Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
podsterowność
Autor Wiadomość

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 20 Maj, 2008   

Marek23 napisał/a:
Haldex, jak piszę z 3 do 1, to mam na myśli, gang nummer drei, runter auf zwei und erst dann eins. Ok


Jawohl, verstanden! Wiem ze Ty generalnie nie maltretujesz samochodu przy sportowej jezdzie :)
Heil Narcyz!
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Maj, 2008   

Marek23 napisał/a:
No niby tak. Ale dla przykładu ja stosuję heel&toe od paru lat, a dotąd nie wiem czy czaswo robię to idealnie. trzeba być mega kotem, żeby to mieć tak opanowane. I jeszcze takiej osoby nie spotkałem.


Główny powód to żywotność skrzyni, oczywiście.
Ale jednak wydaje mi się, że ludzie stosujący h&t szybciej pokonują ostre zakręty.
Może to jest psychologiczne- bo nie stosując h&t boisz się o skrzynię i zapinasz biegi wolniej.
W każdym razie to widać na ostrych zakrętach z szybkimi dojazdami.
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

wiem że forma błaga o słownik ale w gruncie rzeczy może się przydać. tekst wycięty z :

http://pl.lfsmanual.net/w...Cno.C5.9B.C4.87

_________________
0-1
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

Taak i znów najdoskonalszy symulator na świecie się pojawia u nas na forum :D
Ostatnio częściej daje sobie chwile na pośmiganie, może zorganizujemy znów jakiś hothatchowy wyścig?
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

Loko napisał/a:
Ostatnio częściej daje sobie chwile na pośmiganie, może zorganizujemy znów jakiś hothatchowy wyścig?


jestem za!
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Sob 19 Lip, 2008   

mi to
ja dodatkowo proponuje czasy w rysku porównać :)
dawno nie grałem
loko, daasz mi swoj setup , andrzejek tak samo :)
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Sob 19 Lip, 2008   

Ja w LFS już dawno nie grałem. W międzyczasie był upgrade i niestety nie mam żadnego sensownego setupu na tor po zmianach.

Ale pojeździłbym chętnie.
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 19 Lip, 2008   

Przenieśmy się tutaj do starego tematu, żeby nie bałaganić :)

http://forum.hothatch.org...speed&start=270
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Lip, 2008   

Nie chce mi się czytać całego tematu, więc może już to ktoś pisał, ale
prosty sposób zmniejszenia podsterowności to ewentualna korekta geometrii zawieszenia.

Sprawność wchodzenia w zakręty można łatwo zwiększyć poprzez zwiększenie toe-out z przodu, przynajmniej w moim aucie.
Max toe-out zalecane przez Hondę to +1,2 mm. Znam ludzi mających nawet 1,5 i sobie chwalą.

Najgorsze co można mieć, to toe-in z przodu czyli wartość negatywną. To proszenie się o podsterowność.
 
 

Olek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Lip, 2008   

mAbZ napisał/a:
Max toe-out zalecane przez Hondę to +1,2 mm. Znam ludzi mających nawet 1,5 i sobie chwalą.
Najgorsze co można mieć, to toe-in z przodu czyli wartość negatywną. To proszenie się o podsterowność.

Chodzi Ci o takie coś http://driftjapan.com/blo...-vs-toe-out.jpg obraskowo łatwiej zrozumieć :>
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Wto 22 Lip, 2008   

to są wartości podawane w mm czy w stopniach ? ustawiałem ostatnio na 0,25st - ile to w mm przy 18"?, w którym miejscu mierzy się tą odległość ? czy to jest różnica w odległości czy odchylenie na 1 kole ?
_________________
0-1
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2008   

Podziel obwód koła przez 360 stopni, wtedy wyjdzie ci ile mm ma jeden stopień.

Podane przeze mnie wartości są w mm i na każdym kole.
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Wto 22 Lip, 2008   

to jak przeliczyć to wiem :lol2: chodziło mi o to w którym miejscu czy na każde z osobna odnosić to do 1,2mm - teraz ok.
_________________
0-1
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8