ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009 Saxo Anglik
Witam wszystkich. Zakładam ten topic dlatego ze chciałbym powiększyć rodzine swoich małych rakiet właśnie o Saxo VTS.Na wstępie mówię ze kasy obecnie na stanie nie ma zbyt wiele wystarczy na samochód sprowadzenie i może na coś jeszcze, ale na szczęście są co miesięczne wpływy w postaci tzw. wypłaty. Saxolot miałby zostać maszyną do sprintów i track day'ów czyli duza moc, mała waga ale z klatką itp. Chciałbym od was dowiedzieć czy macie już jakieś doświadczenie w takiej przeróbce co trzeba bedzie wymienic a o czym jeszcze nie wiem ze spraw technicznych i czy wiecie jak wygląda rejstracja takiego auta i czy gra jest warta świeczki. Ceny w GB są dosyć atrakcyjne nawet przy tym kursie ja planuję wydać na samo auto jakieś 1200 funtów oczywiście jest to elastczna kwota bo jak bedzie coś droższego ale ładnego to w porządku. Może auto być jak najbardziej lekko uszkodzone ale naprawde lekko.
Jest to temat na spokojnie i z niczym sie nie pali... Może jakieś sugestie, propozycje, porady?
Myślę ze temat jest dosyć ciekawy i ktoś juz nad tym myślał wiec moze zbierzemy tu jakieś porady i wszystkie za i przeciw.
Pozdrawiam
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009
Do wymiany:
-Gródź (ściana czołowa)
-Magiel
-Deska rozdzielcza
-Wydaje mi się że kolumna kierownicza
-Stacyjka
-mechanizm wycieraczek
-Wiązka elektryczna kabinowa
-Reflektory
-wykładzina podłogowa
to tak na szybko...
Musisz mieć saxo VTS ???
Nie chcesz peugeota 106 s16 ???
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009
Peżoł oczywiście mógłby być ale jeśli chodzi Ci o Twojego to po porostu mnie na niego nie stać narazie. Ten projekt powstał w mojej głowie niedawno i powstawał by przez jakieś 6-10 miesięcy w miarę napływów gotówki. A w środku auto będzie darte do gołej blachy a co do ceny około 1200 funciaków to myślę ze za to to coś ładnego kupie spokojnie o czym meldował znajomy siedzący w GB...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009
to nie lepiej dolozyc ze 2k i kupic u nas? pojawiaja sie na otomoto i takie vtsy
kolo 9, 10k. kupisz za 6500, przyciagniecie tego do nas bezplatne nie bedzie...
czesci ktore wypisal chrzanek tez troche beda kosztowaly.... robocizna....
faktycznie bedzie az taka oszczednosc?
choc skoro planujesz to juz ponad 6 mcy to pewnie to przeliczyles i z twojego
punktu widzenia musi sie to oplacac....
auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km Pomógł: 23 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009
O anglikach powinien się Grzesiek_vts wypowiedzieć. Ostatnio mi to tłumaczył, że tanio i dobrze się nie da tego zrobić(chodzi o przekładkę). Natomiast co do 1200 to jest możliwe przytarganie coś fajnego Opłaty podobno kosztują jakieś 900 funtów
P.S. za 14 tyś puszcze Ci swoje saxo do kjs idealne
Ostatnio zmieniony przez fydi Pią 20 Lut, 2009, w całości zmieniany 1 raz
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009
Tak peżocik będzie do sprzedania jako seryjna serioza za 10tysi.
Napisałem już do Łukasza PW z informacją z jakimi kosztami musi się liczyć importer.
Do tego przyjąłem że części już z robocizną wyszły 3000pln...
Suma wyszła pięciocyfrowa (w PLNach oczywiście)...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km Pomógł: 63 razy Dołączył: 29 Mar 2006 Skąd: olkusz
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009
na czesci sie oplaca
zeby to przelozyc, przerejestrowac i jezdzic to sie nie oplaca
fydi napisał/a:
Opłaty podobno kosztują jakieś 900 funtów
łoooo matko ile to piwa!!..
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009
fydi napisał/a:
O anglikach powinien się Grzesiek_vts wypowiedzieć. Ostatnio mi to tłumaczył, że tanio i dobrze się nie da tego zrobić(chodzi o przekładkę). Natomiast co do 1200 to jest możliwe przytarganie coś fajnego Opłaty podobno kosztują jakieś 900 funtów
P.S. za 14 tyś puszcze Ci swoje saxo do kjs idealne
Tzn jakie opłaty masz na myśli? Chodzi o trasport? Po auto jadę sam i przyjeżdżam nim pod dom...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km Pomógł: 23 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009
opłaty znaczy, że jakiś tam recykling, ubezpieczenia i inne
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pią 20 Lut, 2009
Nie no aż tyle to napewno nie bo jak sciągałem Saxo które już kiedyś miałem z republiki Knedli (czyt. Czech) wszystkiego miałem 1900zł razem z ubezpieczeniem...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
ogolnie jakbys mial miec to saxo za 100-200 funciakow to warto sie pobawaic a tak
1200 x 5 = 7200 + koszt przerobek + kwestia czy uda sie go zarejestrowac coraz wiecej urzedow juz sie lapie w tym ktore auto mozna ktorego nie + opłaty
oraz na koniec fakt ze masz angola przerabianego u mietka w garazu i zawsze cos wyjdzie na czym mietek przyoszczedzil albo spatencil
lepiej dozbierac kupic z polski / niemiec / francji niz jezdzic przeszczepem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach