Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Saxo Anglik
Autor Wiadomość

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   Saxo Anglik

Witam wszystkich. Zakładam ten topic dlatego ze chciałbym powiększyć rodzine swoich małych rakiet właśnie o Saxo VTS.Na wstępie mówię ze kasy obecnie na stanie nie ma zbyt wiele wystarczy na samochód sprowadzenie i może na coś jeszcze, ale na szczęście są co miesięczne wpływy w postaci tzw. wypłaty. Saxolot miałby zostać maszyną do sprintów i track day'ów czyli duza moc, mała waga ale z klatką itp. Chciałbym od was dowiedzieć czy macie już jakieś doświadczenie w takiej przeróbce co trzeba bedzie wymienic a o czym jeszcze nie wiem ze spraw technicznych i czy wiecie jak wygląda rejstracja takiego auta i czy gra jest warta świeczki. Ceny w GB są dosyć atrakcyjne nawet przy tym kursie ja planuję wydać na samo auto jakieś 1200 funtów oczywiście jest to elastczna kwota bo jak bedzie coś droższego ale ładnego to w porządku. Może auto być jak najbardziej lekko uszkodzone ale naprawde lekko.
Jest to temat na spokojnie i z niczym sie nie pali... Może jakieś sugestie, propozycje, porady?
Myślę ze temat jest dosyć ciekawy i ktoś juz nad tym myślał wiec moze zbierzemy tu jakieś porady i wszystkie za i przeciw.
Pozdrawiam
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

ŁukaszS3 napisał/a:
(...)Ceny w GB są dosyć atrakcyjne nawet przy tym kursie ja planuję wydać na samo auto jakieś 1200 funtów (...)


Myślę, że za tyle nie kupisz nic ciekawego. A co do przeróbki to nie wiem czy przy tej cenie auta gra jest warta świeczki.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

Do wymiany:

-Gródź (ściana czołowa)
-Magiel
-Deska rozdzielcza
-Wydaje mi się że kolumna kierownicza
-Stacyjka
-mechanizm wycieraczek
-Wiązka elektryczna kabinowa
-Reflektory
-wykładzina podłogowa

to tak na szybko...

Musisz mieć saxo VTS ???
Nie chcesz peugeota 106 s16 ???
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

Peżoł oczywiście mógłby być ale jeśli chodzi Ci o Twojego to po porostu mnie na niego nie stać narazie. Ten projekt powstał w mojej głowie niedawno i powstawał by przez jakieś 6-10 miesięcy w miarę napływów gotówki. A w środku auto będzie darte do gołej blachy a co do ceny około 1200 funciaków to myślę ze za to to coś ładnego kupie spokojnie o czym meldował znajomy siedzący w GB...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

Fydi tez chce sprzedac swojego vts'a.
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

mysle ze na takiego anglika w sumie wydasz wiecej niz 10k, wiec lepiej brac chrzanka puga za 10k !
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

to nie lepiej dolozyc ze 2k i kupic u nas? pojawiaja sie na otomoto i takie vtsy
kolo 9, 10k. kupisz za 6500, przyciagniecie tego do nas bezplatne nie bedzie...
czesci ktore wypisal chrzanek tez troche beda kosztowaly.... robocizna....
faktycznie bedzie az taka oszczednosc?

choc skoro planujesz to juz ponad 6 mcy to pewnie to przeliczyles i z twojego
punktu widzenia musi sie to oplacac....
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

kubas napisał/a:
wiec lepiej brac chrzanka puga za 10k !

heh tak tanio? to moze ja kupie :D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

O anglikach powinien się Grzesiek_vts wypowiedzieć. Ostatnio mi to tłumaczył, że tanio i dobrze się nie da tego zrobić(chodzi o przekładkę). Natomiast co do 1200 to jest możliwe przytarganie coś fajnego :) Opłaty podobno kosztują jakieś 900 funtów :(

P.S. za 14 tyś puszcze Ci swoje saxo :) do kjs idealne :)
Ostatnio zmieniony przez fydi Pią 20 Lut, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

Tak peżocik będzie do sprzedania jako seryjna serioza za 10tysi.

Napisałem już do Łukasza PW z informacją z jakimi kosztami musi się liczyć importer.
Do tego przyjąłem że części już z robocizną wyszły 3000pln...
Suma wyszła pięciocyfrowa (w PLNach oczywiście)...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

na czesci sie oplaca

zeby to przelozyc, przerejestrowac i jezdzic to sie nie oplaca :)

fydi napisał/a:
Opłaty podobno kosztują jakieś 900 funtów :(
łoooo matko ile to piwa!!..
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

fydi napisał/a:
O anglikach powinien się Grzesiek_vts wypowiedzieć. Ostatnio mi to tłumaczył, że tanio i dobrze się nie da tego zrobić(chodzi o przekładkę). Natomiast co do 1200 to jest możliwe przytarganie coś fajnego :) Opłaty podobno kosztują jakieś 900 funtów :(

P.S. za 14 tyś puszcze Ci swoje saxo :) do kjs idealne :)
Tzn jakie opłaty masz na myśli? Chodzi o trasport? Po auto jadę sam i przyjeżdżam nim pod dom...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

opłaty znaczy, że jakiś tam recykling, ubezpieczenia i inne :)
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

Nie no aż tyle to napewno nie bo jak sciągałem Saxo które już kiedyś miałem z republiki Knedli (czyt. Czech) wszystkiego miałem 1900zł razem z ubezpieczeniem...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pią 20 Lut, 2009   

ogolnie jakbys mial miec to saxo za 100-200 funciakow to warto sie pobawaic a tak

1200 x 5 = 7200 + koszt przerobek + kwestia czy uda sie go zarejestrowac coraz wiecej urzedow juz sie lapie w tym ktore auto mozna ktorego nie + opłaty

oraz na koniec fakt ze masz angola przerabianego u mietka w garazu i zawsze cos wyjdzie na czym mietek przyoszczedzil albo spatencil


lepiej dozbierac kupic z polski / niemiec / francji niz jezdzic przeszczepem :P
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 4.42 sekund. Zapytań do SQL: 13