Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Peugeot Sport Butique
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   Peugeot Sport Butique

witam, poniewaz ostatnio dosc mocno interesuje sie ksiazkami homologacyjnymi, wymogami, zalacznikami itd...... wszedlem sobie na taka strone

http://www.boutiquepeugeo...01.aspx?nom=106

Czytalem i czytalem i nie moge zrozumiec tego katalogu....... wynika z niego ze zbudowanie czy N czy A grupowego auta to jakis kosmos. Same walki dla przykladu to jakies ~1200 euro, katalizator jakies ~600 euro a wiemy przeciez ze walki mozna kupic o wiele taniej

O CO KAMAN??
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

o to ze to jest ASO i o nic wiecej.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

Pytaj szpeca od tych spraw, Pana Saxoruleza :) :) :)

Bo moim zdaniem to jest tak że produkty dla Peugeot Sport robią firmy z zewnątrz, a placimy za "brand"...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Pytaj szpeca od tych spraw, Pana Saxoruleza :) :) :)

Bo moim zdaniem to jest tak że produkty dla Peugeot Sport robią firmy z zewnątrz, a placimy za "brand"...


wiesz, ja rozumiem ze oni zdzieraja itd....
Jest tez w Warszawie konkurent Łukasza ktory kupuje (nie wiem czy ma uklad) graty z tego butiqu a ceny ma o wiele nizsze niz oni na stronie......

Ale nie o same ceny chodzi, chodzi o sam fakt jak wszystko jest tam opisane. Co niby trzeba miec zeby miec a grupe a tloki na A grupowe nie wygladaja. To samo jest z wieloma innym czesciami.
 
 

PawelGTi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

Bad-i napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Pytaj szpeca od tych spraw, Pana Saxoruleza :) :) :)

Bo moim zdaniem to jest tak że produkty dla Peugeot Sport robią firmy z zewnątrz, a placimy za "brand"...


wiesz, ja rozumiem ze oni zdzieraja itd....
Jest tez w Warszawie konkurent Łukasza ktory kupuje (nie wiem czy ma uklad) graty z tego butiqu a ceny ma o wiele nizsze niz oni na stronie......

Ale nie o same ceny chodzi, chodzi o sam fakt jak wszystko jest tam opisane. Co niby trzeba miec zeby miec a grupe a tloki na A grupowe nie wygladaja. To samo jest z wieloma innym czesciami.


Musisz mieć , daną część zgodną ze zdjęciem w homologacji bądz opisem,wymiarem , producentem itp. wszystko jest opisane.
Jeżeli chcesz założyć np.duży hamulec a w homologacji go nie ma to nie można go założyć,jeżeli jest to podają wymiary i zdjęcia zacisków i reszty układu.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK
Jeżeli chodzi o silnik to wałki są dowolne,chyba że jest konkretnie napisane jakie,a czy kupisz peugeot sport czy świątka nie ma znaczenia
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

zadzwoń do Peugeot chyba w Jerozolimskich bo cena jest do ustalenia...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

PawelGTi napisał/a:
.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK


Nie chcialem tego Bad-iemu mówic bo biedak dopiero zacząl ogarniac co to jest homologacja, jakie są rodzaje licencji, i dlaczego nie wolno strtować KIT-CARem.

A VO i VK to może być ponad jego sily :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
PawelGTi napisał/a:
.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK


Nie chcialem tego Bad-iemu mówic bo biedak dopiero zacząl ogarniac co to jest homologacja, jakie są rodzaje licencji, i dlaczego nie wolno strtować KIT-CARem.

A VO i VK to może być ponad jego sily :D :D :D


wal sie na pycho, codziennie przegladam i ucze sie ksiazek homologacyjnych do puga 106.

Bardzo podobaja mi sie graty do 106 maxi w ksiazce, wszystkie rozszerzenia sa jak najbardziej na miejscu :D

Natomiast n grupa to takie nic w stosunku do pozniejszych opisow ;)
 
 

PawelGTi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
PawelGTi napisał/a:
.,po za tym do a-grupy możesz używać częśći z homologacji VO i VK


Nie chcialem tego Bad-iemu mówic bo biedak dopiero zacząl ogarniac co to jest homologacja, jakie są rodzaje licencji, i dlaczego nie wolno strtować KIT-CARem.

A VO i VK to może być ponad jego sily :D :D :D


VK czyli Variant KIt czyli częśći do zbudowania Kit Cara możesz używać w wozie ale ściśle określone według zdjęć i opisów , jednym słowem możesz sobie zbudować "prawie" Kit cara , prawie bo Kit Cary to samochody fabryczne przygotowane przez fabryke (homologowana buda z klatką) ,ale Kit carem (fabrycznym) nie możesz startować , to tak po krótce ^_^

ot taki przepis z dupy ;D
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

dlatego moje clio jest zblokowane - o tym to juz niestety wiem :(

a szkoda bo fajnie bylo by czyms takim wyjechac na OS
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

Bad-i napisał/a:
a szkoda bo fajnie bylo by czyms takim wyjechac na OS

Jak sie zestarzeje do bedziesz mógl startować w historycznej ;)

No i barbórka Warszawska też jest b.o. wiec nie narzekaj...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
a szkoda bo fajnie bylo by czyms takim wyjechac na OS

Jak sie zestarzeje do bedziesz mógl startować w historycznej ;)

No i barbórka Warszawska też jest b.o. wiec nie narzekaj...


niestety nie kochany, zeby wystartowac w historycznej to musisz miec nadal zrobione wszystko z homo :(

na barborce chyba to samo - a wez teraz kup homologowane zawieszenie do Maxi ;D
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

Bad-i napisał/a:
a wez teraz kup homologowane zawieszenie do Maxi


A to ty nie masz takiego ?? ?? ??

EDIT: No nie masz :( No to zdejmujemy te laminaty i robimy normalną cliówke tyle ze A grupową :D :D :D
Zaraz naśle do Adasia chlopaków z pilami tarczowymi i szlifierkami katowymi i zrobimy Ci samochód do rajdów :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
a wez teraz kup homologowane zawieszenie do Maxi


A to ty nie masz takiego ?? ?? ??

EDIT: No nie masz :( No to zdejmujemy te laminaty i robimy normalną cliówke tyle ze A grupową :D :D :D
Zaraz naśle do Adasia chlopaków z pilami tarczowymi i szlifierkami katowymi i zrobimy Ci samochód do rajdów :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


powiem tyle, zdjecie plastiku to najmniejszy problem. Zawsze moge wrzucic ten motor do budy zwyklego williego ale na ITB to chyba a grupa nie jezdzila :(

Ogolnie lesne dziadki sa do doopy. Zabrali szanse w Polsce na naprawde fajne projekty - nie rozumiem tylko dlaczego.

Tylko gory pozostaly :]
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

Oj tam Bad-i , masz homologowane 106 z homologacja i homologowanymi akcesoriami, więc masz czym jeździć w Rajdach.

Clio to chyba robileś nie po to żeby nim szaleć po lesie i straszyć wiewiórki, tylko po to żeby bylo piekne, jedyne, niepowtarzalne, i żeby Pan Ragnotti je zobaczyl i pomyślal: Kurwa to w Polsce też takie mają :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.69 sekund. Zapytań do SQL: 12