Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Witam i o Saxo pytam...
Autor Wiadomość

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Śro 15 Paź, 2008   

radku zapomniales ze tomcat nie ma dostepu do twojego pimpa....

katowniki, plaskowniki, spawarka i jazd !
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 15 Paź, 2008   

Dobra - to jak do wieczora sie nie zrobi zielony to przeslę mu dokumentacje techniczną na PW :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pią 17 Paź, 2008   

Witam Panów, nareszcie mam znowu net :)

Sprawa kubła nabiera priorytet "KONIECZNIE", bo po przeprowadzonych testach okazuje że z kaskiem na głowie praktycznie nie mieszcze się na wysokość do auta dopóki mam w miarę rozsądną pozycje za kierownicą. Dlatego proszę o podpowiedź jak to zrobić i ostatecznie na jaki kubeł się zdecydować. Mierzyłem się ostatnio w podstawowy model bimarco i wydawał mi się za mały, jakieś podpowiedzi ?

Niestety na niedziele już nie mam szans zdążyć, ale na następny start musi być kubeł.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pią 17 Paź, 2008   

http://forum.hothatch.org...highlight=speed
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

Wracając z ostatniego sprintu w Chorzowie, Matt jadąc za mną zauważył, że prawe tylne koło wygina mi się w negatyw. Wyglądało na to, że belka jest do zrobienia, ale nie czułem żadnych szumów, skrzypień, brzdęku butelek itp. Nawet ten negatych wydawal mi się minimalny. Jednak dla świętego spokoju (albo jak się okazało niepokoju) podjechałem do znajomego warsztatu na trzepaczke i co ? Oczywiście biednemu zawsze kisiel w morde i okazało się że prawa strona jest faktycznie spitolona. Niestety oni nie zajmują się naprawą, ale mają dostawce zregenerowanych belek i wymieniają. Krzyknęli za to 900-1000 zł. Goście są konkretni i nie naciągają na niepotrzebne koszty, ale wiadomo że chciałoby się taniej. Czy macie kogoś w okolicach Krakowa lub na Śląsku kto by to zrobił w lepszej kasie ? Tragedii z tą moją belką raczej nie ma, wiec może uda się ją jeszcze odratować za mniej niż cały tysiak... Generalnie szukam kogoś kto zrobi to co trzeba i weźmie za to tyle ile trzeba, a nie zrobi minimum a weźmie jak za full naprawe.

Uprzedzając pytania, stary temat o regeneracji belki przeczytałem.

W CBC powiedzieli od 1050 do 1500 zł, nawet bez oglądnięcia samochodu, co wydaje mi się lekką przesadą.

W serwisie francuzów przy Matecznym, mówią że do 1000 zł.

Ktoś ma jakieś nowe pomysły ? Doświadczenia ?
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

sam wymien lozyska to bedzie cie kosztowalo 150 zł. Jak beda czopy do robienia to juz sam sobie niestety nie poradzisz.
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

kubas napisał/a:
sam wymien lozyska to bedzie cie kosztowalo 150 zł. Jak beda czopy do robienia to juz sam sobie niestety nie poradzisz.


Niestety nie mam do tego warunków, sprzętu, ani umiejętności.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

Dobra, już się wylajtowałem, ale wczesnym popołudniem gul mi skakał jak notowania na giełdzie :P

Jako że z robieniem belki już się pogodziłem, to trzeba by na tym skorzystać, więc przy okazji opuszcze dziadowi tył o jeden ząbek... a skoro tył idzie w dół, to przód też obniżyć coby nosa skurwiel nie zadzierał ;D Powstaje pytanie jakie sprężyny polecacie ? Mając oczywiście na uwadze żeby nie kosztowały 20 tysięcy dolarów u-s-a.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
Ostatnio zmieniony przez Tomcat Czw 23 Paź, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

co do belki to nie polece ci tego kto mi robil... tepy chuj... :]

jak masz mozliwosc zeby ktos ci niedrogo wyciagnal belke to mozesz wyslac tu http://www.tylna-belka-peugeot-citroen.pl/ ponoc sprawdzone miejsce :) 660zl full regeneracja, maja jakis niedrogi transport dla belek, trzeba zadzwonic

co do sprezyn to eibach pro kit sie nada -> http://sklep.tuning.pl/pr...d=33&d_id=90187
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

Nie bardzo z tym wyciąganiem, na pewno będę robił na miejscu.

Sam jeździsz na eibachu ?
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

Tomcat napisał/a:
Sam jeździsz na eibachu ?
tak
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

eibach pro kit tak tak tak. polecam. na kjs jak znalazł do tego b6 i jest git.
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

fydi napisał/a:
eibach pro kit tak tak tak. polecam. na kjs jak znalazł do tego b6 i jest git.


b6 to już melodia przyszłości, ale od czegoś trzeba zacząć ;D
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 23 Paź, 2008   

Ja tylko mogę podpisać się pod słowami kolegów.

Eibach (w póżniejszej opcji z bilem B6 lub B8) to zestaw tak samo sprawdzony jak dolot Racelanda.

Co do belki to firma którą podlinkował Michool jest naprawde chyba jedna lepsza w PL.
Zakład robi TYLKO belki do frenczów - maja sprzet profi, działają szybko , ceny kozak.

(Wiem bo jak mieszkałem w kuj-pom to tam byłem)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pią 24 Paź, 2008   

Dzięki za opinie.

Wszystko cacy z tą firmą, tylko wysyłka belki średnio mi się uśmiecha... a właściwie to wogóle...

Za to eibacha zatwierdzam :)
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 12