Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Z kolem pasowym moje boje :)
Autor Wiadomość

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Lut, 2008   Z kolem pasowym moje boje :)

A tak sobie postanowilem odreagowac stresy i opisac cos w technicznym dziale .
Jak widac w avatarze posiadam sobie przypadkiem calkiem ZX 2.0 16v z takim slodkim silniczkiem jak vlodar w swoim aucie po dachowaniu .

I jako ze sie zepsulo cos .. co do konca jeszcze nie wiem ..
to stoi rozebrany natenczas i przy okazji okazalo sie czemu ciagle mi sie ladowanie swieci baterii . Kolo pasowe dwumasowe czy jak to sie tam nazywa sie rozwulkanizowalo. No bardzo nie fajna sprawa . Ale na przeciw warsztatu w ktorym od niedawna pracuje - jest serwis nieautoryzowany citroena. Coz wiec robic.. kolo w reke i polazlem tam ..
po chwili rozmowy facet mowi " mam takie " dogadalismy sie na drugi dzien ze wpadne i zakupie ma sprawdzic tylko czy gitara jest.. Cena spoko 150 zl ( 980 czy 780 nowe)

Nastepnego dnia dzwonie do niego .. i co slysze .. " aaaa pan z warsztatu na przeciwko ? a to nie sprzedaje bo mam dwa takie auta i 3 silniki i moze sie przydac"
ech .. smutek wielki ..

Ma ktos takie kolo moze ? :)
odkupie chetnie za nie wielkie pieniadze :)
 
 

stux
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Lut, 2008   

To bardzo czesty przypadek. Dokladnie to sie nazywa kolo pasowe z tlumikiem drgan. Podobnie mialem w BX GTi 16v a w 205 powoli tez sie konczy :/

Kupno nowego odpada poniewaz nikt nie robi zamiennikow a oryginal kosztuje wlasnie kolo 800zl

Najlatwiej poszukac uzywki ... co prawda duze prawdopodobienstwo, ze kupimy takie ktore za jakis czas znowu sie wysypie.

Rozwiazan "naprawy" jest kilka:

1) najlepszy do seryjnego auta - regeneracja starego - dorobienie odpowiedniej matrycy i zawulkanizowanie na nowo

2) wytoczenie odpowiedniej tulejki (zamiast gumy) i zespawanie

3) wykonanie customowego lekkiego kola z utwardzonego aluminium

... oczywiscie po wyszystkich zabiegach nalezaloby wywazyc kolo!

Do swojego Puga kombinuje z 3cia opcja :)
 
 

sebson
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Lut, 2008   

W wawie na czerniakowskiej zaraz obok bartyckiej jest sklep z czesciami do francuzow. Kupowalem tam takie nowe kolo do s16 za 200 PLN w zeszlym roku
zamowilem i na nastepny dzien bylo do odbioru
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Lut, 2008   

sebson mowisz o tym sklepie w budynku przy kurczakach z rozna ? taki z boku w budynku gdzie jest spozywczy itp ?
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Lut, 2008   

stux napisał/a:



Rozwiazan "naprawy" jest kilka:

1) najlepszy do seryjnego auta - regeneracja starego - dorobienie odpowiedniej matrycy i zawulkanizowanie na nowo






Wszystko fajnie ale kto to robi w warszawie ? wie ktos moze ?

i jakie moga byc koszta tego ?

raczej sam bawil sie w produkcje nie bede ;)
a uzywane takie kolo to ja juz mam ;) ( sorry ale takie mam podejscie do uzywanych czesci
moje zdanie zazwyczaj jest takie ze na szrocie to moge kupic zderzak i podlokietnik .. ew tego typu rzeczy ... )
 
 

sebson
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Lut, 2008   

zajac napisał/a:
sebson mowisz o tym sklepie w budynku przy kurczakach z rozna ? taki z boku w budynku gdzie jest spozywczy itp ?


o tym samym :D

po prawej stronie - przed sama bartycka - jadac w kierunku gdanska
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Lut, 2008   

e tam na przeciwko mojego dawnego balkonu poprostu :D
tak w skrocie ;)
jutro podjade i sie dowiem :)
Dzieki za info bardzo :) zobaczymy co powiedza ;)

a swoja droga kurczaka na cieplo zawsze chetnie opędzluje ;)
wiec tak i tak wycieszka oplacalna :D
 
 

sebson
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Lut, 2008   

zajac napisał/a:
a swoja droga kurczaka na cieplo zawsze chetnie opędzluje


jak zalatwisz temat to bedziesz winien dobrze wypieczone udko :D
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Lut, 2008   

no jak zalatwie temat to nawet ci ogole udko najpierw ;)

jutro tam podjade i sie dowiem
 
 

stux
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008   

I jak w koncu rozwiazales problem?

Moje kolko wyglada tak:

http://gti.peugeot205.pl/gallery/album07/kolo_pas
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008   

dobrze zrobiłeś :) masz spokój...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Nie 07 Wrz, 2008   

No wiec patrzac na daty zrobilo sie troche dlugo odkad zaczely sie moje boje z ZXem .. ale nie bylo czesto czasu ani kasy na cokolwiek ;)

Ale :) Dokonalem zakupu pod gnieznem calego silnika XU10J4 razem z kolem pasowym :)
kolektorami itp :)

Kolo przelozone , silniczek krokowy przelozony , gruszki od podcisnien przelozone ...
I PIERWSZA JAZDA ZALICZONA :)
Szczescie moje wielkie bylo :) az do chwili jak zrobilo sie bum i wystrzelil kruciec z pompy waku a Zx zrobil wielka kaluze na ulicy :)
co zrobic .. klej do aluminium .. kruciec wklejony .. i jazdaaa
Pierwsze wrazenia ? no jezdzi .. co dalej ? no chyba po roku stania musi pojezdzic :)
jak narazie nic nie stuka nic nie puka... przynajmniej za bardzo :) Alternator troche jęczec zaczyna ale to sie gumka myszka wytrze ;)
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008   

Nie odrazu Kraków zbudowali...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008   

no ale za to ile frajdy wkoncu ;)
vlodek teraz za 4500 ci go puszcze ;)
z drugim silnikiem z kolektorami :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8