auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Wto 04 Lis, 2008
Janusz napisał/a:
no wiec pytanie do Rasty.. skoro AGX ma regulacje tylko twardosci to dlaczego do niego mozna zastosowac glebe a do b6 juz nie??
Bo AGX to amor dedykowany do springów -30mm, a b6 - do seryjnej wysokości...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 04 Lis, 2008
Janusz napisał/a:
no wiec pytanie do Rasty.. skoro AGX ma regulacje tylko twardosci to dlaczego do niego mozna zastosowac glebe a do b6 juz nie??
Do niższch sprężyn są amortyzatory o skróconym skoku, tak jak bilstein b8, nie wiem czy taka kyb ma skrócony skok, ale jeśli ma o właśnie dlatego nadaje sie do niższego zawiasu , ale wtedy z kolei nie nadaje sie do seryjnych sprężyn.
U bilsteina jet o tyle prościej że wiadomo, masz seryjna sprężyne to b6, niższa spręzyna to kupujesz b8, ceny raczej sie nie różnią, w przypadku tematowej fiesty bill b8 jest tańszy o 20 zł
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Wto 04 Lis, 2008
brabusss napisał/a:
czyli agx należy raczej porównywać z b8?
umiarkowanie, to zupełnie różne amory. Zalecana wysokość sprężyn to jeden z niewielu łączących je elementów. W samochodzie uniwersalnym (albo mocno odchudzonym ) KYB kopie dupę Bilowi, w samochodzie do męczenia stricte, na dodatek robiącym jakieś przebiegi - Bil jest nie do pobicia. Ot co.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Wto 04 Lis, 2008
przy tak małej różnicy w cenie zastanów się 2 razy, jeśli jeździsz dużo furem to bil może okazać się tańszy (uwzględniając regenerowalność). U mnie KYB kosztowała jakieś 1100, Bil - 1800, na dodatek mój pug robi rocznie koło 5tkm, więc wybór był raczej prosty... No i możliwość regulacji i dalece większa wszechstronność...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 05 Lis, 2008
Panowie a co byscie mogli dobrac do mojej zachcianki. Mianowicie. Lapa skrzyni biegow jest nisko, na b6 i seria sprezyna na nierownosciach dobijam ta lapa, chcialbym jakiegos amora/gwint ktory mozna byloby ustawic dosc twardo, ale nie tak zeby obnizyc samochod. Nizej juz nie chce, bo wtedy to bedzie juz totalna porazka z ta lapa. Teraz pytanie. Czy do takiego czegos lepszy bedzie gwint czy jakis wymyslny amor? Chcialbym sie zmiescic w 2k.
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008
wyślij tego bila do zerkopolu niech ci zrobią gwinta z tego, najlepiej na dwóch spręzynach. tyle że wtedy będą musiały inne sprężyny przyjść. Sprężyna główna oraz tzw. helper
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008
Geko dobrze prawi !
Ale zestaw na jednej sprężynie tez powinien dać radę (ja mam takie coś i jakimś cudownym zbiegiem okoliczności w zerkopolu świetnie zestroili jedno z drugim.
Osobiście polecam Ci (Kamilbike) zainwestowanie w jakąś streetową płytę pod silnik (myślę że 6mm to max) bo nawet jak nie obniżysz mocniej to w końcu trafisz na jakąś wredną muldę, a wtedy płyta jak znalazł.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach