotele na sportowe kubły(np bimarco dakar&expert), dwa takie kubły ważą trochę więcej jak jeden seria! :p wtedy po takim odchudzeniu, czuć jak auto przyspiesza lepiej od seri, hamuje jeszcze lepiej, w zakrętach jest super , na suchym nie ma podsterowności, jest nadsterowność!!!!! ze względu na lekki tył, pomaga to zacieśnić zakręt :D szybciej reaguje na "lewą" nie trzeba sięgać po ręczny :> , na śliskim występuje podsterowność ale zależy wszystko od zawiasu i opon


jego to nie obchodzi... on chce mnie objechać a ja sie tak łatwo nie dam :P
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

Vlodarsky napisał/a:
jego to nie obchodzi... on chce mnie objechać a ja sie tak łatwo nie dam :P

:D 8)
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

MaxiA7 napisał/a:
wtedy po takim odchudzeniu, czuć jak auto przyspiesza lepiej od seri, hamuje jeszcze lepiej, w zakrętach jest super , na suchym nie ma podsterowności, jest nadsterowność!!!!!


Dlatego jestem przeciwny odchudzania clio, stanie sie jeszcze bardziej nadsterowne niz jest, a to przeszkadza w byciu szybkim w zakretach.
Sorry ale nie jara mnie kazde puszczenie gazu prowadzace do driftu, zbyt duza walka.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

Cytat:
Sorry ale nie jara mnie kazde puszczenie gazu prowadzace do driftu, zbyt duza walka.

Kg są złe !!

A charakterystykę prowadzenia musimy korygować zawieszeniem/oponami IMO
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

Drogi Dr.Prof., to co radzil bys w moim przypadku odchudzajac by zapobiedz nadsterownosci:
Jesli odchudze clio, to tylko lajtowo:
- kanapa out
- tylne wykladziny out
- tylne boczki out
Dywanik, przednie boczki i podsufitka zostaja.

By skorygowac rozlozenie masy i zmniejszyc nadsterownosc:
- zawias: samochod w dol, tyl przynajmniej na tej samej wysokosci jak przod i napewno nie wyzej
- bateria do tylu
- dystanse na tylne kola -> szerszy rozstaw
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 10