Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: M
Pon 16 Lut, 2009
BILSTEIN
Autor Wiadomość

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

Cytat:
To ja za ten chajs mam kompletny (przód/tył) wpełne regulowany zawias Kayaby co spokojnie na 60 tys. styka.

Taką Kayabe to se możesz na 400m założyć... Ja miałem już w dwóch autah Billa i złego słowa nie powiem.
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

Marek23 napisał/a:
Cytat:
To ja za ten chajs mam kompletny (przód/tył) wpełne regulowany zawias Kayaby co spokojnie na 60 tys. styka.

Taką Kayabe to se możesz na 400m założyć... Ja miałem już w dwóch autah Billa i złego słowa nie powiem.


sa dobre kayaby, ale u nas nie sprzedaja. Do mojego na przyklad jest ze 5 rodzaje, ale ceny za te lepsze to ponad 4tys z 2 szyuki...

http://www.kaplhenke.com/...id=36&Itemid=32

bil jest kontrukcyjnie sto lat za murzynami - sprzed 40 lat konstrukcja, ale mi sie podoba ze moge je ustawic dokladnie tak jak a-grupowe decarbony.
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

pcs napisał/a:
http://www.kaplhenke.com/...id=36&Itemid=32


Ale to Koni jest akurat
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

AndreXSi napisał/a:
pcs napisał/a:
http://www.kaplhenke.com/...id=36&Itemid=32


Ale to Koni jest akurat


to przyklad dobrego koni, lepszego od bila, ale drzszego...
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

Ale pisałeś o dobrych kayabach...

anyway nieważne, wiem o co chodzi :>
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

Cytat:
sa dobre kayaby, ale u nas nie sprzedaja. Do mojego na przyklad jest ze 5 rodzaje, ale ceny za te lepsze to ponad 4tys z 2 szyuki...

Za taką kasę kupuje Proflexa i nawet nie myślę o Kayabach.

Koni miałem żółte,sportowe,ustawianą twardość, około 2000 zł za komplet. Na większym gównie nie jeździłem, jeśli chodzi o prowadzenie jak i wytrzymałość.
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

AndreXSi napisał/a:
Ale pisałeś o dobrych kayabach...

anyway nieważne, wiem o co chodzi :>


a bo mi sie poyebalo

nie znam sie na kayabach, moze tez dobre robia na japonski rynek. W clio sport seria to kayab i jest bardzo dobry, tylko nietrwaly.
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

Marek23 napisał/a:
Taką Kayabe to se możesz na 400m założyć... Ja miałem już w dwóch autah Billa i złego słowa nie powiem.


A ja złego słowa nie powiem na Kayabe AGX, przynajmniej w przypadku Foki się sprawdza rewelacyjnie. Nawet pamiętam upalanie w Ułężu z Wróblem, jak się zachwycał nad zachowaniem się Foki i pytał co to za zawias.

Nie mówię, że to jakiś cud techniki ale stosunek cena/jakość oraz pełna regulacja jest nie do pobicia.

Żeby nie byuło - sam mam żółte Koni.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

a ja mam na dupce żółte koni sporty. od nowości zrobiłem na nich już z 20tyś km i wszystko w porządku. po ich wstawieniu i ustawieniu twardości na 2/3 no i oczywiście kilku innych gratach odnotowałem znacznie korzystniejsze prowadzenie dupci na lublinie. stop.

faktem jest też że auto używane na codzień dostaje niezłe baty więc amorki zniosły już sporo. hmmmm... tak czasami wydaje mi się, że większość zestawów w cenie do ok. 2-3 tyś posiadają podobną jakość i nie odstają od reszty na tyle istotnie, aby jarać się tym, że mając koni jest się szybszym niż na bilsteinach i odwrotnie... ot tak o se napisałem. taka chwilowa refleksja... faktem jest jednak, że możliwość regulacji twardości do jazdy na codzień jest fajną sprawą.
_________________
0-1
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

Stf napisał/a:
faktem jest jednak, że możliwość regulacji twardości do jazdy na codzień jest fajną sprawą.


Podobnie jak cycki dody - też są fajną sprawą...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

No jesli lubisz sylikon to ok :]
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

Kochany na codzień to ja mam do zabawy lepszy sprzet co nie zmienia faktu że popatrzeć zawsze miło ...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

Ja powiem tak. Ładnie to wygląda jak jest schowane pod jakąś bluzeczką (najlepiej obcisłą), ale jak zdejmiesz tą bluzkę to już nie wygląda tak ładnie. Takie moje zdanie.

PS. To temat o Bilsteinie czy o cyckach? :D
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

o wlasnie to chcialem napisac, tylko nie potrafilem ubrac w calosc :P No ijeszcze calkiem jakos wyglada w staniku, bez to juz wedlug mnie cienko ;)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

dobry cyc nie jest zły.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 10