moim zdaniem albo od mortona kup, albo seria (tam tyly chyba byly prawie nowe jak sprzedawalem, moze tylko rpzod trzeba kupic, chyba ze ktorys wylal), albo szukaj w UK czegos, bo kurs ciagle sprzyja tylko GBP (gaz czy inne cus, powinno ok 500funtow kosztowac).
auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km Pomógł: 30 razy Dołączył: 13 Maj 2006 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 21 Kwi, 2009
na razie jest seria i....... super! tzn seria amor + sprezyna -30mm
super wybiera nie rownosci, w zakretach bardzo stabilne, nie tak twardo jak gwint posadzony nisko ale w zkaretach jezdzi sie bardzo dobrze + nie trzeba sie martwic za bardzo o nierownosci - ideolo
choc gwint + gleba i bylo by super ideolo z lansem
Jeździłem kiedyś sportem ph1 kumpla, posadzonym na gwincie HRa. Na równym było przefajnie, ale na normalnych, czyli zwyczajnych polskich drogach, przy wiekszych prędkosciach auto bylo niestabilne.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 16 Lip, 2009
to tera ja mam pytanie, zazwyczaj jest tak, ze jak ktoś robi jakieś obniżające sprężyny, to sa one w jakimś danym kolorze, tzn, ze firma ma jakiś charakterystyczny kolor. Ja mam chyba jakieś tjuningowe bo sie jeździ jak na ping pongu, a sprężyny są czerwone. ktoś wie co to może być?? no chyba ze seria jest czerwona
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach