Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Amorki Kayaby - warto?
Autor Wiadomość

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

martin.h napisał/a:
Janusz napisał/a:
ale b6 chyab zniesie obnizenie -30?? czyli eibacha pro kit?? a Agx ma regulacje wysokosci i twardosci??

Tylko twardości.


A to istnieje wogole regulacja wysokości amora ?

Czy chodzi polozenie sprezyny ?
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

Samym amorem nie można regulować wysokości. Jeśli mamy gwinta (sprężyna + amor) to tak.
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

Ano właśnie.

A mówimy o zakupie samych amorów z których żaden nie ma ruchomego talerzyka do regulacji.

A zastosowanie amora z możliwościa regulacji wysokości spręzyny wymagało by innych sprigów.

Nie pisze tego złośliwie czy żeby się przyczepić ale chcem wyprostować teamt bo zaraz nam wyjdą niestrworzone rzeczy ;)
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

Janusz napisał/a:
no wiec pytanie do Rasty.. skoro AGX ma regulacje tylko twardosci to dlaczego do niego mozna zastosowac glebe a do b6 juz nie??

Bo AGX to amor dedykowany do springów -30mm, a b6 - do seryjnej wysokości...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

Janusz napisał/a:
no wiec pytanie do Rasty.. skoro AGX ma regulacje tylko twardosci to dlaczego do niego mozna zastosowac glebe a do b6 juz nie??


Do niższch sprężyn są amortyzatory o skróconym skoku, tak jak bilstein b8, nie wiem czy taka kyb ma skrócony skok, ale jeśli ma o właśnie dlatego nadaje sie do niższego zawiasu :D , ale wtedy z kolei nie nadaje sie do seryjnych sprężyn.
U bilsteina jet o tyle prościej że wiadomo, masz seryjna sprężyne to b6, niższa spręzyna to kupujesz b8, ceny raczej sie nie różnią, w przypadku tematowej fiesty bill b8 jest tańszy o 20 zł :rotfl:
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

mi napisał/a:
Janusz napisał/a:
no wiec pytanie do Rasty.. skoro AGX ma regulacje tylko twardosci to dlaczego do niego mozna zastosowac glebe a do b6 juz nie??

Bo AGX to amor dedykowany do springów -30mm, a b6 - do seryjnej wysokości...


czyli agx należy raczej porównywać z b8?? a wtedy już robi się duża różnica w cenie..
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

brabusss napisał/a:
czyli agx należy raczej porównywać z b8?

umiarkowanie, to zupełnie różne amory. Zalecana wysokość sprężyn to jeden z niewielu łączących je elementów. W samochodzie uniwersalnym (albo mocno odchudzonym ;) ) KYB kopie dupę Bilowi, w samochodzie do męczenia stricte, na dodatek robiącym jakieś przebiegi - Bil jest nie do pobicia. Ot co.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

Jak sie robi duża różnica, jeśli komplet b6 do twojej fiesty kosztuje 1540, a komplet b8 1520? :D
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

przy tak małej różnicy w cenie zastanów się 2 razy, jeśli jeździsz dużo furem to bil może okazać się tańszy (uwzględniając regenerowalność). U mnie KYB kosztowała jakieś 1100, Bil - 1800, na dodatek mój pug robi rocznie koło 5tkm, więc wybór był raczej prosty... No i możliwość regulacji i dalece większa wszechstronność...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

dobra chłopaki faktycznie eni am amorów o regulacji wysokosci... znaczy sa ale zestawy... a mi sie popierdzieliłoz b14 i b16 bo te zestawy maja..:D
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 04 Lis, 2008   

Janusz napisał/a:
b14 i b16 bo te zestawy maja..:D


Ale kosztują majątek :lol2:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Lis, 2008   

Panowie a co byscie mogli dobrac do mojej zachcianki. Mianowicie. Lapa skrzyni biegow jest nisko, na b6 i seria sprezyna na nierownosciach dobijam ta lapa, chcialbym jakiegos amora/gwint ktory mozna byloby ustawic dosc twardo, ale nie tak zeby obnizyc samochod. Nizej juz nie chce, bo wtedy to bedzie juz totalna porazka z ta lapa. Teraz pytanie. Czy do takiego czegos lepszy bedzie gwint czy jakis wymyslny amor? Chcialbym sie zmiescic w 2k.
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

wyślij tego bila do zerkopolu niech ci zrobią gwinta z tego, najlepiej na dwóch spręzynach. tyle że wtedy będą musiały inne sprężyny przyjść. Sprężyna główna oraz tzw. helper
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

Geko dobrze prawi !

Ale zestaw na jednej sprężynie tez powinien dać radę (ja mam takie coś i jakimś cudownym zbiegiem okoliczności w zerkopolu świetnie zestroili jedno z drugim.

Osobiście polecam Ci (Kamilbike) zainwestowanie w jakąś streetową płytę pod silnik (myślę że 6mm to max) bo nawet jak nie obniżysz mocniej to w końcu trafisz na jakąś wredną muldę, a wtedy płyta jak znalazł.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

Nie wiem czy ten zrobienie gwintu z b6 to bylo do mnie czy nie?

Co do pyty to myslalem nad jakas oslona, duza byc nie musi ale przydalaby sie jakas. Ktos takim czyms sie w ogole zajmuje ?
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9