Ostatnio rozpedzilem sie tak do okolo licznikowych 230 i przy jednostajnym hamowaniu (takim w miare normalnym nie na maxa) slyszalem jakies stękanie hamulcow, dzwiek zmniejszal czestotliwosc, wysokosc rownolegle z zmniejszeniem predkosci... Wiem ze niedlugo czeka mnie wymiana klockow, myslicie ze to przez to?
Przy okazji chce sie Was poradzic, poniewaz juz od zrobienia modow chcialbym wymienic tez hamulce. Te ktore sa seryjnie w MCSie sa jeszcze ok ale bez rewelki a jakbym chcial isc dalej z moca to juz na pewno powinienem cos zmienic. Co myslicie o tych:
http://outmotoring.com/jo...brake_kit_.html
Jest to oryginalny produkt firmy JOHN COOPER WORKS, ktory jak wiemy jest oficjalnym tunerem MINI. Sa dedykowane do 215-konnego MINI Coopera S WORKS. Mozna takie heble spokojnie zamowic w salonie itp. Cena jest na stronie (w bmw oczywiscie chca 5kafli z montazem). Na stronie po prawej sa tez inne opcje, jak inne zestawy, same tarcze lub klocky. Jesli ktos padnie ofiara przemyslem ogladajac to strone to niech pisze
Moj target: CHCIALBYM MIEC LEPSZA SKUTECZNOSC HAMOWANIA PRZY ROZNYCH WARUNKACH I TEMPERATURACH. DO NORMALNEGO UZYTKOWANIA ULICZNEGO, NIE STRICTE WYSCIGOWEGO.
Biore pod uwage sprowadzenie takich worksow z niemiec (taniej). Jesli macie jakies inne fajne propozycje to zapraszam.
Jest tez oczywiscie Brembo ktore i wyglada i dziala i jest lans (hyhy :649: :582: ). Wiadomo, produkuja zestaw do miniaka, ale sa motylo-nożnie drogie. Kilka kafelkow wiecej niz kulturalnie w BMW works dedykowany, ladny i skuteczny
Takie heble Worksa bylyby druga rzecza (po chromowanej rozporce) w moim maluchu tej firmy suuuper
Dzieki pozdr.
Jeemmee
Ps. wynalazki jak ceramiczne albo inne takie sa genialne ale dopiero po rozgrzaniu. Oczywiscie sa tak samo zajebiscie drogie. Ja raczej wole cos mniej hardcorowego.
PPs. zaciski (jesli zmienie) maja byc czerwone! nie zolte Jakarti
Ppps. Poczatek lipca jak Bozia da przyniesie mi piekne felgi wiec bedzie jeszcze piekniej z fajnymi heblami
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 11 Cze, 2006
zolte zaciski to tylko w Porsche )
ja mam czerwone.. chociaz musze je troszke poprawic.. na bialych kolach fajnie to teraz widac.
co do Twoich HEBLI / HAMLUCOW to wymiana tarcz i klockow na jakies "lepsze" chyba by dala jakies zmiany, co? a moze by wyszlo troszke taniej niz dedykowany.. w sumie nieduzo sie na tym znam ale wymiana zaciskow powaznie powieksza koszty )
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Nie 11 Cze, 2006
Tez mysle ze wymiana zaciskow nie ma zbyt duzego sensu jesli sie nie jezdzi w jakis wyscigach. Zapodaj jakies duze tarcze markowe, ewtl. nawiercane lub nacinane, sportiwne klocki, lepszy plyn, ewtl. przewody hamulcowe (z reguly nie sa drogie).
Czy ktos moze cos powiedziec o zaciskach brembo, seryjnie montowanych w pugu 406 coupe?? Sa one bardzo dostepne na zlomach, zastanawialem sie nad przyjeciem takich do clio...
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Nie 11 Cze, 2006
Majkel mi wyslal linka...
http://cgi.ebay.com/ebaym...074076997QQrdZ1
zajebista w sumie oferta kasa nie duza... myslalem ze sie nie da tego zestawu tak tanio... pojade do us i se przywioze
thx Majk
[ Dodano: Nie 11 Cze, 2006 ]
on jest nowy prawda? bo ja jestem troszke wczorajszy i nie moge sie skupic zeby to przeczytac
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 11 Cze, 2006
Może kit wilwood'a w tomsonie są dostępne, albo coś tarox'a?
zowa [Usunięty]
Wysłany: Nie 11 Cze, 2006
k-mart napisał/a:
Tez mysle ze wymiana zaciskow nie ma zbyt duzego sensu jesli sie nie jezdzi w jakis wyscigach. Zapodaj jakies duze tarcze markowe, ewtl. nawiercane lub nacinane, sportiwne klocki, lepszy plyn, ewtl. przewody hamulcowe (z reguly nie sa drogie).
Czy ktos moze cos powiedziec o zaciskach brembo, seryjnie montowanych w pugu 406 coupe?? Sa one bardzo dostepne na zlomach, zastanawialem sie nad przyjeciem takich do clio...
no powiem Ci ze jest troche tych zaciskow u nas w polsce a u Cievie to juz wpizd.... u jest zobacz na www.peugeot205.pl i na forum tam gosc montowal do 205 i chyba mial tez do sprzedania
stage 1 to bedzie za malo, mozesz probowac stage 2, natomiast zamiast kupowac te heble w aso lepiej wziac stage 3, gdzie masz juz prawdziwe heble!
ja jezdze na taroxie: tarcze f-2000 (troche inne niz te proponowane tu) i klocki corsa (wyzsze niz te proponowane, ale aby uzyskac pelna skutecznosc trzeba je mocno rozgrzac). Zestaw mam od ponad roku i klocki wciaz w dobrej formie, co obala mit o szybkim zyzyciu klocka przy nacinanej tarczy (pod warunkiem ze to bedie dobry klocek).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach