Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Kierownica przy przyspieszaniu.
Autor Wiadomość

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 02 Sie, 2006   Kierownica przy przyspieszaniu.

Witam

Mam do was dziwne pytanie, czy musicie mocno trzymac kierownice przy przyspieszaniu na niskich biegach na prostej? Ostatnio przejechal sie moim samochodem koles i byl w szoku.
Ja moge jechac pelnym ogniem I-ke, zapiac II-ke itd nie trzymajac kierownicy.
Niby ma na to wplyw rozklad momentu na oski, ale jestem ciekaw jak w innych.
Ja nigdy na to nie zwracalem uwagi.
_________________
 
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Śro 02 Sie, 2006   

U mnie nie jest to problemem, ale wiem, że np w Volvo bywa.
Miałem okazję sprawdzić to w S70 T5 (240KM) - trzeba było mocno trzymać kierownik przy ostrym ruszaniu. Ciekawe jak było w S80 T6 (276KM) - tutaj przód napęd był naprawdę nieporozumieniem!
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 02 Sie, 2006   

ja jak puszcze kiere to samochód nie jeddzie dokładnie do przodu tylko zawsze lekko gościaga..

ale jak juz jade normalnie to wszytko jest ok..

nie muszę sie zapierać o kierę ale gdybym ją puscił zupełnie to nie jechał by prosto przy dawaniu w palnik
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 02 Sie, 2006   

A ja zauważyłem , ze zaraz po tym jak zrobiłem prawko, to musiałem kiere trzymać dwiema rękami przy ostrym ruszaniu, odruchowo druga ręka szła mi na kiere, potem pojezdziłem troche i samo przeszło :)
A co do ruszania bez trzymania kiery, to kiedyś miałem małą niespodzianke, jak startowałem spod świateł, nie ostro, po prostu dynamicznie, i kiera w ekspresowym tempie skręciła w prawo :D , tak że zanim zdązyłem ruszyć byłem na pasie obok, na szczeście nie było tam zadnego auta.
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 02 Sie, 2006   

Ja jeździłem S80 T6 (272KM) i nie było problemu z kierownicą przy ostrym ruszeniu! Chyba zę nie zauważyłem tego! Będe musiał jeszcze raz się przejechać żeby sparwdzić!
_________________
...
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 02 Sie, 2006   

ja jedziłem zondą i też mi nie wyrywało. W moim saxo wyrywa, zależne jest to od szerokośći gum . HaLLa !!
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

droga musialaby byc idealnie rownie bym mogl puscic kiere w willim. kiera bardzo ostro reaguje na mocne przyspieszanie w willim. Obecnie na 17" sporo mniej, ale n.p. na serii 15" trzeba go pilnowac bo go wozi w ta strone gdzie znajduje sie jakas nierownosc.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

Ja moge dodac gazu, puscic, dodac i dalej jedzie prosto. Czytam wlasnie co pisza o torque steering.
_________________
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 03 Sie, 2006   

u mnie puscic to sie nie da ale zauwazylem kilka prawidlowosci:

- im gorsza nawierzchnia tym trzeba bardziej trzymac
- przy wytluczonych drazkach kierowniczych jest prawdziwa tragedia
- przy wytluczonych amorach przednich zdecydowanie gorzej
 
 

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Nie 06 Sie, 2006   

Michał napisał/a:
ja jedziłem zondą i też mi nie wyrywało. W moim saxo wyrywa, zależne jest to od szerokośći gum . HaLLa !!

Oj niesceimniaj Michal.. to wcale niezalezy od szerokosci gumy :D
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 07 Sie, 2006   

Kolega własnie zakupił Clio Sport i też musi go nieźle trzymać przy przyspieszaniu!
_________________
...
 
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Pon 07 Sie, 2006   

u mnie zalezy od nawierzchni ale jak jest tylko minimalna koleina to trzeba bardzo mocno trzymac...
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 08 Sie, 2006   

ja też nie musze trzymać... zawsze mi daje prosto... musicie marszczyć freda raz lewą ręką a raz prawą to sika wtedy prosto jak po nitce :) to taka moja rada...

a na poważnie to jak latałem starszego Mitsu 3000 GT to zawsze mi wyrywało i trzeba było mocno trzymać kiere... w Corvette jeszcze gorzej było :/
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9