Czytalem i czytalem i nie moge zrozumiec tego katalogu....... wynika z niego ze zbudowanie czy N czy A grupowego auta to jakis kosmos. Same walki dla przykladu to jakies ~1200 euro, katalizator jakies ~600 euro a wiemy przeciez ze walki mozna kupic o wiele taniej
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 06 Mar, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Pytaj szpeca od tych spraw, Pana Saxoruleza
Bo moim zdaniem to jest tak że produkty dla Peugeot Sport robią firmy z zewnątrz, a placimy za "brand"...
wiesz, ja rozumiem ze oni zdzieraja itd....
Jest tez w Warszawie konkurent Łukasza ktory kupuje (nie wiem czy ma uklad) graty z tego butiqu a ceny ma o wiele nizsze niz oni na stronie......
Ale nie o same ceny chodzi, chodzi o sam fakt jak wszystko jest tam opisane. Co niby trzeba miec zeby miec a grupe a tloki na A grupowe nie wygladaja. To samo jest z wieloma innym czesciami.
PawelGTi [Usunięty]
Wysłany: Czw 06 Mar, 2008
Bad-i napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Pytaj szpeca od tych spraw, Pana Saxoruleza
Bo moim zdaniem to jest tak że produkty dla Peugeot Sport robią firmy z zewnątrz, a placimy za "brand"...
wiesz, ja rozumiem ze oni zdzieraja itd....
Jest tez w Warszawie konkurent Łukasza ktory kupuje (nie wiem czy ma uklad) graty z tego butiqu a ceny ma o wiele nizsze niz oni na stronie......
Ale nie o same ceny chodzi, chodzi o sam fakt jak wszystko jest tam opisane. Co niby trzeba miec zeby miec a grupe a tloki na A grupowe nie wygladaja. To samo jest z wieloma innym czesciami.
Musisz mieć , daną część zgodną ze zdjęciem w homologacji bądz opisem,wymiarem , producentem itp. wszystko jest opisane.
Jeżeli chcesz założyć np.duży hamulec a w homologacji go nie ma to nie można go założyć,jeżeli jest to podają wymiary i zdjęcia zacisków i reszty układu.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK
Jeżeli chodzi o silnik to wałki są dowolne,chyba że jest konkretnie napisane jakie,a czy kupisz peugeot sport czy świątka nie ma znaczenia
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 06 Mar, 2008
PawelGTi napisał/a:
.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK
Nie chcialem tego Bad-iemu mówic bo biedak dopiero zacząl ogarniac co to jest homologacja, jakie są rodzaje licencji, i dlaczego nie wolno strtować KIT-CARem.
A VO i VK to może być ponad jego sily
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 06 Mar, 2008
CHRZANEK napisał/a:
PawelGTi napisał/a:
.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK
Nie chcialem tego Bad-iemu mówic bo biedak dopiero zacząl ogarniac co to jest homologacja, jakie są rodzaje licencji, i dlaczego nie wolno strtować KIT-CARem.
A VO i VK to może być ponad jego sily
wal sie na pycho, codziennie przegladam i ucze sie ksiazek homologacyjnych do puga 106.
Bardzo podobaja mi sie graty do 106 maxi w ksiazce, wszystkie rozszerzenia sa jak najbardziej na miejscu
Natomiast n grupa to takie nic w stosunku do pozniejszych opisow
PawelGTi [Usunięty]
Wysłany: Czw 06 Mar, 2008
CHRZANEK napisał/a:
PawelGTi napisał/a:
.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK
Nie chcialem tego Bad-iemu mówic bo biedak dopiero zacząl ogarniac co to jest homologacja, jakie są rodzaje licencji, i dlaczego nie wolno strtować KIT-CARem.
A VO i VK to może być ponad jego sily
VK czyli Variant KIt czyli częśći do zbudowania Kit Cara możesz używać w wozie ale ściśle określone według zdjęć i opisów , jednym słowem możesz sobie zbudować "prawie" Kit cara , prawie bo Kit Cary to samochody fabryczne przygotowane przez fabryke (homologowana buda z klatką) ,ale Kit carem (fabrycznym) nie możesz startować , to tak po krótce
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 06 Mar, 2008
Bad-i napisał/a:
a wez teraz kup homologowane zawieszenie do Maxi
A to ty nie masz takiego ?? ?? ??
EDIT: No nie masz No to zdejmujemy te laminaty i robimy normalną cliówke tyle ze A grupową
Zaraz naśle do Adasia chlopaków z pilami tarczowymi i szlifierkami katowymi i zrobimy Ci samochód do rajdów
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 06 Mar, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
a wez teraz kup homologowane zawieszenie do Maxi
A to ty nie masz takiego ?? ?? ??
EDIT: No nie masz No to zdejmujemy te laminaty i robimy normalną cliówke tyle ze A grupową
Zaraz naśle do Adasia chlopaków z pilami tarczowymi i szlifierkami katowymi i zrobimy Ci samochód do rajdów
powiem tyle, zdjecie plastiku to najmniejszy problem. Zawsze moge wrzucic ten motor do budy zwyklego williego ale na ITB to chyba a grupa nie jezdzila
Ogolnie lesne dziadki sa do doopy. Zabrali szanse w Polsce na naprawde fajne projekty - nie rozumiem tylko dlaczego.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 06 Mar, 2008
Oj tam Bad-i , masz homologowane 106 z homologacja i homologowanymi akcesoriami, więc masz czym jeździć w Rajdach.
Clio to chyba robileś nie po to żeby nim szaleć po lesie i straszyć wiewiórki, tylko po to żeby bylo piekne, jedyne, niepowtarzalne, i żeby Pan Ragnotti je zobaczyl i pomyślal: Kurwa to w Polsce też takie mają
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach