auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 26 Kwi, 2008
lenny napisał/a:
no to dalem do pieca:)
co to jest piec???
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008
106 napisał/a:
jak pasy to tylko szerokie 3 calowe z mocnymi metalowymi klamrami 4pkt
Hmmm że szerokie to się zgodzę
Ale 4p to jakiś przeżytek z XIXw...
Zawsze w 4 punktowych z centralną klamrą irytowało mnie że klamra wędruje coraz wyżej i wyżej i wyżej...
Zdecydowanie lepsze są 6punktowe - tam ten problem nie występuje, a różnica w cenie nie jest znaczna.
No i odradzam pasy niewiadomego pochodzenia (tzw chińskie).
Najlepsze pasy produkuje SABELT i SCHROTH.
Inne dobre firmy takie jak SPARCO, OMP, MOMO to zazwyczaj któraś z w/w tylko z inną naszywką
Jak byś chciał MOMO to zapraszam na PW
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 30 Kwi, 2008
Vlodarsky napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Najlepsze pasy produkuje SABELT
i tego się trzymam !!
Chłopaki nie Sabelt tylko TRW dla Sabelta, OMP, SPARCO i cholera wie kogo jeszcze Osobiście polecam Schrota z dwóch powodów.
Pierwszy to centralna klamra z uchwytem oczkowym, minimalizuje ryzyko odpięcia sobie pasów podczas daszka niechcący. Drugi specjalny bezpiecznik wbudowany w pasy który po dzwonie informuje czy pas sie nadaje do użytku jeszcze. Jest to o tyle istotne jeśli kupujemy pasy używane.
Chrzanek co do 4pkt masz racje klamra ta goni po ciele troche, ale 6pkt. to trza seryjny fotel dziurawić a bez przelotki to lipa. No i inna sprawa ze Ci ktorzy mieli grubą bombe w 6pkt. Polecają 4pkt.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 30 Kwi, 2008
to moze dlatego ze ja ustawiam sobie pasy przed kazdym rajdem to mi nie
wedruje do gory. ja czuje sie pewnie w 4p 2 6p nigdy nie jezdzilem ale
przeciez wiele osob majac pasy 6p jezdzilo w konfiguracji 4p.. jakies powody
musza byc :)
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 30 Kwi, 2008
GeKo napisał/a:
ale 6pkt. to trza seryjny fotel dziurawić a bez przelotki to lipa.
To fakt - nie pomyślałem....
GeKo napisał/a:
Ci ktorzy mieli grubą bombe w 6pkt. Polecają 4pkt.
Dla jasności to pewnie masz na myśli pasy 5pkt (4pkt + pojedyńczy pas kroczowy) w tej konfiguracji faktycznie "narządy" były w sporym niebezpieczeństwie, ale wariant 6pkt z poprawnie zamontowanymi pasami kroczowymi znacznie minimalizuje uszkodzenie "fistacha", a dodatkowo powoduje że klamra jest na wysokości pasa, a nie na brzuchu...
Reasumując każdy z w/w modeli pasów moge załatwić
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 15 Maj, 2008
Cytat:
SCHROTH
Uwielbiam tą nazwę - SZROT.
Któregoś dnia zacząłem się poważnie zastanawiać nad szelkami, tylko za cholerę nie wiem, czy będzie to jak po ludzku zamontować w C2 nie rezygnując z normalnych pasów... Może jakieś doświadczenia?
Muszę obadać u siebie w firmie - chyba Sparco i Sabelt są, ciekawe tylko czy coś będzie OK.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 11 Wrz, 2008
mielismy takie 1 w micrze... wszystko fajnie tylko te klamry sciagajace na klatce
piersiowej jakies takie za lekkie i tandetne... wprawdzie mialy homologacje wiec
musialy byc bezpieczne i byl to bardziej moj wymysl.... ale ja w nich nie jezdzilem
jak masz mozliwosc to zanim kupisz to ogladnij je sobie na zywo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach