auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 20 Maj, 2008
Marek23 napisał/a:
Haldex, jak piszę z 3 do 1, to mam na myśli, gang nummer drei, runter auf zwei und erst dann eins. Ok
Jawohl, verstanden! Wiem ze Ty generalnie nie maltretujesz samochodu przy sportowej jezdzie
Heil Narcyz!
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 20 Maj, 2008
Marek23 napisał/a:
No niby tak. Ale dla przykładu ja stosuję heel&toe od paru lat, a dotąd nie wiem czy czaswo robię to idealnie. trzeba być mega kotem, żeby to mieć tak opanowane. I jeszcze takiej osoby nie spotkałem.
Główny powód to żywotność skrzyni, oczywiście.
Ale jednak wydaje mi się, że ludzie stosujący h&t szybciej pokonują ostre zakręty.
Może to jest psychologiczne- bo nie stosując h&t boisz się o skrzynię i zapinasz biegi wolniej.
W każdym razie to widać na ostrych zakrętach z szybkimi dojazdami.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 17 Lip, 2008
Taak i znów najdoskonalszy symulator na świecie się pojawia u nas na forum
Ostatnio częściej daje sobie chwile na pośmiganie, może zorganizujemy znów jakiś hothatchowy wyścig?
Nie chce mi się czytać całego tematu, więc może już to ktoś pisał, ale
prosty sposób zmniejszenia podsterowności to ewentualna korekta geometrii zawieszenia.
Sprawność wchodzenia w zakręty można łatwo zwiększyć poprzez zwiększenie toe-out z przodu, przynajmniej w moim aucie.
Max toe-out zalecane przez Hondę to +1,2 mm. Znam ludzi mających nawet 1,5 i sobie chwalą.
Najgorsze co można mieć, to toe-in z przodu czyli wartość negatywną. To proszenie się o podsterowność.
Olek [Usunięty]
Wysłany: Pon 21 Lip, 2008
mAbZ napisał/a:
Max toe-out zalecane przez Hondę to +1,2 mm. Znam ludzi mających nawet 1,5 i sobie chwalą.
Najgorsze co można mieć, to toe-in z przodu czyli wartość negatywną. To proszenie się o podsterowność.
to są wartości podawane w mm czy w stopniach ? ustawiałem ostatnio na 0,25st - ile to w mm przy 18"?, w którym miejscu mierzy się tą odległość ? czy to jest różnica w odległości czy odchylenie na 1 kole ?
_________________ 0-1
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Lip, 2008
Podziel obwód koła przez 360 stopni, wtedy wyjdzie ci ile mm ma jeden stopień.
Podane przeze mnie wartości są w mm i na każdym kole.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach