Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[s] głowica TU5JP4 seryjna
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 28 Kwi, 2009   [s] głowica TU5JP4 seryjna

mam do sprzedania głowice TU5JP4 (110KM) gdyby ktos poszukiwał do swojego Saxo lub Puga z chęcią tanio się jej pozbęde.

Cena 450PLN
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

To jest 16 wentylowa głowica :)
Łukasz ja nie potrzebuje ale napisz czy nadaje się do konwersji z 8V na 16V to może poszerzysz grono potencjalnych nabywców.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
To jest 16 wentylowa głowica :)
Łukasz ja nie potrzebuje ale napisz czy nadaje się do konwersji z 8V na 16V to może poszerzysz grono potencjalnych nabywców.


O to to to to ! Również jestem ciekawy. Tzn. zaciekawiony tą sprawą, a nie żebym się brandzlował, że sam w sobie jestem ciekawy... Chociaż może jestem... Ale to by był narcyzm...

Wracając do meritum :P Powiedz nam !
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

no tak.. to jest 16V - wszystkie TU5JP4 są 16v, jest to głowica psaująca plug and play na blok od 16v i 8v występujące w Saxo/106

Jezeli ktoś z 8v chce przejśc na 16V to ta głowica się do tego nadaje - oczywiscie poza głowica trzeba wymienić parę pierdół poza głowicą.

Przewagą tej głowicy jest to ze ma wieksze zawory niż werja TU5J4 co przekłada się na lepszy performance.

TU5JP4 ma 110KM
TU5J4 ma 120KM

Za dodatkowa opłatoą głowica moze być przygotowana (poszerzone kanały, wypolerowane kanały, gniazda w 3 kąty)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

a wiesz jak kształtuje się moc i moment TU5J4 z tą głowicą ?
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

Darianno z wydechem i dolotem miał szybkie 140 right ??
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

nox napisał/a:
Darianno z wydechem i dolotem miał szybkie 140 right ??


tak u Darka było 13X KM ale z takim zajebistym przebiegiem ze glowa mała..
mam wrażenie że głównie poprawia sie moc w średnim zakresie. Ja mając 142KM jechałem z Darka Saxo równo.

Zresztą on sam może potwierdzić czy ta glowica pomogła czy nie
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

i chyba tez jakis zajebiscie duzy moment tam byl.... (170 czy 180 Nm)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

tak.. wydaje mi się że to zasługa tej głowicy
206 1.6 16V zupełnie inaczej się kreci prawie o 1000rpm nizej niż Saxo więc podejrzewam ze i kanały sa inaczej zaprojektowane pod względem swojego kształtu - moze sprzyjają lepszemu napełnianiu w niższej partii obrotów
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009   

Jeśli w najbliższych dniach rozpadnie mi się głowica, to biorę :P

a tak poważnie, to chętnie bym zapodał takiego moda, tylko że narazie są bardziej konieczne wydatki typu podpicowanie skrzyni... :( ale pomysł jest dobry.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 30 Kwi, 2009   

w razie czego leży i czeka.
Po weekendzie wystawiam na allegro
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Czw 30 Kwi, 2009   

u mnie jest tez taka glowica.

czy i ile poprawila to nie mam pojecia bo wsadzilem ja razem z tysiacem innych gratow, ale wynik tych wszystkich modow jest calkiem niezly (150KM) wiec moze i glowica ma w tym jakis udzial :hm: . Ma wieksze kanaly to fakt i to napewno poprawia Nm, ale tez ma cos z ksztaltem, bo o ile dobrze pamietam na niej jest mniejsze doprezenie silnika niz na J4 (JP4 daje mniejsze sprezenie niz J4 zalozone na tym samym bloku).
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 30 Kwi, 2009   

grzech napisał/a:
(JP4 daje mniejsze sprezenie niz J4 zalozone na tym samym bloku


tak pisałem o tym parę razy - ma inny kształt komory spalania. Trzeba pobawić się z planowaniem aby uzyskać to samo co w Saxo
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 30 Kwi, 2009   

a jak kogoś interesuje reszta do tej głowicy Łukasza to walcie do mnie :) ja mam blok kompletny jak by co. Głowice od Łukasza , blok ode mnie i macie cały motor :) mój blok ma coś koło 40 tys przebiegu :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8