Spokojnie możesz je pakować, aczkolwiek podobno ciężko ustawić taki zawias na polskie asfalty. Z tego co wiem to większość w PZMocie jeździ na gwintowanym bilu.
Jesli chodzi o gwint Peugeot Sport, to cały puchar 106 na tym śmigał i jest to dobre rozwiązanie (jest w tej chwili na hodze taki zesaw), ale problem się pojawia z dopasowaniem sprężyny! Jest to duży problem, bo oryginalne springi Peugeot Sporta - defakto firmowane przez Eibacha maja nietypowy wymiar - Fi 90 i ich zdobycie zarówno na asfalt jak i na szuter jest w naszym kraju prawie niemożliwe!!!
Dlatego większość gwintuje kolumny na spręzynę fi 60 i wkłada wkład Bilsteina, ale nie od 106 tylko od....... i tu jest cała tajemnica Zerkopolu, którą sam chciałbym odkryć. Jeśłi ktoś wie, to niech napisze. Zaletą takiego rozwiazania jest ogromny wybór sprężyn i możliwość zmiany charakterystyki amora przez Zerkopol, co jak wiadomo w przypadku PS jest niemożliwe.
Oczywiście oba rozwiązania odpowiadaja grupie N.
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009
Cos mi sie obilo o uszy ,że wkład jest od astry f,ale ile w tym prawdy to nie wiem.
Cos mi sie obilo o uszy ,że wkład jest od astry f,ale ile w tym prawdy to nie wiem.
Też tak słyszałem, ba nawet kumpel mi mierzył i wychodzi, że wszystko się zgadza, ale wkład z astry jest 0,5cm dłuższy i teraz albo kumpel źle zmierzył, albo to prawda i wtedy na 100% nie wejdzie w tube do 106 i się go nie dokręci
Pug sporta zaklada sie na seryjna kolumne! Trzebq tylko zdjac szeroki seryjny talerzyk z garbikow i zalozyc gwintowana tulejke na kolumne. Ona oprze sie o garbiki. Pug Sport to zestaw Plug&play.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach