Witam was maoi mili parafianie! Mam kurcze sam nie wiem czy mały czy duży problem! Otóż przywiozłem dzisiaj sobie komputer od kolegi który ma w pełni rajdowe Saxo które startuje w PPZM. I tak: wyciągnąłem swój seryjny komp i zapiołem ten rajdowy odpalam i EUREKA! Pali! Myślę sobie ide po kase, na stacje zatankować i pojeździć. Zgasiłem auto, poszedłem do domu, odpalam auto i ZONK jak żeński narząd rozrodczy... Auto kręci ale nie odpala? Włożyłem swój stary komp i wszystko ok. I moje pytanie co sie stało z tym rajdowym sterownikiem? Mogło sie coś popierdzielić w tym kompie? Nie wiem co jest czy mam sie martwic bo ten program kosztował chore pieniądze! Dla jasności dodam że komp to ten z jedną wtyczką i przy wyciąganiu kompa zawsze odłączałem akumulator. Proszę was o odpowiedz! Pozdrawiam!
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 17 Lip, 2008
kusiu_vts napisał/a:
Immbiliser mam w kluczyku.
dlatego nie działa.. bo każdy ECU jest zgrany z kluczykiem
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
kusiu_vts [Usunięty]
Wysłany: Czw 17 Lip, 2008
No ale za pierwszym razem jak podpiołem ten komputer odpalił od razu dopiero potem jak go zgasiłem to już nie odpalił. A czy mogłem w jakiś sposób uszkodzić ten rajdowy komp takim zabiegiem?
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 17 Lip, 2008
kusiu_vts napisał/a:
No ale za pierwszym razem jak podpiołem ten komputer odpalił od razu dopiero potem jak go zgasiłem to już nie odpalił. A czy mogłem w jakiś sposób uszkodzić ten rajdowy komp takim zabiegiem?
nie nie uszkodziłeś go...
to że odpalił za pierwszym razem to raczej przypadek
A pod co była robiona mapa w tym komputrerze wiesz?? Czy on wogóle pasuje do seryjnego auta?
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Albo przyłóż do swojego kluczyka klucz od samochodu z którego pochodzi komp a w tamtym samochodzie gdzie jest transponder ? w kluczyku czy kodowana blokada ta cyferkowa ?
Wybacz Saxorulez bo trochę to źle napisałem chodziło mi że dół jest wyważony a cała reszta taka jak dolot, kolektor itd jest seryjna jak w N-grupie, źle to napisałem i mój błąd. A to jeszcze jedno pytanie; Ja mam seryjny komp osobny który kupiłem sobie specjalnie na to żeby mieć ostry program na przepinkę a nie jeździć cały czas na nim i na tym kompie normalnie mi auto lata co oznacza że imo jest ściągnięte i teraz pytanie jak przegram sobie mapę ma ten mój 2 komp to auto powinno normalnie odpalać tak?
W niektorych kompach (np renault) zdjecie immo dziala jesli w odpalanym samochodzie nie ma drugiego konca immo, czyli czytnika i kluczyka. Gdy sa, komp zapamietuje kluczyk i uczy sie nowe immo.
Tylko jesli jest immo to by ten komp nie zapalil ani razu. A z opisu wnioskuje ze dzialal.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach