Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie Cvc na tor i ...
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

Odrzuć wszystkie tuningowe zabawki typu teiny, nawet jak są z JP.

Ja robie taki setup na tor (tak aby auta dało sie uzywać normalnie)

- koni 1130-1805
- staby z vti
- komplet rozporek (buda jest mietka)
- fajna kierownica momo
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

CHRZANEK napisał/a:

Ja polecam zawsze BILSTEINA B6/B8 (do wyboru - można wybrać bo są dwa do wyboru)
I jakieś sprężyny np H&R


To samo miałem pisać ;)
Ja polecam taki zestaw, osobiscie po zimie sam będe takowy zakładał !
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

Dodam ze w 1130 jest 3 stopniowa regulacja wysokosci oraz plyna regulacja twardosci amorow. Gdyby tego nie bylo pewnie bralbym bilsteina.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

eM napisał/a:
Dodam ze w 1130 jest 3 stopniowa regulacja wysokosci


1)light terrain
2)heavy terrain
3)Paris-Dakar

:D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

:/
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Barti
[Usunięty]

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

A czy 1130 skrecone na max hard bedzie robilo taka robote jak b8 ? Jak to ma sie do siebie ? Bo widze ze b8 jest najmocniej sugerowanym zawiasem :>
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

To juz trzeba sprawdzić, pytanie czy max twardy to taki jaki chcesz mieć.
Najbardziej trafne wypowiedzi bedą takich osob ktore maja honde, jezdzily po torze z koni i b8 i maja w tym doswiadczenie. Ja dopiero swoj setup skladam wiec nie mam takich empirycznych informacji. Napewno kwestia mozliwosci regulacji jest dla mnie bardzo wazna.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Barti
[Usunięty]

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

eM napisał/a:
Najbardziej trafne wypowiedzi bedą takich osob ktore maja honde, jezdzily po torze z koni i b8 i maja w tym doswiadczenie.


A są takie osoby na forum ? :>
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

Nie mam i tym dlatego mozemy juz zamknąc ten temat
zamykam :rotfl:
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

eM napisał/a:
Napewno kwestia mozliwosci regulacji jest dla mnie bardzo wazna.


A da się to ustawiać nie wyjmując z samochodu amorów, bo jeśli nie to regulacja jest totalnie zbędna, wysokość nawet jeśli się da zmienić to wiąże się to z wizytą na geometri po każdej zmianie. Więc warto by sobie odpowiedzieć na pytanie ile tak na prawde razy zmienimy te ustawienia?
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

ludzie tutaj jedzili na koni , tyle ze francuzami i nie byli zadowoleni. Po przesiadce na bilstein ( nie TEIN ANDRZEJU :D ) podobno niebo a ziemia, o wiele lepiej. Ale podkreślam, zawias był w fracuzach
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

Loko napisał/a:
eM napisał/a:
Napewno kwestia mozliwosci regulacji jest dla mnie bardzo wazna.


A da się to ustawiać nie wyjmując z samochodu amorów, bo jeśli nie to regulacja jest totalnie zbędna, wysokość nawet jeśli się da zmienić to wiąże się to z wizytą na geometri po każdej zmianie. Więc warto by sobie odpowiedzieć na pytanie ile tak na prawde razy zmienimy te ustawienia?

Tak regulacja twardosci oczywiscie, wysokosci nie. Wysokosc ustalamy na najmniejsza na tor oczywiscie.
A twardosc na torze ? Dostosowanie jej do pracy zawieszenia? Nie powiesz przeciez ze jest bez znaczenia?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

Michał napisał/a:
ludzie tutaj jedzili na koni , tyle ze francuzami i nie byli zadowoleni. Po przesiadce na bilstein ( nie TEIN ANDRZEJU :D ) podobno niebo a ziemia, o wiele lepiej. Ale podkreślam, zawias był w fracuzach

No wlasnie inne zawiasy.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

eM napisał/a:

A twardosc na torze ? Dostosowanie jej do pracy zawieszenia? Nie powiesz przeciez ze jest bez znaczenia?

Nie powiem że jest bez znaczenia, ale też nie ma to ogromnego znaczenia, bo w takim zawiasie ustawia się tylko bound lub rebound. Właśnie, który parametr da się zmieniać?
Większość ludzi których znam tylko raz ustawiła i koniec potem żadnych zmian, a w takim wypadku na pewno lepiej wziąć billa ustawić go raz a porządnie w zerkopolu.
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 29 Paź, 2008   

Loko ale skad zerkopol wie jak pracuje twoje zawieszenie?
Wiesz o co mi chodzi, jedziesz na tor i wybierasz taką pracę jaka dla Ciebie jest fajna i daje Ci najlepsze prowadzenie. NIe chce tu reklamowac koni, tak jak strojenie ecu robie na ulicy tak i strojenie zawiasu powinno byc na ulicy/torze a nie w zerkopolu - z calym szacunkiem dla tej firmy.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.3 sekundy. Zapytań do SQL: 13