auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 29 Paź, 2008
To juz trzeba sprawdzić, pytanie czy max twardy to taki jaki chcesz mieć.
Najbardziej trafne wypowiedzi bedą takich osob ktore maja honde, jezdzily po torze z koni i b8 i maja w tym doswiadczenie. Ja dopiero swoj setup skladam wiec nie mam takich empirycznych informacji. Napewno kwestia mozliwosci regulacji jest dla mnie bardzo wazna.
_________________ Samochody to ZUO!
Barti [Usunięty]
Wysłany: Śro 29 Paź, 2008
eM napisał/a:
Najbardziej trafne wypowiedzi bedą takich osob ktore maja honde, jezdzily po torze z koni i b8 i maja w tym doswiadczenie.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 29 Paź, 2008
eM napisał/a:
Napewno kwestia mozliwosci regulacji jest dla mnie bardzo wazna.
A da się to ustawiać nie wyjmując z samochodu amorów, bo jeśli nie to regulacja jest totalnie zbędna, wysokość nawet jeśli się da zmienić to wiąże się to z wizytą na geometri po każdej zmianie. Więc warto by sobie odpowiedzieć na pytanie ile tak na prawde razy zmienimy te ustawienia?
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Śro 29 Paź, 2008
ludzie tutaj jedzili na koni , tyle ze francuzami i nie byli zadowoleni. Po przesiadce na bilstein ( nie TEIN ANDRZEJU ) podobno niebo a ziemia, o wiele lepiej. Ale podkreślam, zawias był w fracuzach
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 29 Paź, 2008
Loko napisał/a:
eM napisał/a:
Napewno kwestia mozliwosci regulacji jest dla mnie bardzo wazna.
A da się to ustawiać nie wyjmując z samochodu amorów, bo jeśli nie to regulacja jest totalnie zbędna, wysokość nawet jeśli się da zmienić to wiąże się to z wizytą na geometri po każdej zmianie. Więc warto by sobie odpowiedzieć na pytanie ile tak na prawde razy zmienimy te ustawienia?
Tak regulacja twardosci oczywiscie, wysokosci nie. Wysokosc ustalamy na najmniejsza na tor oczywiscie.
A twardosc na torze ? Dostosowanie jej do pracy zawieszenia? Nie powiesz przeciez ze jest bez znaczenia?
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 29 Paź, 2008
Michał napisał/a:
ludzie tutaj jedzili na koni , tyle ze francuzami i nie byli zadowoleni. Po przesiadce na bilstein ( nie TEIN ANDRZEJU ) podobno niebo a ziemia, o wiele lepiej. Ale podkreślam, zawias był w fracuzach
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 29 Paź, 2008
eM napisał/a:
A twardosc na torze ? Dostosowanie jej do pracy zawieszenia? Nie powiesz przeciez ze jest bez znaczenia?
Nie powiem że jest bez znaczenia, ale też nie ma to ogromnego znaczenia, bo w takim zawiasie ustawia się tylko bound lub rebound. Właśnie, który parametr da się zmieniać?
Większość ludzi których znam tylko raz ustawiła i koniec potem żadnych zmian, a w takim wypadku na pewno lepiej wziąć billa ustawić go raz a porządnie w zerkopolu.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 29 Paź, 2008
Loko ale skad zerkopol wie jak pracuje twoje zawieszenie?
Wiesz o co mi chodzi, jedziesz na tor i wybierasz taką pracę jaka dla Ciebie jest fajna i daje Ci najlepsze prowadzenie. NIe chce tu reklamowac koni, tak jak strojenie ecu robie na ulicy tak i strojenie zawiasu powinno byc na ulicy/torze a nie w zerkopolu - z calym szacunkiem dla tej firmy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach