Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
pasy
Autor Wiadomość

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 26 Kwi, 2008   

lenny napisał/a:
no to dalem do pieca:)

co to jest piec???






:lol2:
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 26 Kwi, 2008   

:rotfl:
 
 

lenny 
spieprzaj dziadu


auto: ceteer
silnik:: dwulitrowy
moc: dwiesciedziesieckm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: kcn/wilanow

Wysłany: Nie 27 Kwi, 2008   

shat up and fuck offf!! bo was udusze szalikiem!
_________________
"...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008   

ooo szalikowiec !!!
to pewnie huligan
a jak huligan to pewnie bandyta

MARCEL !!!!! BIJ GO !!! ON ZA POLONIA JEST !!!!! :)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008   

106 napisał/a:
jak pasy to tylko szerokie 3 calowe z mocnymi metalowymi klamrami 4pkt :)


Hmmm że szerokie to się zgodzę ;)
Ale 4p to jakiś przeżytek z XIXw...

Zawsze w 4 punktowych z centralną klamrą irytowało mnie że klamra wędruje coraz wyżej i wyżej i wyżej...

Zdecydowanie lepsze są 6punktowe - tam ten problem nie występuje, a różnica w cenie nie jest znaczna.
No i odradzam pasy niewiadomego pochodzenia (tzw chińskie).
Najlepsze pasy produkuje SABELT i SCHROTH.
Inne dobre firmy takie jak SPARCO, OMP, MOMO to zazwyczaj któraś z w/w tylko z inną naszywką ;)

Jak byś chciał MOMO to zapraszam na PW ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Najlepsze pasy produkuje SABELT


i tego się trzymam !!
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 30 Kwi, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Najlepsze pasy produkuje SABELT


i tego się trzymam !!


Chłopaki nie Sabelt tylko TRW dla Sabelta, OMP, SPARCO i cholera wie kogo jeszcze :) Osobiście polecam Schrota z dwóch powodów.
Pierwszy to centralna klamra z uchwytem oczkowym, minimalizuje ryzyko odpięcia sobie pasów podczas daszka niechcący. Drugi specjalny bezpiecznik wbudowany w pasy który po dzwonie informuje czy pas sie nadaje do użytku jeszcze. Jest to o tyle istotne jeśli kupujemy pasy używane.

Chrzanek co do 4pkt masz racje klamra ta goni po ciele troche, ale 6pkt. to trza seryjny fotel dziurawić a bez przelotki to lipa. No i inna sprawa ze Ci ktorzy mieli grubą bombe w 6pkt. Polecają 4pkt.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 30 Kwi, 2008   

to moze dlatego ze ja ustawiam sobie pasy przed kazdym rajdem to mi nie
wedruje do gory. ja czuje sie pewnie w 4p 2 6p nigdy nie jezdzilem ale
przeciez wiele osob majac pasy 6p jezdzilo w konfiguracji 4p.. jakies powody
musza byc :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

lenny 
spieprzaj dziadu


auto: ceteer
silnik:: dwulitrowy
moc: dwiesciedziesieckm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: kcn/wilanow

Wysłany: Śro 30 Kwi, 2008   

GeKo napisał/a:
minimalizuje ryzyko odpięcia sobie pasów podczas daszka niechcący.


hehehe...

ale ja szukam tylko pasów na lublin:) nie planuje kurwa żadnych daszków!!!
szukałem... bo zrobilem loda komu trzeba i juz mam:)
_________________
"...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 30 Kwi, 2008   

lenny napisał/a:
GeKo napisał/a:
minimalizuje ryzyko odpięcia sobie pasów podczas daszka niechcący.

bo zrobilem loda komu trzeba i juz mam:)


chyba nie Adasiowi ;D
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 30 Kwi, 2008   

GeKo napisał/a:
ale 6pkt. to trza seryjny fotel dziurawić a bez przelotki to lipa.


To fakt - nie pomyślałem.... :(

GeKo napisał/a:
Ci ktorzy mieli grubą bombe w 6pkt. Polecają 4pkt.


Dla jasności to pewnie masz na myśli pasy 5pkt (4pkt + pojedyńczy pas kroczowy) w tej konfiguracji faktycznie "narządy" były w sporym niebezpieczeństwie, ale wariant 6pkt z poprawnie zamontowanymi pasami kroczowymi znacznie minimalizuje uszkodzenie "fistacha", a dodatkowo powoduje że klamra jest na wysokości pasa, a nie na brzuchu...

Reasumując każdy z w/w modeli pasów moge załatwić ;) ;) ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 15 Maj, 2008   

Cytat:
SCHROTH

Uwielbiam tą nazwę - SZROT. :ble: :lol2:

Któregoś dnia zacząłem się poważnie zastanawiać nad szelkami, tylko za cholerę nie wiem, czy będzie to jak po ludzku zamontować w C2 nie rezygnując z normalnych pasów... Może jakieś doświadczenia?

Muszę obadać u siebie w firmie - chyba Sparco i Sabelt są, ciekawe tylko czy coś będzie OK. o_O
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 11 Wrz, 2008   

Odkopuje temat.

Szukam jakiś pasków 4 pkt.. Te poleca mi qbus http://moto.allegro.pl/it...e_czerwone.html

Ktoś jeździł? są ok?
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 11 Wrz, 2008   

mielismy takie 1 w micrze... wszystko fajnie tylko te klamry sciagajace na klatce
piersiowej jakies takie za lekkie i tandetne... wprawdzie mialy homologacje wiec
musialy byc bezpieczne i byl to bardziej moj wymysl.... ale ja w nich nie jezdzilem :D

jak masz mozliwosc to zanim kupisz to ogladnij je sobie na zywo
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 11 Wrz, 2008   

Cytat:
jak masz mozliwosc to zanim kupisz to ogladnij je sobie na zywo


podobno w teddy takie mają
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.36 sekundy. Zapytań do SQL: 13