Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawias do Clio
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

Rudello napisał/a:
fakt, amory RS kosztuja około 250zł za szt.


RS -macie na myśli seryjne amorki Renault. Bo Renault Sport to w ofercie ma zestaw firmy Ohlins i kosztuje to hm.. wiecej niż 4 000 PLN za komplet
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Rudello 
Nazywam się Bond...


auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Maj 2006
Skąd: warszawa

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

seryjne amory ale do renault sport :)

morton PW
_________________
www.rudys.pl
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

Rudello napisał/a:
seryjne amory ale do renault sport


teraz bardziej konkretnie :P

Seryjnei to chyba KYB'a kiedyś wspominał PCS
Ja bym poszedł w gwint z takim talentem do kierownicy jak Ty masz myślę że to lepsze rozwiązanie
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Rudello 
Nazywam się Bond...


auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Maj 2006
Skąd: warszawa

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

saxorulez napisał/a:
Ja bym poszedł w gwint z takim talentem do kierownicy jak Ty masz myślę że to lepsze rozwiązanie


:rotfl: ^_^' bardzo smieszne ^_^
_________________
www.rudys.pl
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

za gwint bila to teraz jakis majatek trzeba dac.

moim zdaniem albo od mortona kup, albo seria (tam tyly chyba byly prawie nowe jak sprzedawalem, moze tylko rpzod trzeba kupic, chyba ze ktorys wylal), albo szukaj w UK czegos, bo kurs ciagle sprzyja tylko GBP (gaz czy inne cus, powinno ok 500funtow kosztowac).
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

GAZ albo pincet albo prawie tysiak funta.
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

Gaz Gaz bierz gaza :D
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Mar, 2009   

mowilem ze od mortona :)
 
 

Rudello 
Nazywam się Bond...


auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Maj 2006
Skąd: warszawa

Wysłany: Wto 21 Kwi, 2009   

na razie jest seria i....... super! tzn seria amor + sprezyna -30mm
super wybiera nie rownosci, w zakretach bardzo stabilne, nie tak twardo jak gwint posadzony nisko ale w zkaretach jezdzi sie bardzo dobrze + nie trzeba sie martwic za bardzo o nierownosci - ideolo ;-)

choc gwint + gleba i bylo by super ideolo z lansem :)
_________________
www.rudys.pl
 
 
 

kubek13
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009   

GeKo napisał/a:
Angole polecają jeszcze HR gwinta.


Jeździłem kiedyś sportem ph1 kumpla, posadzonym na gwincie HRa. Na równym było przefajnie, ale na normalnych, czyli zwyczajnych polskich drogach, przy wiekszych prędkosciach auto bylo niestabilne.
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009   

a na tym ktos jezdzil??
http://motorsport.istore....io,02,2000.html
 
 

Yarko
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009   

ma ktoś może na sprzedaż albo wie gdzie dostanę od ręki amorki tylne do Clio Sporta ?
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Kwi, 2009   

W kazdym ASO Renault,chyba cos koło 230 zl/szt,max 3 dni czekania
 
 

Yarko
[Usunięty]

Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009   

niestety, 14 dni czekania, bo w PL ich nie ma...
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 16 Lip, 2009   

to tera ja mam pytanie, zazwyczaj jest tak, ze jak ktoś robi jakieś obniżające sprężyny, to sa one w jakimś danym kolorze, tzn, ze firma ma jakiś charakterystyczny kolor. Ja mam chyba jakieś tjuningowe bo sie jeździ jak na ping pongu, a sprężyny są czerwone. ktoś wie co to może być?? no chyba ze seria jest czerwona
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8