Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Gaznik zamiast wtrysku
Autor Wiadomość

Nogus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   Gaznik zamiast wtrysku

Po pierwsze to witam wszystkich serdecznie.
Mam pytanie czy ktos juz wstawial zamiast wtrysku gazniki??
Mam taki plan zeby dac 2 dwu gardzielowe, trzeba sprobowac a co :jupi:
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

po co?
_________________
 
 
 

Nogus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

Po co, zeby uzyskac wiecej mocy i ten ryk spod maski daje to rade, szczegolnie niewielkim kosztem moge to zrobic ze znajomym mechanikiem.
A co nie warto??
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

więcej mocy :) i ten lans , "hey beybe chcesz ujrzeć moje 4 przepustnice :D "
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Nogus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

nox, :jupi: wiesz ze nie chodzi o lans, interesuje mnie wieksza moc :rotfl:
Podobno da sie z tego duzo wyciagnac.
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

ja mam juz kompletny taki zestaw do fiesty ale niestety ... nie moge znaleźć kogoś kto by to dobrze ogarną i wystroił . i tak leżą sobie i sie kurzą ...
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Nogus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

nox, z ciekawosci jakie masz gazniki??
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

Czy warto się cofać ??

Jak chcesz mieć ryk syk i 4 przepustnice to sobie zapodaj trąbki.
Nawet w swiecie motocykli które były ostatnim bastionem gaźnika juz do głosu doszły wtryski...

Nie sztuka założyc gaźniki - sztuka jest to wyregulować i zsynchronizować...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Nogus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

CHRZANEK, zdaje sobie sprawe,dlatego pytam i z uwaga czytam opinie.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

jak to ma byc ten setup z AX sport to on w 106 sie raczej nie miesci bez
wyciania tej listywy na podszybiu. mod fajny.. paliwo bedzie sie lalo
wiadrami heh
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

No najmoncniejszy z AXów był właśnie sport 95KM z pojemności 1298cm (jeśli dobrze pamiętam) GT (90KM) jeden gaźnik pionowy dwugardzielowy oraz GTi (75KM) wtrysk. Z tego co pamiętam te gaźniki które były w AXe SPORT potrafil wystroić Bogdan Wozowicz z Rzeszowa.
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

Przyklad ze jakis gaznik mial wiecej od spi do mnie nie przemawiaja.
Gaznik mocy nie daje, czasami poprostu jest pozornie tanszy do zalozenia.

Co takiego ma gaznik czego wtrysk nie ma ze mocy dodaje? Raczej mozna sie czepiac czym moc zabiera.
_________________
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

na 2 2-gardzielowych gaźnikach będą 4 przepustnice, seria ma jedną. Można oczywiście założyć trąbki na wtrysku, ale tam już wejdzie stand alone i duuużo większe koszty, mylę się?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

Zgodze się że wtryski są teraz dużo doskonalsze niż kiedyś. Jednak sportowe silniki z tamtego okresu mimo dostępnych już wtrysków, były właśnie składane na poziomych gaźnikach. ( 205 Rallye 1.3, Fiat Ritmo TC 130) i pewnie wiele innych. Dlaczego...? Bo pewnie dawały większe możliwości wtedy niż wtryski.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

GeKo napisał/a:
Dlaczego...? Bo pewnie dawały większe możliwości wtedy niż wtryski.


Geko - rzekłbym że idealnie odpoiwedziałeś na to pytanie.
Pierwsze wtryski sterowane mechanicznie (K-jetronik) no cóż na swoje czasy były Mega nowoczesne...
Obecnie rozwój elektroniki nie pozostawia złudzeń.

Jedynym argumentem który przemawia za gaźnikami i to się raczej nie zmieni nigdy to: cena.

Poza tym niestety nawet ten argument:
GeKo napisał/a:
Jednak sportowe silniki z tamtego okresu mimo dostępnych już wtrysków, były właśnie składane na poziomych gaźnikach.
obecnie nie ma zastosowania.
Jestem pewien że wtrysk na 4 przepustnicach da wyraźnie więcej mocy niż 2podwójne lub 4 pojedyncze gaźniki...

W chwili obecnej gaźniki chyba już nie sa rozwijane - tak jak wspomniałem nawet w świecie motocykli.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13