Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przewod paliwowy
Autor Wiadomość

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Kwi, 2009   Przewod paliwowy

jol, sprawa ma sie mianowicie tak. Zalozylem pompe, podaje paliwo, ale nie idzie dalej niz przewod przy pompie tzn gdzie sie zator zrobil. Myslalem ze to moze filtr paliwa, ale do niego nawet paliwo nie dochodzi, wiec dupenszyn :/ Pytanie mam naastepujace. Czy taki przewod moge zastapic jakims gumowym, czy musi byc do tego jakis specjalistyczny przewod? Taki gumowy latwo byloby na cybanty skrecic na pompie i na filtrze
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 09 Kwi, 2009   

Gumowy, ale odporny na paliwo bo inaczej nic by z niego nie zostało :D
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Kwi, 2009   

A moze byc np taki od chlodnicy ?
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 09 Kwi, 2009   

Kamil poszukaj czegoś co po prostu nazywają przewodem paliwowym w jakimś motoryzacyjnym i kup na metry tyle ile potrzebujesz, pamiętaj o średnicy wewnętrznej i grubości ścianki, na pewno grubość ścianki nie mniej niż w serii.
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Kwi, 2009   

ok takiej odpowiedzi oczekiwalem leci pomuk.

Kurew zapomnialem o tych kablach dla Ciebie, kompletnie mi to ze lba wylecialo madafaka :(
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 09 Kwi, 2009   

Spoko, jak dasz radę wysłać w przyszłym tygodniu to będzie fajnie :) akurat może w weekend bym coś pogmerał z moim aku.

P.S. Jak chcesz lans, to kup w stalowym oplocie :D
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Kwi, 2009   

No wlasnie tu chodzi o to ze musze je jakos na koncowkach cybantem scisnac, a w oplocie raczej bedzie marnie. Mam teraz na takie jakby wsowki/zapinki i jak je wywale to musze zalozyc przewod i cybantem atakowac :/
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 09 Kwi, 2009   

a jakieś szybkozłączki z goodridge'a lub inne markowe. Tylko szczerze nie wiem czy jest sens.
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 09 Kwi, 2009   

To najpierw kupie chociaz metr przewodu gumowego i raz zakrece pompa zeby sprawdzic czy to wina kabla, jesli tak to bede dalej kombinowal, co by najpierw nie wydac majatku na przewod, a pozniej zeby sie okazalo ze to nie jego wina;) Ale mam nadzieje ze to jego, bo 4 raz pompy juz nie chce wyjmowac
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   

Kamilbike napisał/a:
To najpierw kupie chociaz metr przewodu gumowego i raz zakrece pompa zeby sprawdzic czy to wina kabla, jesli tak to bede dalej kombinowal, co by najpierw nie wydac majatku na przewod, a pozniej zeby sie okazalo ze to nie jego wina;) Ale mam nadzieje ze to jego, bo 4 raz pompy juz nie chce wyjmowac


Przewod paliwowy drogi nie jest, ciezki do zacisniecia tez nie, guma + jakis sznurek. Nie wiem ile kosztuje, ale jak kupowalem kiedys to malo zaplacilem. Kupujesz z metra w motoryzacyjnym.
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   

Ok, wiec przewod nowy nie jest potrzebny, okazalo sie ze nawet moja narzeczona potrafi naprawic zna sie lepiej na budowie fur :/ Powiedziala "a moze bys to zamienil?" i zamienilem i odpalil ;D Okazalo sie ze przewody paliwowe podlaczylem na odwyrtke :rotfl: , a ni chu chu nie wpadlem na to wczesniej :wall:
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   

Złota Kobita ;D
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   

Hahahahahaa
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   

Najlepsze jest t oze tydzien temu wlalem 4 litry oleju do silnika. Na bagnecie pokazalo sie minimum. aTeraz patrze a na bagnecie sucho, oczywiscie fura stala caly czas. Dolalem jeszcze litr i sie olej pokazal na bagnecie wreszcie, jutro sprawdze ile go tam w ogole jest. Podobno do tego silnika wchodzi 5 litrow :/
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8