w sumie to wyglada jakby nie wystepowało b8 na tyl do 306tki
właśnie
fydi, b8 jest do obniżonego zawieszenia a b6 teoretycznie nie więc nie wiem czy zakres pracy amorka b6 będzie odpowiedni jeśli belka będzie opuszczona o ząb.
michool_vt, dziękuje za konkretną odpowiedź. Czyli skracać nic nie trzeba w zerkopolu ?
auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km Pomógł: 23 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 06 Sty, 2009
aha oki to ja mogę napisać tylko tyle, że swoje b6 jak wysyłałem do zerkopolu to napisałem im, żeby skrócili skok(bo jednak słyszałem, że b6 jest pod seryjną wysokość). A co oni zrobili tak naprawdę to nie mam pojęcia
Czyli teoretycznie B6 przy obniżonej o ząbek belce i sprężynach pokroju eibacha pro kit powinny wydolić... Tyle że sam mam dylemat co założyć do takiego właśnie obniżenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach