Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Poziom sprzętowy w KJS
Autor Wiadomość

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

B6, przód na grubym wkładzie, gwint, tył wąski. Robione i ustawiane w Zerkopolu.
Kupisz coś innego, będzie słabe i w końcu i tak kupisz Billa. Been there, done that,
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

GeKo napisał/a:
Bad-i napisał/a:
nie ma alternatywy dla billa, jest jeszcze proflex albo HP racing

Jest jeszcze GAZ Shock.


W Ohlinsie pewnie też by się pofatygowali...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

A ten GAZ? to co to jest, to jest półka ohlinsa i proflexa? a jak cenowo? Jezdzi ktoś na tym?
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

Loko napisał/a:
A ten GAZ? to co to jest, to jest półka ohlinsa i proflexa? a jak cenowo? Jezdzi ktoś na tym?


http://www.gaz-shocks.pl/
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

rasta napisał/a:
Loko napisał/a:
A ten GAZ? to co to jest, to jest półka ohlinsa i proflexa? a jak cenowo? Jezdzi ktoś na tym?


http://www.gaz-shocks.pl/


Z google umiem korzystać i strone widziałem, nie dostaniesz pomógł :rotfl:
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Czw 18 Gru, 2008   

JA mam/miałem billa. Regenerowałem. Mistrz sprawa poprostu ...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

moze ktos wiecej napisać o tym GAZ-ie bo ze strony to nic konkretnego sie nie dowiemy
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

Cytat:

moze ktos wiecej napisać o tym GAZ-ie bo ze strony to nic konkretnego sie nie dowiemy

Ja Ci moge napisać. Nie do końca sprawdzone wydumki są fajne. Kupujesz, jeździsz,sprzedajesz, kupujesz Bilsteina. Bardzo fajna przygoda.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

Marek ale ja doskonale Ciebie rozumiem, sam jezdze na Billu i Proflexie.

Nigdy bym te3go nie zaminiel na nic innego - pytam sie tylko o "tą nowość" o której nigdy nic nie słyszałem
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

W czym Ty masz Proflexa?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

GAZ jest oceniany w Anglii "in plus". Czytałem testy tego zawieszenia w nowym Clio i po założeniu poprawiło czasy na torze. W dodatku możliwość regulacji faktycznie działa.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

Być może, a wręcz pewno tak jest. Ale u nas jest jeden prawdziwy tor i parę mini. Bilstein jest uniwersalny, dobry na tor, a poza tym na drodze/oesie super się sprawdza.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

Marek23 napisał/a:
W czym Ty masz Proflexa?


w pugu na tyle

na przodzie, HP racing
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

Gaz tylko na równy tor billi ogarnia dobrze nierówności .

na + Gaza jest cena od około 1800-2000 za podstawowego Gwinta do około 3000-3500 za topowa wersje , w Uk na tym ścigają sie z mojego doświadczenia to na forach forda 95% wybiera Gaz'a
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 19 Gru, 2008   

Ja w tej chwili poważnie interesuje się tym Gazem. z kitów są 2 rodzaje GHA oraz GGA
GGA to już tzw Gruba laga przód ma regulacje bump/rebouund i tył tak samo

w GHA przód rebound oraz wysokość a tył bump/rebound.

Jeśli ktoś byłby poważnie zainteresowany zapraszam na pw. Podam ceny czas oczekiwania itd.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 9