Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Koni Sport Apex czy 1130
Autor Wiadomość

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

  Wysłany: Pią 16 Cze, 2006   Koni Sport Apex czy 1130

Hi, hello how r u all- fine thx
Musze sie zajac zawieszeniem w moim civiciu. Obecenie Smigam na sprezynach OMP (-40) i armortyzatorach b8 - zeby sie nierozpisywac powiem ze jest poprostu za twardo. Dlatego przymierzam sie do zestawu Koni z mozliwoscia regulacji.

I teraz pytanie takie.. co polecacie? Mam 3 mozliwosci -
1) Sprzedaje swoje zawieszenie i kupuje Koni sport 1130 (sprezyny+amorki z regulacja)
2) Zostawiam stare sprezyny OMP i dokupuje same amorki Koni z regulacja
3) Kupuje zestaw sprezyn Apex z amorkami Koni (JapanCars tuning maja taka oferte)
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 16 Cze, 2006   

to i ja się dołącze z pytaniem:
mam obecnie coś takiego:
przód - eibach + bilstein b6
tył - bilstein b6
chciałbym opuścić lekko tył żeby był na równi z przodem, ale nie chce ruszać belki
są podobno amorki z regulowaną wysokością, czy dzięki nim da się skutecznie obniżyć tył?
 
 
 

Prezesiak 
I wanna be HotHatch member!!
tja


auto: Honda Civic
silnik:: 1.8 [B18C4]
moc: ~180km
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 16 Cze, 2006   

Ja mam zestaw KONI ten 1130, wiec na najblizszym spocie mozesz pojezdzic i sprawdzic czy Ci sie podoba :)
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 16 Cze, 2006   

The Mc, a moze po prostu zostawaisz spręzyny które masz i zmienisz charakterystyke amora na miększą. Podobno z bilsteinami da sie to zrobić. Zerkopol w warszawie robi cos takiego.
 
 
 

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Pią 16 Cze, 2006   

Loko wlasnie myslalem tez o tym - to wszystko zalezy niestety od $
Rzecz w tym ze ja u siebie z przodu mam juz zurzyte amorki - b8 mam z tylu - Wiec jezeli mialbym przerabiac te Bilsteina to i tak musze kupic zestaw na przod (cena 550zl) no i je przeobic (koszt?) - i niewiem czy nielepiej kupic same amorki Koni z ta regulacja..

Prezesiak ty mi sie niechwal zawieszeniem tylko powiedz mi co robic :p :P
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 17 Cze, 2006   

PiTT napisał/a:
to i ja się dołącze z pytaniem:
mam obecnie coś takiego:
przód - eibach + bilstein b6
tył - bilstein b6
chciałbym opuścić lekko tył żeby był na równi z przodem, ale nie chce ruszać belki
są podobno amorki z regulowaną wysokością, czy dzięki nim da się skutecznie obniżyć tył?


nie bedzie dobrze jesli nie opuscisz belki. Mimo krotkich amorkow z tylu (koni, ustawiane w sztywnosci) w moim clio opuscilem belke za pomoca takich "pretow" wkrecanych w belke (nie wiem jak to po polsku :D ), tak wygladaja
Majac te prety w belce, bardzo latwo ustawiasz sobie poziom tylu. Niestety trzeba tez dolozyc specjalne sprezyny do tych pretow, przez co cala ta sprawa ustawiania tylu byla b kosztowna :571:
Kiedys gdzies w necie widzialem opis opuszczania tylu w R19, jesli znajde to wstawie :)
 
 

kubag
[Usunięty]

Wysłany: Sob 17 Cze, 2006   

Ja ze swojej strony moge powiedziec jak to wyglada w pugu 306. Nieda sie obnizyuc auta bez zmian w belce. Pozniewaz tam role sprezyn odgrywaja drazki skretne i trzeba je poprostu przelozyc na wielowypuscie o 1 zabek. Amortyzatory jak maja regolacje to tylko twardosci a nie wysokosci.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 17 Cze, 2006   

kubag napisał/a:
drazki skretne

thx ziom, tego slowa mi brakowalo :P Wymieniajac na A- lub N-grupowe drazki, ustawiasz sobie tyl kiedy chcesz :)
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Sob 17 Cze, 2006   

czyli z tymi drazkami mozna latwo i szykbko zmieniac wysokosc tylnego zawieszenia tak?

a sa takie drazki do VTS'a? i jaki jest mniej wiecej ich koszt?
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 17 Cze, 2006   

w vts zeby obnizyc tyl nie trzeba zmieniac od razu drazkow..
wystarczy obnizyc na belce. 1 zabek to okolo 3 cm.

chyba tylko w rajdach zaklada sie inne drazki na asfalt,
a inne na luzne nawierzchnie - maja inna sztywnosc
i charakterystyke, a na ulice to nie spotkalem sie zeby
ktos zmienial - o chyba ze masz belke z np. 1.0 to
wtedy pasuje zmienic : )
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Sob 17 Cze, 2006   

Tak zgadzam się z chłopakami.
Wystarczy na wieloklinie przestawić i autko mozna albo obnizyć albo sobie podnieść.
Trzeba tylko uważać żyby zrobić to tak samo na obudrążkach bo inaczej autko będzie krzywo stało. :570: VTS według mnie ma odpowiednią sztywność drązków. mozna kombinować z amorkami( siłę dobicia i odbicia)
 
 

zowa
[Usunięty]

Wysłany: Nie 18 Cze, 2006   

cala operacja obnizania i podwyzszania na belce we francuzach trwa ok 30-40 minut.przerabialem ten temat juz wiele razy :D mozna dac tak jak pisai poprzednicy inne drazki.a co do amorkw to patrzyles np na Spaxy??
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 18 Cze, 2006   

30-40 min jak masz warunki i wprawę.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 18 Cze, 2006   

i nie zapieczone gwinty....
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 18 Cze, 2006   

... i 2 razy tyskie :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13