Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Temperatura płynu chłodzącego
Autor Wiadomość

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Czw 27 Lip, 2006   Temperatura płynu chłodzącego

do posiadaczy Vts/S-16.
Jak u was jest z temp. płyny chłodniczego.
Czeka mnie wymiana ale nie o to chodzi.
Silnik gorący ( olej w połowie) a temp. na wskażniku sięga 3/4 skali.
Czasami w korku dochodzi powiedzmy w skali od 1 do 10 dochodzi 8 i dopiero po ruszeniu opada do powiedzmy bezpiecznej ( wskażnikowej) wartości.
Kiedyś spotkałem kolegę w C-2 VTS i żalił się że ma ten sam problem???
Jak mam włączoną klime to przy tych temp. potrafi się wyłączyć( na chwile) aby silnik był efektywniej chłodzony.
Jak miałem 106 xsi nigdy tego nie zauważyłem.
Jestem ciekawy czy wasze silniki utrzymuja stała temp. w połowie wskażnika ( bez upalania- wtedy zawsze temp. mam OK.)
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Czw 27 Lip, 2006   

ja mam tak samo. Rozmawiałem na samym początku z p.Adasiem ( adamantem ) i powiedział ze spoko, tak moze być. Jesli natomiast dosyc długo ( pow. 1 min ) bedziesz miał na maxa wskazówke to lepiej sie zatrzymaj i rozkminiaj bo wtedy nie jest dobrze :(
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 27 Lip, 2006   

U mnie z temp płynu jest podobnie, przy normalnej jezdzi jest w skali 1-10 na 6- to jest jak jade i się nie zatrzymuje. Przy staniu w korkach temperatura rośnie tak do 8, wtedy włączają sie bardzo mocno wentylatory, wyraźnie je słychać i spada do 3/4 wskaźnika i tak zabawa w kółko :) U mnie dodatkowo jeszcze temp oliwy jest ponad połową, przy normalnej jezdzi 6 w umownej skali :D , przy deptaniu stoi na 3/4, a przy bardzo ostrej jezdzi, albo przy jezdzi z maks prędkością dochodzi do 8 a moze nawet 9 w skali.
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Czw 27 Lip, 2006   

Loko napisał/a:
wtedy włączają sie bardzo mocno wentylatory


A ile ich masz? 2? masz klime?
Sąsiad ma dokładnie tak samo jak Loko opisał!
_________________
...
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 27 Lip, 2006   

Mam 2 ale nie mam klimy, poprzedni właściciel dołożył 2 wentylator, jak założył płyte pod silnik, bo wiadomo wtedy gorszy obieg powietrza.
A co do jazdy to wszystko musi być wporządku, dopóki nie zapali się czerwona kontrolka, a i wtedy jak się odrazu zgasi to nie powinno być tragedi, bo woda się jeszcze nie gotuje i nie tryska spod kora.
A jak u was z temp oleju? trzyma się na połowie czy też idzie w góre?
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lip, 2006   

Loko napisał/a:
A jak u was z temp oleju? trzyma się na połowie czy też idzie w góre?

Przy normalnej jeździe temp oleju zawsze mam w połowie. Jak upalam to rośnie, a jak długo upalam to potrafi bardzo wysoko dojść ale zawsze ta temp jest bezpieczna tak w naszej wspomnianej skali do ok.8.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 28 Lip, 2006   

Ok czyli to poprostu norma w tym aucie :)
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pią 28 Lip, 2006   

Moj w upalne dni w miescie ma powiedzmy 7max a olej to do 6
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

zowa
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lip, 2006   

Loko napisał/a:
Mam 2 ale nie mam klimy, poprzedni właściciel dołożył 2 wentylator, jak założył płyte pod silnik, bo wiadomo wtedy gorszy obieg powietrza.
A co do jazdy to wszystko musi być wporządku, dopóki nie zapali się czerwona kontrolka, a i wtedy jak się odrazu zgasi to nie powinno być tragedi, bo woda się jeszcze nie gotuje i nie tryska spod kora.
A jak u was z temp oleju? trzyma się na połowie czy też idzie w góre?
ja mam tak samo.tyle ze u mnei jak np zalaczysz swiatla to temp oleju na wskazniku rosnie.jak wylaczysz to maleje.jak zalaczysz dmuchawe to rosnie jak wylaczysz to maleje :) poprostu jak zalacza sie jakis odbiornik pradu to rosnie :) np jak zamykam szybi to tez rosnie :D
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 28 Lip, 2006   

Jak jest u Ciebie to ja akurat wiem :P
Wkońcu nie raz widziałem oczyma :D

Taki mały ot :D , a mój wydech umarł całkiem i to jakieś cudo ze on jeszcze nie odpadł. :D
Chciałem go dzisiaj pospawać, ale się nie da, bo on nie tylko jest przełąmany w pól na rurze, ale też srodkowy tłumik popękany i do wymiany :/
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 29 Lip, 2006   

Jakarti nie mial tego problemu :) bo przez jakis czas nie mial wody w chlodnicy wiec sie nic nie gotowalo ;)
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Lip, 2006   

zowa napisał/a:
ja mam tak samo.tyle ze u mnei jak np zalaczysz swiatla to temp oleju na wskazniku rosnie.jak wylaczysz to maleje.jak zalaczysz dmuchawe to rosnie jak wylaczysz to maleje poprostu jak zalacza sie jakis odbiornik pradu to rosnie np jak zamykam szybi to tez rosnie

o takich cyrkach to jeszcze nie słyszałem :570:

Loko napisał/a:
Taki mały ot , a mój wydech umarł całkiem i to jakieś cudo ze on jeszcze nie odpadł.
Chciałem go dzisiaj pospawać, ale się nie da, bo on nie tylko jest przełąmany w pól na rurze, ale też srodkowy tłumik popękany i do wymiany

No to pare stówek ubedzie :D
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Sob 29 Lip, 2006   

no mi tez umarł juz wydech. Zbieram i łykam od łukasza magnexa , bo bardzo mi sie podoba wykonanie, dzwiek oraz wyglada. Bardzo porządne tłumiki. Biore cały wydech od kolektora.
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Sob 29 Lip, 2006   

aha, nie pare stówek. 1650 zeta :D
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 29 Lip, 2006   

Nie no tu będzie całe forum identycznych saxo :D wydech-magnex, dolot-racelander, rozpórka-omp, no wyjątkowo sparco jeszcze :D

Bierzesz cały od klektora, czyli pozbywasz się kata? Nie będzie go wcale czy zastępujesz jakimś sportowym?
Ja bym chciał zrobić jakiegoś customa mg albo viga, ale na razie nie mam pojęcia jaki moze byc tego koszt :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13