Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: M
Wto 07 Paź, 2008
Toyota 4 runner 4.0 V6 i jej przyśpieszenie
Autor Wiadomość

PieQt 
Zadzwoń do mnie proszę
znów francuz


auto: RS250
silnik:: 2.0
moc: seriakm
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 06 Paź, 2008   

dzik napisał/a:
sam czas do setki za duzo nie mowi, samochody moga jechac rowno a czas do setki moze sie roznic o 0.5s


moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 06 Paź, 2008   

anjas wyluzuj
nie mam zebranych wszystkich pomiarow i nie prowadze statystyk, testowalem CTS, corolle 1.4, rav4 w dieslu, YTS.
YTS' i CTS laczyl brak jakiejkolwiek powtarzalnosci, CTS jest pod tym wzgledem najgorszy, wystarczy jeden blad i czas jest do bani.
do listy optymistow dodam nowego swifta 1.3 ktorym nie udalo sie zblizyc do deklaracji oraz.. CIII RS.
_________________
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

PieQt napisał/a:

moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...


- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu
_________________
Ostatnio zmieniony przez dzik Wto 07 Paź, 2008, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

cts nie przyspiesza i nie skreca, jeden z mniej udanych HH chyba.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

ale to nadal starcza by klepac ctr'a :D
http://www.youtube.com/watch?v=6oD8SBBBFTM
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

ten samochod ponizej "lifta" stoi w miejscu, trzeba idealnie ruszyc by nie spasc za nisko, masz ze 100rpm zapasu przy zmianie biegu itp. Papierowe osiagi, podczas zwyklej jazdy elastycznosc kiblowatego 1.6
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

k-mart napisał/a:
ale to nadal starcza by klepac ctr'a :D
http://www.youtube.com/watch?v=6oD8SBBBFTM

Kej jestes juz zalosny
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

PieQt napisał/a:
moja fizyka nie jest może na wysokim poziomie, ale mógłbyś mi to jakoś Dziku wytłumaczyć ...


szczerze mówiąc też nie rozumiem. Bo jeśli równo wystartowały i jadą równo do 100 to czas chyba powinien być ten sam. A jeśli nie jest taki sam to znaczy, że nie jadą równo.

dzik napisał/a:
anjas wyluzuj

Dzik, jestem wyluzowany. Nie wiem po co to powtarzasz. Chyba, że za brak luzu uznajesz nie przyjmowanie wszystkich Twoich teorii jako prawdy objawionej?

dzik napisał/a:
testowalem CTS, corolle 1.4, rav4 w dieslu, YTS.

I jak, jakie różnice były względem katalogu?

dzik napisał/a:
YTS' i CTS laczyl brak jakiejkolwiek powtarzalnosci

Tu niestety się zgodzić nie mogę bo miałem YTS i robiłem bardzo powtarzalne czasy.

dzik napisał/a:
- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu


Oczywiście, zdarzają się takie sytuacje. Ale chyba to troszkę naciągane napisać, że te samochody jadą RÓWNO?

dzik napisał/a:
Papierowe osiagi, podczas zwyklej jazdy elastycznosc kiblowatego 1.6

A jednak gdzieś tam pod niewzruszoną powierzchownością dzika musi się tlić żar miłośnika diesli ;) :D Elastyczność RULEZ!
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

eM napisał/a:
k-mart napisał/a:
ale to nadal starcza by klepac ctr'a :D
http://www.youtube.com/watch?v=6oD8SBBBFTM


Kej jestes juz zalosny



eMus czemu zalosny? Ty sie troszke za bardzo spinasz.
Poprostu pokazał filmik
_________________
...
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

ale ile mozna, za przeproszeniem pierdolić ciągle o tym samym patryk ...
o placie, o haldexie i o s3 ....
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

Przynajmniej jest cos ciekawego, a nei ciagłe spinanie sie, zamykanie tematów, uciszanie ot...
_________________
...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

Michał napisał/a:
ale ile mozna, za przeproszeniem pierdolić ciągle o tym samym patryk ...
o placie, o haldexie i o s3 ....


tyle samo co o zasranych murzynach w złocie... Michał też wyluzuj - każdy ma swoje poczucie humoru. Mi też może się znudziło ale widocznie w Szwajcarii jest to jeszcze wesołe. Ostatnio każdy każdego upomina :/


A co do Yarka anjasa to pamiętam 3 albo 4 wyścigi ze świateł jak jeszcze miałem 2,0 8v pod maską i za każdym razem dymał mnie tak samo co do metra :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

co nie zmienia faktu ze nadal nie wierze w 15,3 na cwiartke tego 4runnera (nie przy 236 KM mocy)
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

anjas napisał/a:

dzik napisał/a:
- zmiana biegu, jeden na II-ce pojdzie 95 drugi 103, spokojnie 0,3-0,4 mozna doliczyc, kilka samochodow na II-ce pojedzie 60mph, ale 100kmh juz nie i dane moga sie w katalogu tez rozjechac
- trakcja a dokladnie jej brak, R5 GTT mialo do setki >7, clio w tym okresie 6.3, przy ok 120 R5 bylo z przodu


Oczywiście, zdarzają się takie sytuacje. Ale chyba to troszkę naciągane napisać, że te samochody jadą RÓWNO?


Ile mierzyles w zyciu samochodow?
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

Dziku ja mysle ze chlopakom chodzi o fakt ze napisales ze oba auta jadą rowno a jedno jest o 0.5 sek szybsze. (czyli jedno zaprzecza drugiemu)

Dlatego proponuje wrocic do tematu 4 runnera i jego osiagow
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9