Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory KONI
Autor Wiadomość

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

DeeS napisał/a:


http://rallyshop.pl/index...it-citroen-saxo ?


jesli chodzi o cene mysle ze to jest dobra oferta. Ja za eibachy pro kit do puga na przod placilem 380zl po rabacie wiec tyle za komplet moim zdaniem jest ok.
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

no ale przeciez komplet to dwie sprezyny bo z tylu nie ma.
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

saxorulez napisał/a:
DeeS napisał/a:
http://rallyshop.pl/index...saxo-vts-010506 ?


to sie Pan popisał producentem nie jest SANDTLER tylko OMP, SANDTLER jest tylko dostawcą..


Nie koniecznie, na swojej stronie maja rowniez rozporki swojej lub niczyjej produkcji, ale fakt wyglada jak O.M.P.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

BaRtO_206GT napisał/a:
esli chodzi o cene mysle ze to jest dobra oferta. Ja za eibachy pro kit do puga na przod placilem 380zl po rabacie wiec tyle za komplet moim zdaniem jest ok.


Barto: weź mnie nie roz.pier.da.laj :D :D :D

Przecież komplet do takich samochodów jak twój, mój czy Dees'a to właśnie SAM przód.
Springi z tyłu pojawiły sie dopiero w C2 ...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

walcie sie ja dopiero wstalem LOL

P.S. O fu.ck ale wtopa heheheh LOL
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

nozder
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Gru, 2007   

Mam żółty kit koni i jedyne co w nim jest ok to stosunkowo niska cena. Obecnie bym brał Tein'a, tylko pytanie czy warto na te nasze sklepiska takie zawieszenie pakować.
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Wto 01 Sty, 2008   

DeeS napisał/a:
Staram sie wybrac jakis kompromis tor - rajdy ?

Bardziej sklaniam sie ku torowi ale oczekuje tez dobrego komfortu(rajdowego) na szutrze itp.

Jesli chodzi o sprezyny czy to jest dobra oferta ?

http://rallyshop.pl/index...it-citroen-saxo ?

przy okazji
http://rallyshop.pl/index...saxo-vts-010506 ?

tez jestem zainteresowany tematem
nie da sie zalatwic tych sprezynek taniej? moge miec za 110 funtow
i dlaczego cena sprezyn do saxo (2szt) jest tylko niewiele nizsza od np C2 (4szt) ?

radzicie B6 czy B8 billiego do saxo? uzytek przewaznie droga, czasami tor
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

B6 będzie lepszy do seryjnej sprężyny i nieobniżanej belki.
B8 to chyba jest przygotowany do obnizonego zawieszenia (-30mm albo jakoś tak)

Jak chcesz obniżać autko to bierz B8. Jak nie to B6 styka.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

chce kupic Eibach Pro kit czyli -30

jescze jedna sprawa: w katalogu MTS nie ma B8 do saxo, ale jest B8 do 106tki, rozumie ze to jest to samo i tylko blad w katalogu tak??
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

Pewnie tak, Grzesiek kupił w mtsie b8 do saxofona.
Z róznic, to b8 zwykle jest na cienkiej ladze, a b6 na grubej, nie wiem jak w saxo.
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

Loko napisał/a:
Pewnie tak, Grzesiek kupił w mtsie b8 do saxofona.
Z róznic, to b8 zwykle jest na cienkiej ladze, a b6 na grubej, nie wiem jak w saxo.


a dlaczego tak jest??

Grzes wypowiadaj sie czy B6 czy B8!
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

B8 jest na cienkeij.. e to lipa.

ja będę przerabiał B6 pod spręzynę - koszt 150PLN sztuka.. obniżenie/utwardzenie
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

a B6 bedzie dobrze dzialac przy -30 z przodu i jeden zabek mniej z tylu? czy obowiazkowo trzeba przerabiac?
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

Nie mam pojęcia, ale z tego co pamietam to kiedyś chyba Ref wklejał zdjecie b8 i seryjnego amora do puga, i b8 było na grubej ladze wiec jeśli nic nie pomylił to . Zreszta najlepiej będzie wiedział Grzesiek jak to jest z b8 :)

Ale generalnie to i tak zostaje Ci do wyboru tylko przód, bo od tyłu nie ma b6.
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

nie wiem jak jest w Saxo ale w Clio kupuje sie uzywane B6 i przerabia na B14 w Zerkopolu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9