anjas wyluzuj
nie mam zebranych wszystkich pomiarow i nie prowadze statystyk, testowalem CTS, corolle 1.4, rav4 w dieslu, YTS.
YTS' i CTS laczyl brak jakiejkolwiek powtarzalnosci, CTS jest pod tym wzgledem najgorszy, wystarczy jeden blad i czas jest do bani.
do listy optymistow dodam nowego swifta 1.3 ktorym nie udalo sie zblizyc do deklaracji oraz.. CIII RS.
moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...
- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu
_________________
Ostatnio zmieniony przez dzik Wto 07 Paź, 2008, w całości zmieniany 2 razy
ten samochod ponizej "lifta" stoi w miejscu, trzeba idealnie ruszyc by nie spasc za nisko, masz ze 100rpm zapasu przy zmianie biegu itp. Papierowe osiagi, podczas zwyklej jazdy elastycznosc kiblowatego 1.6
moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...
szczerze mówiąc też nie rozumiem. Bo jeśli równo wystartowały i jadą równo do 100 to czas chyba powinien być ten sam. A jeśli nie jest taki sam to znaczy, że nie jadą równo.
dzik napisał/a:
anjas wyluzuj
Dzik, jestem wyluzowany. Nie wiem po co to powtarzasz. Chyba, że za brak luzu uznajesz nie przyjmowanie wszystkich Twoich teorii jako prawdy objawionej?
dzik napisał/a:
testowalem CTS, corolle 1.4, rav4 w dieslu, YTS.
I jak, jakie różnice były względem katalogu?
dzik napisał/a:
YTS' i CTS laczyl brak jakiejkolwiek powtarzalnosci
Tu niestety się zgodzić nie mogę bo miałem YTS i robiłem bardzo powtarzalne czasy.
dzik napisał/a:
- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu
Oczywiście, zdarzają się takie sytuacje. Ale chyba to troszkę naciągane napisać, że te samochody jadą RÓWNO?
dzik napisał/a:
Papierowe osiagi, podczas zwyklej jazdy elastycznosc kiblowatego 1.6
A jednak gdzieś tam pod niewzruszoną powierzchownością dzika musi się tlić żar miłośnika diesli Elastyczność RULEZ!
ale ile mozna, za przeproszeniem pierdolić ciągle o tym samym patryk ...
o placie, o haldexie i o s3 ....
tyle samo co o zasranych murzynach w złocie... Michał też wyluzuj - każdy ma swoje poczucie humoru. Mi też może się znudziło ale widocznie w Szwajcarii jest to jeszcze wesołe. Ostatnio każdy każdego upomina
A co do Yarka anjasa to pamiętam 3 albo 4 wyścigi ze świateł jak jeszcze miałem 2,0 8v pod maską i za każdym razem dymał mnie tak samo co do metra
- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu
Oczywiście, zdarzają się takie sytuacje. Ale chyba to troszkę naciągane napisać, że te samochody jadą RÓWNO?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach