Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Plyta pod silnik
Autor Wiadomość

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Wto 09 Gru, 2008   

Właśnie wysłałem im zapytanie... Może jak zrobimy zamówienie grupowe, to będzie jeszcze lepsza :P ??
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 09 Gru, 2008   

Ja muszę koniecznie sobie taka płytę sprawić. Nawet mm gościa, który by mi to potencjalnie wykonał, ale przydałby się jakis rysunek, zdjęcie płyty do C2. Ktos może gdzieś widział? Jakies pomysły? Foty? Namiary?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 09 Gru, 2008   

Greg: To nie jest jakieś trudne.
Można szablon zrobić z grubej tektury na której narysuje się istotne miejsca takie jak miejsce przegięcia płyty oraz otwory na mocowania.

Ja zasadniczo to chcę płytę minimalistyczną, szerokości takiej jak odległość miedzy mocowaniami wachaczy + 5cm, a długiej tak żeby sięgała zderzaka i to wszystko.

Dural 6mm wydaje się optymalny na ulice.

A co do kosztów to chciałem wam Powiedzieć że płyta duralowa 6mm o wymiarach 2x1m z której można zrobić 3 płyty do samochodu to koszt ok 750Pln, więc sam materiał to jakieś 250zyla. Wg mnie kolesie nie zdzierają, cena jest OK.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 09 Gru, 2008   

Wedlug mnie tez koszt takiej plyty allegro jest ok, bo za alu 40x40/1cm zaplacilem 50zl, wiec nie jest zle.

Chrzanek a jak zaznaczyc takiemu komus mocwania? Bo wiadomo ze mocowanie bedzie troche bardziej schowane pod samochod niz plyta. Chyba ze to sie osobno dospawa?
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 09 Gru, 2008   

Mocowania Panie Kolego to już niestety "Hand Made" sie robi.
Poza tym to już nie z alu tylko ze stalufki bo spawanie tańsze i prostsze :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

Kamilbike napisał/a:
Wedlug mnie tez koszt takiej plyty allegro jest ok, bo za alu 40x40/1cm zaplacilem 50zl, wiec nie jest zle.

Zależy jeszcze z jakiego stopu.
Ja zamawiałem płytę 300x200x7 [mm] ze stopu Ak11 (aluminium/krzem) i płaciłem 60 zł plus obróbka.
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

Chyba to bylo PA9, ale nie dam sobie glowy uciac bo to bylo z rok temu ;)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 10 Gru, 2008   

Zupełnie nie ogarniam rodzajów stopów - jakieś info? :) Jak to sie ma w praktyce?

Macie może jakiegoś magika, który by to ogarnął?

Do czego najlepiej przykręcic płytę? DO jakich punktów montazowych?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 11 Gru, 2008   

Z czasow rowerowych pamietam ze np PA11 jest bardzo twardym stopem alu, ale tez kruchym, malo odpornym na wyginanie. Chyba to tak szlo ;)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8