auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pią 06 Mar, 2009
Cytat z SR.pl
Zwracam uwagę na ostatni akapit buehehe
Cytat:
Witam
Panowie prześledziłem cały wątek, pracuje u jednego z dwóch dealerów którzy mogą sprzedawać i serwisować GTR-a i oto co moge powiedziec:
-w polsce tylko dwóch mechaników może dlubać przy mechanikach oczywiscie tych sprzedawanych w ue(bo te maja gwar w polsce)
-mechanik ktory wrócil z szkolenia od nas z firmy powiedział ze nissan robi tyle szumy dookola tego auta i tajemnic na temat serwisowania jakby to byl tajny panstwowy projekt
-wymiana opon co przeglad czyli 10tys km biggrin.gif bez znaczenia czy są dobre czy nie
-jesli zużują się klocki ham przod to wymieniamy komplet klocki przód+ tarcze i do tego tyl tarcze klocki tak mowi serwis manual- spory koszt to bedzie
-jesli cos nie tak dzieje sie z silnikiem to wysyłamy go do Japoni na naprawę- podobnie z szkrzynia
- przeglad musi trwać cały tydzień
-mechanik ma cos na wzor pendriva gdzie za kazdym razem kiedy auto jest w serwisie musi odczytac dane z czarnej skrzynki i zapamietac dla dok nissana
-i wiele innych dupereli ktore mnie osobiscie z szkowały typu cena przeglądu ohmy.gif
Na szkoleniu w francji rozebrali 2 gtr-y podobno budowa nie jest skomplikowana z reszta juz w naszym serwisie goscilismy 2 gtr-y z czego jeden przegral z polskimi drogami piasta wahacz felga opona do wymiany biggrin.gif koszt felgi 10tys zl koszt kapselka na felge okolice 1000zl rolleyes.gif
_________________ 658,94:1 - nezoP
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Pią 06 Mar, 2009
rasta napisał/a:
Cytat z SR.pl
Zwracam uwagę na ostatni akapit buehehe
Cytat:
Witam
Panowie prześledziłem cały wątek, pracuje u jednego z dwóch dealerów którzy mogą sprzedawać i serwisować GTR-a i oto co moge powiedziec:
-w polsce tylko dwóch mechaników może dlubać przy mechanikach oczywiscie tych sprzedawanych w ue(bo te maja gwar w polsce)
-mechanik ktory wrócil z szkolenia od nas z firmy powiedział ze nissan robi tyle szumy dookola tego auta i tajemnic na temat serwisowania jakby to byl tajny panstwowy projekt
-wymiana opon co przeglad czyli 10tys km biggrin.gif bez znaczenia czy są dobre czy nie
-jesli zużują się klocki ham przod to wymieniamy komplet klocki przód+ tarcze i do tego tyl tarcze klocki tak mowi serwis manual- spory koszt to bedzie
-jesli cos nie tak dzieje sie z silnikiem to wysyłamy go do Japoni na naprawę- podobnie z szkrzynia
- przeglad musi trwać cały tydzień
-mechanik ma cos na wzor pendriva gdzie za kazdym razem kiedy auto jest w serwisie musi odczytac dane z czarnej skrzynki i zapamietac dla dok nissana
-i wiele innych dupereli ktore mnie osobiscie z szkowały typu cena przeglądu ohmy.gif
Na szkoleniu w francji rozebrali 2 gtr-y podobno budowa nie jest skomplikowana z reszta juz w naszym serwisie goscilismy 2 gtr-y z czego jeden przegral z polskimi drogami piasta wahacz felga opona do wymiany biggrin.gif koszt felgi 10tys zl koszt kapselka na felge okolice 1000zl rolleyes.gif
Nie wiem ile w tym prawdy, ale pewnie coś jest do rzeczy. Do Evo kuta Ralliart'owa felga kosztuje 6 tyś. więc to nie jest dziwne. Ale z tymi hamulcami (wymiana wszystkiego) i oponami to chyba lekka przesada.
A jeśli chodzi o obsługę GT-R'a to jest to pole do popisu dla firm specjalizujących się w obsłudze wyczynowych modeli, jak np. My (4turbo)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach