Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Witanie i pytanie
Autor Wiadomość

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Sob 09 Maj, 2009   

kolektor z 16 nie podejdzie do 8 .
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

gustav
[Usunięty]

Wysłany: Sob 09 Maj, 2009   

a bo sie zwiesilem i myslalem ze mowicie o pucharze 106, gdzie jezdzily rallye, a tu mowa o 206 xs :wall:
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

  Wysłany: Pon 11 Maj, 2009   

GeKo napisał/a:
Łukasz czy ten kolektor podpasuje do AXa 1.4 8v pucharowy?, bo cena naprawdę fajna.


jak bys byl zainteresowany lub ktos inny jakimis czesciami to smialo mozna dzwonic do ASO i w dziale czesci zamiennych prosic Lukasza Trzaszczke i powiedziec ze chodzi o czesci od pucharowki..Wysprzedaja teraz wszystko co maja na stanie wiec i moze ostalo sie cos z np. 106 rajdowych..Warto sprobowac bo ceny sa na prawde korzystne !! ^_^
 
 
 

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Pon 11 Maj, 2009   

Cytat:

Up to you->podoba mi sie i ustosunkowuje sie do tej odpowiedzi, pomimo roztoczonej wizji ja nadal raczej bede sie upieral przy tym silniku-ogolnie ja jestem taki s.... z charakteru, zawsze na przekor :faja:


Skoro wiekszosc sie dziwi ze robisz tak nie codzienny swap widocznie jest to pozbawione sensu. Ale jednoczesnie rozumiem ta postawe "na przekor" i ze nie chcesz jak wszyscy - to mi sie podoba. Powodzenia w projekcie
_________________
STICAR.pl - Grafika samochodowa

"I couldn't repair my brakes so i made my horn louder"
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 13 Maj, 2009   

panowie a odnosnie samego wydechu ktos sie wypowie...ile tlumikow, czy kat zostaje czy lepiej nie, czy warto inwestowac w strumienice czy zamiast niej po prostu rura...tak na wlasnych doswiadczeniach.. ^_^
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 14 Maj, 2009   

A czy te kolektory z katem do 206 podejdą do C2?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 14 Maj, 2009   

Kolektor, komora rozprezajaca, jeden przelotowy tłumił na końcu :) mgmotorsport :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 14 Maj, 2009   

106 napisał/a:
Kolektor, komora rozprezajaca, jeden przelotowy tłumił na końcu :) mgmotorsport :)


hmm a jak glosne jest wtedy auto...tak np. w prownaniu do pucharowki-ogolnie rajdowki... a jaki jest koszt w MG zrobienia takiego ukladu..?? wiem ze swego czasu bylo tam dosc drogo ale teraz podobno mieli zaczac robic jakas nowa technika (zamiast spawania jakies wykrzywianie na masyznie - nie wiem dokaldnie wiec nie chce sie wypowiadac) interesuje mnie natomiast cena jesli ktos juz cos takiego robil...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 14 Maj, 2009   

Cicho nie jest wg mnie u Bartka. Tanio tam chyba nigdy nie było. Zadzwoń ciekawe ile Ci powiedzą. Ostatnio znajomemu zaśpiewali 1800 za wydech do saxo. A co do gięcia rur na maszynie. To na pewno El-tec od jakiegoś czasu posiada giętarkę a czy MG też to nie wiem.
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 14 Maj, 2009   

Jak dla mnie to jest cicho. Ciszej niz w 206. Wydech jest prawie cały giety nie ma wstawianych kolan. Gietarke mają. Bez kolektora za taki jak pisałem 2 cale dałem 1500. Kolektor miałe supersprint wiec nie zmieniałem juz.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
Ostatnio zmieniony przez 106 Śro 20 Maj, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Nie 17 Maj, 2009   

aha..no bede musial przedzwonic w takim razie, a piszesz ze u ciebie jest 2.25", dla przykladu w pucharowce caly byl 2" w niektorych autach robi sie np. 2.5 cala, od czego to zalezy?? mocy, pojemnosci, tubo-doladowania, czemu akurat 2 a nie 2.25 lub na odwrot,co np. da wieksza ale nie za duza srednica...??
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Nie 17 Maj, 2009   

pytanie:
jarek-malopolsk napisał/a:
od czego to zalezy??


odpowiedź:
jarek-malopolsk napisał/a:
mocy, pojemnosci, tubo-doladowania,
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 20 Maj, 2009   

heh dzieki, chyba sie jednak zdecyduje na 2" bo we wczesniejszych tematach doczytalem sie ze to wystarcza do granicy 160+ a tyle raczej nie zrobie, natomiast jeszcze zastanawia mnie jedna rzecz, pisal ktos(niestety nie pamietam juz gdzie to dokladnie bylo, jeden z pierwszych tematow w dziale techniczne) ze zamiast kata wsadza szersza rurke...Czyli przykladowo ciagnac od 4-2-1 dwa cale do samego konca (do koncowego tlumika) w miejscu gdzie byl kata wyciac kawalek i wspawac cos wieksze niz 2" czy nie trzeba...nie pamietam dokladnie kontekstu teamtej wypowiedzi ale wiem ze tego nie moge ogarnac o_O
 
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Śro 20 Maj, 2009   

wg mnie bzdura jakaś z tą szersza rurą... wogóle wg mnie bzdura kombinować samemu wydech, czy u jakiegoś gientarko spawacza...

ale... jezeli 4-2-1 to miejsce katalizatora powinno i tak być już 'ominięte'

jak nie rozumiesz to spójrz na ten przykład: xD

K--C--T--T-
K421-T--T-


Legenda:
 K-Kolektor
 C-Katalizator
 T-Tłumik
 - -Rura

jak sam widzisz, zabrakło miejsca na C(katalizator) ;D
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 20 Maj, 2009   

ja myslalem raczej o jednym tlumiku koncowym-przelotowym... a mam jeszcze pytanie odnosnie walkow, jesli chce wrzucic walki (takie jak ma np.saxorulez do sprzedania) to byla mowa o modyfikacjach glowicy...jakie to dokladnie maja byc modyfikacje...??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8