Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Bilstein B6 tył do obniżonego zawiasu
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   Bilstein B6 tył do obniżonego zawiasu

Chodzi o moją 306 cabrio.

Pytanie : czy Bilstein B6 ogarnie mi zawias z tyłu na belce opuszczonej o jeden ząb ?

Odpowiedzi typu : "Zerkopol Ci skróci" mnie nie interesują :)

Chcę wiedzieć czy seryjny B6 mi to ogarnie
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   

według katalogu bilsteina, b6 i b8 do twojego cabrio maja takie samo oznaczenie, wiec zapewne jest podobna sytuacja jak w saxo :)

w sensie ze da rade :D

w sumie to wyglada jakby nie wystepowało b8 na tyl do 306tki ?|
Ostatnio zmieniony przez michool_vt Wto 06 Sty, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   

Cytat:
Chcę wiedzieć czy seryjny B6 mi to ogarnie?


Możesz wytłumaczyć co znaczy dokładnie to pytanie?
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   

michool_vt napisał/a:
w sumie to wyglada jakby nie wystepowało b8 na tyl do 306tki


właśnie

fydi, b8 jest do obniżonego zawieszenia a b6 teoretycznie nie więc nie wiem czy zakres pracy amorka b6 będzie odpowiedni jeśli belka będzie opuszczona o ząb.

michool_vt, dziękuje za konkretną odpowiedź. Czyli skracać nic nie trzeba w zerkopolu ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   

aha oki :D to ja mogę napisać tylko tyle, że swoje b6 jak wysyłałem do zerkopolu to napisałem im, żeby skrócili skok(bo jednak słyszałem, że b6 jest pod seryjną wysokość). A co oni zrobili tak naprawdę to nie mam pojęcia :ble:

P.S chodzi oczywiście o tył :)
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 06 Sty, 2009   

a ja słyszałem ze b6 do 30mm ogarniają temat dopiero powyżej b8 przychodzi z pomocą.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 07 Sty, 2009   

Czyli teoretycznie B6 przy obniżonej o ząbek belce i sprężynach pokroju eibacha pro kit powinny wydolić... Tyle że sam mam dylemat co założyć do takiego właśnie obniżenia ;D
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.24 sekundy. Zapytań do SQL: 12