auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009
bo t1-r to sportowa opona dla ubogich,
ile ona kosztowala najmniej 160zl? (195/50/15)
sam sobie kupiłem do mojego smietnika, fajny bieznik, lans na dzielni ale zeby jakas super była...
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009
sam mam nowki sztuki jeszcze w folii od roku, ale nie mialem jeszcze gdzie zalozyc
wieczorem jak bede w domu wkleje ten test
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009
Skoro auto jest RWD i ma to być głównie do jazdy na co dzień to niech kupi T1-R.
Bo:
Po 1: Sam je miałem i do jazdy na co dzień wg mnie ok jak nie upalasz jakoś strasznie dużo po wioskach to wystarcza
Po 2: Wytrzyma dużo więcej od Parady
Po 3: Kiedy Twój kolega wykorzysta te 10% na torze pewnie latając driftem i tak się opona skończy więc po co kupować znacznie droższą Parade skoro i tak z opon zostanie trochę rozszarpanej gumy i drutu...
Niech kupi T1-R
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009
Ja już się przekonałem że twarde boki to podstawa i nie interesuje mnie zaden inny parametr, nic nie zastąpi pewności prowadzenia które daja w porównaniu do miękkiej opony i tego że w zakręcie jedziesz na bieżniku opony, a nie na jej napisach.
Dlatego jeśli tylko jeździł bym na rozmiarze w którym występuje bridgestone re070, albo re050 to ani sekundy bym się nie zastanawiał.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
Szkoda tylko, że RE070 występuje w takich shitowatych rozmiarach. A o 050 słysząłem różne rzeczy, niekoniecznie pochwały (???)... Z tego co pamiętam to 050 występuje tylko od 16" wzwyż.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
Ja jeżdżę od kilku lat na Bridgestona RE050A (asymetryczne) Mają mega twarde boki, prawie jak runflaty. Strasznie trzepie na nich na kiepskiej nawierzchni dlatego nie dmucham więcej niż 2.3 bara żeby plomb nie pogubić. Jak dla mnie zbyt twarda jako opona do codziennego toczenia, szczególnie jak ma się drugi komplet kół stricte na pojeżdżawki. Na suchym super po rozgrzaniu, na mokrym trzyma słabo, bardzo słabo..
auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km Pomógł: 20 razy Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Bielsko-white
Wysłany: Wto 05 Maj, 2009
jeśli chodzi o Parady mogę się wypowiedzieć, ale niestety mam 17" Na suchym naprawdę rewelacja, klei bardzo miło, na mokrym...jeszcze nie miałem okazji - odkąd zmieniłem opony na letnie, jeszcze nie padało (aczkolwiek słyszałem, że szału na mokrym nie ma). Co do głośności to niestety są dosyć głośne (mam wrażenie, że głośniejsze od zimowych nokianów)...a Ty nox sprowadzasz oponki z Anglii? Te modele wydają się jakieś znajome
ŁukaszS3 napisał/a:
znacznie droższą Parade
yyy...niekoniecznie
_________________ 'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
Wiem ze na deszcz koszmar, ale na deszczu nie jezdze Punto. Opona ma byc kupiona z przeznaczeniem glownie na ulice czyli 95% ulica i moze w koncu sie uda te 5% zagospodarowac na jakis wyskok na tor. Ktos mial doswiadczenia uliczne z tymi oponkami? Zeby nie bylo wszedlem w szukajke popatrzylem i nic konkretnego nie bylo pisane
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 06 Maj, 2009
eMus widzailem te tematy, ten gdzie jest 60 stron to pare h przeszukiwania:] Temat Bartka i jeszcze jeden przeszukalem poczytalem. Dowiedzialem sie jedynie ze wedlug Marka 'markgum to polsrodek' wedlug Chrzania 'lepiej trzymaja niz seria, slabiej niz Matador' no i jeszcze chyba 106 pisal ze po przejsciu z prawdziwego slicka na markgumy po zakonczonym przejezdzie przez tor mial wrazenie ze zawias w samochodzie polecial bo opony bardziej plywaly na zakretach. Mialem nadzieje ze ktos od tamtego czasu jeszcze jezdzil na tych gumac i cos wiecej wie, bo tak jak pisalem maja byc glownie na miasto.
Lepszy bylby taki Markgum od T1r? Roznica cen niewielka
Andre - merci:)
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 06 Maj, 2009
Różnica cen wielka, bo markgum poleci szybciutko, dużo szybciej niz takie toyo, do skręcania to się nie nadaje, do jazdy na wprost powinno byc ok. Ja za swoje dałem 120 pln sztuka i więcej nigdy w życiu bym nie dał za tą oponę a i przy tej cenie zastanawiam się czy to miało sens , czy nie lepiej było wejść w dwie sztuki R888.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach