Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Gwint do gr N
Autor Wiadomość

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   Gwint do gr N

Witam

Mam pytanie jako że powoli zbieram rożne gifty do 106 mam pytanie czy do Rejlika mogę wpakować gwintowane zawieszenie peugeot sport?

Z tego co wyczytałem z załącznika J to wychodzi na to, że tak..
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

Spokojnie możesz je pakować, aczkolwiek podobno ciężko ustawić taki zawias na polskie asfalty. Z tego co wiem to większość w PZMocie jeździ na gwintowanym bilu.
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

Wiem. Mi chodzi o same gwinty bez amorów...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

Jesli chodzi o gwint Peugeot Sport, to cały puchar 106 na tym śmigał i jest to dobre rozwiązanie (jest w tej chwili na hodze taki zesaw), ale problem się pojawia z dopasowaniem sprężyny! Jest to duży problem, bo oryginalne springi Peugeot Sporta - defakto firmowane przez Eibacha maja nietypowy wymiar - Fi 90 i ich zdobycie zarówno na asfalt jak i na szuter jest w naszym kraju prawie niemożliwe!!!
Dlatego większość gwintuje kolumny na spręzynę fi 60 i wkłada wkład Bilsteina, ale nie od 106 tylko od....... i tu jest cała tajemnica Zerkopolu, którą sam chciałbym odkryć. Jeśłi ktoś wie, to niech napisze. Zaletą takiego rozwiazania jest ogromny wybór sprężyn i możliwość zmiany charakterystyki amora przez Zerkopol, co jak wiadomo w przypadku PS jest niemożliwe.
Oczywiście oba rozwiązania odpowiadaja grupie N.
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

Cos mi sie obilo o uszy ,że wkład jest od astry f,ale ile w tym prawdy to nie wiem.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

ja mam z przodu wlasnie gwint pug sport i nie zamienilbym go na nic innego :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

przody mogą być z Pugi sport, gorzej z tyłem wtedy każde podbicie to wyzwanie i test odporności na stres :D
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

dokladnie... dlatego zaznaczylem ze przod...

kiedys gadalem z puszkielem i wspominal ze jakos nie zauwazyl wielkiej roznicy
w prowadzeniu auta po zmianie na przedzie z gwinta na hp.

jednak tyl to juz inny temat...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

Przem_106 napisał/a:
(jest w tej chwili na hodze taki zesaw)



Już nie ma :faja:

Dzięki za info chłopaki.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

p106rallye napisał/a:
Cos mi sie obilo o uszy ,że wkład jest od astry f,ale ile w tym prawdy to nie wiem.


Też tak słyszałem, ba nawet kumpel mi mierzył i wychodzi, że wszystko się zgadza, ale wkład z astry jest 0,5cm dłuższy i teraz albo kumpel źle zmierzył, albo to prawda i wtedy na 100% nie wejdzie w tube do 106 i się go nie dokręci
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

106 napisał/a:
ja mam z przodu wlasnie gwint pug sport i nie zamienilbym go na nic innego :)

A masz może oryginalne asfaltowe sprężyny, bo chętnie bym kupił
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

Przem_106 napisał/a:
106 napisał/a:
ja mam z przodu wlasnie gwint pug sport i nie zamienilbym go na nic innego :)

A masz może oryginalne asfaltowe sprężyny, bo chętnie bym kupił

niestety nie mam.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

A jeszcze jedno pytanie taki zestaw zakłada się na seryjną " kolumnę " ?
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

serjna kolumne trzeba nagwinotowac zeby zalozyc "talerzyki"
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

Pug sporta zaklada sie na seryjna kolumne! Trzebq tylko zdjac szeroki seryjny talerzyk z garbikow i zalozyc gwintowana tulejke na kolumne. Ona oprze sie o garbiki. Pug Sport to zestaw Plug&play.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8