Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Stroker kit Saxo/106
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 23 Lis, 2008   

A jaki ?? K20/K24 :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 23 Lis, 2008   

Ty juz wiesz jaki
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 23 Lis, 2008   

CHRZANEK,

średnica max w bloku TU to 80mm niestety bardzo blisko siebie są tłoki w tym silniku (szukałem z Adamantem jakiegoś rozwiązania i 80mm to max)

skoku wzrasta do 89 mm przy zmianie korby na dłuższa 137,5 mm a pojemność jaką uzyskujemy to 1789cc, przy seryjnej korbie mamy skok 82 mm i z zastosowaniem tłoka 80 mm pojemność 1649 cc
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

Czyli wydłużając skok tłoka wpływamy w pewien sposób negatywnie na jego "szybkoobrotowość" ??
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

no zgadza się...
ciekawe jak dużą różnicę robi te 4mm bo seryjna korba ma 133,5 mm
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

Najlepiej chyba uturbić :) wtedy ta zmniejszona "szybkoobrotowość" się tak we znaki nie da (chyba :P )
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 30 Lis, 2008   

dalej grzebię w temacie.. mam ładne foto zestawu pod turbo.



no i filmik Saxo VTR 1800cc Turbo :) niestety tylko z hamowni i jakoś specjalnie nie powala auto stoi, ale brzmi ciekawie i szybko sie wkręca.

_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 30 Lis, 2008   

ooo kurczaki super ten stroker jest :) z turbo to musi mega zapindalac !
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Nie 30 Lis, 2008   

hmmm patrzac na film troche go miata na rolkach co oznacza ze sie slizga co oznacza ze moc ma calkiem niezla
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 30 Lis, 2008   

teoretycznie okolo 8500 obr powinna wytrzymywac taka kombinacja, ale ma dosc niekorzystny stosunek dlugosci korby do skoku...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

stux
[Usunięty]

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

saxorulez napisał/a:
CHRZANEK,
skoku wzrasta do 89 mm przy zmianie korby na dłuższa 137,5 mm a pojemność jaką uzyskujemy to 1789cc, przy seryjnej korbie mamy skok 82 mm i z zastosowaniem tłoka 80 mm pojemność 1649 cc


Niestety to nie jest prawda, dluzsza korba nie ma nic do skoku tloka, a tym samym do pojemnosci.

Pojemnosc mozna zwiekszyc jedynie przez zmiane wykorbienia (walu) na wieksze - wtedy wzrasta pojemnosc (przy niezmienionej srednicy tloka)
i wtedy wlasnie czesto jesli chce sie utrzymac zblizony stopien kompresji do seryjnego nalezy zmienic korbowod ale na krotszy a nie dluzszy.

Niestety tak jest jak ktos nie rozumie co pisze albo na jakiej zasadzie dziala silnik i czym jest pojemnosc, czym stopien kompresji i co za co odpowiada.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

stux,

masz rację. To co napisałem nie jest poprawne bo nie uwzględniłem róznicy wykorbień na wale w strokerze i na wale serynym i to chyba tyle co jest tam żle. Jeśli jeszcze coś to mnie popraw.

To czy znam się na budowie silnków czy nie cięzko wywnioskować z powyższej wypowiedzi. Nie kończyłem technikum/polibudy wiec dużo mi brakuje i zdaje sobię z tego sprawę.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

Stux ostatni akapit nie był potrzebny, nie musisz tu wpadac i gromic kogos za brak wiedzy.
Jakos jak tu zagladasz to tylko zeby sie pomądrzyć i potem Ciebie nie ma.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

Malarze holenderscy malowali ludzi brzydkich i pokurczonych...
Ale to były piekne obrazy.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Malarze holenderscy malowali ludzi brzydkich i pokurczonych...
Ale to były piekne obrazy.


el profesore :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.27 sekundy. Zapytań do SQL: 12