Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
PEUGEOT 106 RALLYE
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

grzech napisał/a:
esli Nka to szpera plytkowa bo jesli sie nie myle quif nie jest homologwany w Ngrupie, a plytkowa to juz wieksze pieniadze niz 3,5 kola.


właśnie płytkowa być nie moze...

Quaife moze byc w n-ce bo wygląda z zewnątrz jak seryjny mechanizm różnicowy :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

saxorulez napisał/a:
kubas napisał/a:
(czeski proflex)


a to zabawne... :)

to jak z "używany jak nowy"


nie wiem bo na tyle sie nie znam - Lenartowicz powiedzial ze bardzo duzo osob na tym jezdzi a pozniej sprzedaje jako proflex. Podobno dla takiego znawcy jak ja - nie jestem w stanie ich odroznic jak poloza dwa obok siebie :D
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

saxorulez napisał/a:


Quaife moze byc w n-ce bo wygląda z zewnątrz jak seryjny mechanizm różnicowy :D


pewnie do pierwszego dobrego BK ;)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

zasadniczo w Nce chyba żadnej szpery nie przewidują...

Zarówno czwartek jak i majek jeżdzili zeszperowani w Nce
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

Jak sobie tak rozmawiamy to- faktycznie kiedyś szpery w Nce nie bylo, aż do chyba roku 2001/2002 kiedy nagle wielu producentów zhomologowalo szpery do samochodów gr N.
Na pewno bylu to :
-Saxo VTS Ph2 (w Ph 1 nie wolno mieć szpery)
-Clio Sport
-Xsara VTS Ph 2
-Pug 306 GTI6
-VW POLO GTI

Tyle że nie ma róży bez kolców :D :D ;D

"Homologowane" eNkowe szpery pochodzą z dzialu sportu poszczególnych producentów i na dobra sprawę gdyby się do tego doczepić to obawiam się że na BK2 bylby pogrom.

Podobnie jest z... hydraulicznymi hamulcami ręcznymi oraz korektorami hamowania regulowanymi z kabiny.
Teoretycznie w eNce nie wolno ale...
ale jak coś jest w homologacji i jest z np Citroen Sport, czy VW Sport to jednak wolno :D :D :D

Strasznie to wszystko zawile i trudne do ogarnięcia ale jak ktoś by chcial pomocy w tej materii to w razie czego mogę skontaktować z delegatami technicznymi PZM (znam dwóch mośków ;) )
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

106 napisał/a:
Peugeot 106 S16

140 KM, klatka Sparco Cr-Mo, krótka skrzynia ze szperą, zawieszenie przód Proflex, tył Bilstein, ważne homologacje na wyposażenie (oprócz pasów pilota), dodatkowo trochę części zamiennych, opon (szutrowe, slicki, medie, deszczowe, zimówki), stan bardzo dobry, po przeglądzie, bezwypadkowy, gotowy do startów - 30000 pln

Obrazek

auto po olmie, teraz jezdzone w kjsach i innych takich


Ta 106-stka jest mega. W warsztacie, gdzie przez pewien czas był serwisowany ten pug, mówili, że to jedna z najlepiej prowadzących się 106-stek w Polsce xD . Może i warte swojej ceny, ale z drugiej strony w 2005 kosztowało jeszcze 45 tys. ;D
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

dzisiaj podjeżdżam pod ten warsztat, a tu niespodzianka. Stoi tam ten żółty peugeot. Dziwne bo od ponad pół roku się tam gość nie pokazywał, ale pewnie doszedł do wniosku, że wato tam zostawiać auto ^_^ . Z tego co rozmawiałem z Piotrem Ziarko to auto jest warte tej ceny, więc jak ktoś chętny to nic tylko brać xD . Właściciel teraz buduje C2 R2 i to od razu dwie sztuki :]
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

fydi napisał/a:
Właściciel teraz buduje C2 R2 i to od razu dwie sztuki :]

ja tam wiem ze buduje 2x C2... ale z tm R2 to bym nie przesadzal
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

106 napisał/a:
fydi napisał/a:
Właściciel teraz buduje C2 R2 i to od razu dwie sztuki :]

ja tam wiem ze buduje 2x C2... ale z tm R2 to bym nie przesadzal

tzn.? To nie będą R2, czy tylko jedno R2?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

znam ten warsztat.. raz tam byłem
Oni znają tam Adamanta dobrze.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

saxorulez napisał/a:
znam ten warsztat.. raz tam byłem
Oni znają tam Adamanta dobrze.

"Strefa Serwisowa". Znają, znają. Dzwonili do Adamanta w sprawie mojego vts, żeby się dowiedzieć jaki olej jest w silniku bo poprzedni właściciel nie wiedział.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

jedno z nich ma byc... lub ma przypominac r2... ale mysle ze zeby osiagnac 50cio
procentowy przyrost mocy w silniku N/A to doswiadczenie w skladaniu Agr silnikow
trzeba miec. silnik mial w nim skladac NSR ale jakos nie widzialem jeszcze takiego
motoru w ich wykonaniu.... takie moje luzne przemyslenie :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

A.. Ty kupiłeś od Miłosza?? to czerwone?

czy bordo od chmury?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

saxorulez napisał/a:
A.. Ty kupiłeś od Miłosza?? to czerwone?

czy bordo od chmury?

bordo od chmury.

NSR to już dawno nie byłem. Budowali tam honde brzykcego i jeszcze kilka innych rzeczy, ale o mocnej a grupie to rzeczywiście tam nie słyszałem. Tam to na pewno bym jeździł gdybym miał BMW : )
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 11 Lut, 2008   

NSR - co oznacza ten skrót?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 8