Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z kompem!
Autor Wiadomość

kusiu_vts
[Usunięty]

Wysłany: Śro 16 Lip, 2008   Problem z kompem!

Witam was maoi mili parafianie! Mam kurcze sam nie wiem czy mały czy duży problem! Otóż przywiozłem dzisiaj sobie komputer od kolegi który ma w pełni rajdowe Saxo które startuje w PPZM. I tak: wyciągnąłem swój seryjny komp i zapiołem ten rajdowy odpalam i EUREKA! Pali! Myślę sobie ide po kase, na stacje zatankować i pojeździć. Zgasiłem auto, poszedłem do domu, odpalam auto i ZONK jak żeński narząd rozrodczy... Auto kręci ale nie odpala? Włożyłem swój stary komp i wszystko ok. I moje pytanie co sie stało z tym rajdowym sterownikiem? Mogło sie coś popierdzielić w tym kompie? Nie wiem co jest czy mam sie martwic bo ten program kosztował chore pieniądze! Dla jasności dodam że komp to ten z jedną wtyczką i przy wyciąganiu kompa zawsze odłączałem akumulator. Proszę was o odpowiedz! Pozdrawiam!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

A czy masz immobiliser wystukiwany z kalkulatora przy skrzyni?

Czy komp to seryjny komp z innego saxo z nowa mapa czy może komp z Citroen Sport?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

kusiu_vts
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

Immbiliser mam w kluczyku. A komp to jest seryjny Magneti Marelli z wgraną mapą bodajże V-tech ją robił
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

kusiu_vts napisał/a:
Immbiliser mam w kluczyku.


dlatego nie działa.. bo każdy ECU jest zgrany z kluczykiem
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

kusiu_vts
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

No ale za pierwszym razem jak podpiołem ten komputer odpalił od razu dopiero potem jak go zgasiłem to już nie odpalił. A czy mogłem w jakiś sposób uszkodzić ten rajdowy komp takim zabiegiem?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

kusiu_vts napisał/a:
No ale za pierwszym razem jak podpiołem ten komputer odpalił od razu dopiero potem jak go zgasiłem to już nie odpalił. A czy mogłem w jakiś sposób uszkodzić ten rajdowy komp takim zabiegiem?


nie nie uszkodziłeś go...
to że odpalił za pierwszym razem to raczej przypadek

A pod co była robiona mapa w tym komputrerze wiesz?? Czy on wogóle pasuje do seryjnego auta?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

Podepnij sie do jakiegos testera, wlasnie po to one sa.
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

Albo przyłóż do swojego kluczyka klucz od samochodu z którego pochodzi komp :) a w tamtym samochodzie gdzie jest transponder ? w kluczyku czy kodowana blokada ta cyferkowa ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kusiu_vts
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

saxorulez napisał/a:

nie nie uszkodziłeś go...
to że odpalił za pierwszym razem to raczej przypadek

A pod co była robiona mapa w tym komputrerze wiesz?? Czy on wogóle pasuje do seryjnego auta?


Mapa pochodzi z N-grupowego Saxo które z modyfikacji ma tylko wyważony dół, dolot, kolektor i reszta seria jak na N-grupe przystało

A imo w tamtym aucie jest tak samo jak w moim czyli w kluczyku nie na kalkulatorze
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

kusiu_vts,

no to immo w Saxo jest w komputerze wiec nie zadziałą to w ten sposób, tylko kompy z Citroen Sport mają zdjęte immo.

Dolotu nie można robić w N grupie (chyba że nawiercili puszkę głóną bo ponoć to daje bardzo dobry efekt, nie wiem tylko jak homo się nat o zapatruje)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

saxorulez napisał/a:
no to immo w Saxo jest w komputerze wiec nie zadziałą to w ten sposób, tylko kompy z Citroen Sport mają zdjęte immo.


immobiliser może być zdjęty przez pierwszego lepszego elektronika wg mnie... ale to tak tylko chciałem wtrącić moje niepotrzebne 3 gr :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kusiu_vts
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

Wybacz Saxorulez bo trochę to źle napisałem chodziło mi że dół jest wyważony a cała reszta taka jak dolot, kolektor itd jest seryjna jak w N-grupie, źle to napisałem i mój błąd. A to jeszcze jedno pytanie; Ja mam seryjny komp osobny który kupiłem sobie specjalnie na to żeby mieć ostry program na przepinkę a nie jeździć cały czas na nim i na tym kompie normalnie mi auto lata co oznacza że imo jest ściągnięte i teraz pytanie jak przegram sobie mapę ma ten mój 2 komp to auto powinno normalnie odpalać tak?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 17 Lip, 2008   

Vlodarsky,

ja napisałem że tylko kompy z CS mają to zdjete w serii


kusiu_vts,

tak mapa jest niezalezna od immo
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 18 Lip, 2008   

W niektorych kompach (np renault) zdjecie immo dziala jesli w odpalanym samochodzie nie ma drugiego konca immo, czyli czytnika i kluczyka. Gdy sa, komp zapamietuje kluczyk i uczy sie nowe immo.

Tylko jesli jest immo to by ten komp nie zapalil ani razu. A z opisu wnioskuje ze dzialal.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13