auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Pon 11 Maj, 2009
GeKo napisał/a:
Łukasz czy ten kolektor podpasuje do AXa 1.4 8v pucharowy?, bo cena naprawdę fajna.
jak bys byl zainteresowany lub ktos inny jakimis czesciami to smialo mozna dzwonic do ASO i w dziale czesci zamiennych prosic Lukasza Trzaszczke i powiedziec ze chodzi o czesci od pucharowki..Wysprzedaja teraz wszystko co maja na stanie wiec i moze ostalo sie cos z np. 106 rajdowych..Warto sprobowac bo ceny sa na prawde korzystne !!
auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Skąd: Warsaw city
Wysłany: Pon 11 Maj, 2009
Cytat:
Up to you->podoba mi sie i ustosunkowuje sie do tej odpowiedzi, pomimo roztoczonej wizji ja nadal raczej bede sie upieral przy tym silniku-ogolnie ja jestem taki s.... z charakteru, zawsze na przekor
Skoro wiekszosc sie dziwi ze robisz tak nie codzienny swap widocznie jest to pozbawione sensu. Ale jednoczesnie rozumiem ta postawe "na przekor" i ze nie chcesz jak wszyscy - to mi sie podoba. Powodzenia w projekcie
_________________ STICAR.pl - Grafika samochodowa
"I couldn't repair my brakes so i made my horn louder"
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Śro 13 Maj, 2009
panowie a odnosnie samego wydechu ktos sie wypowie...ile tlumikow, czy kat zostaje czy lepiej nie, czy warto inwestowac w strumienice czy zamiast niej po prostu rura...tak na wlasnych doswiadczeniach..
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Czw 14 Maj, 2009
106 napisał/a:
Kolektor, komora rozprezajaca, jeden przelotowy tłumił na końcu mgmotorsport
hmm a jak glosne jest wtedy auto...tak np. w prownaniu do pucharowki-ogolnie rajdowki... a jaki jest koszt w MG zrobienia takiego ukladu..?? wiem ze swego czasu bylo tam dosc drogo ale teraz podobno mieli zaczac robic jakas nowa technika (zamiast spawania jakies wykrzywianie na masyznie - nie wiem dokaldnie wiec nie chce sie wypowiadac) interesuje mnie natomiast cena jesli ktos juz cos takiego robil...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 14 Maj, 2009
Cicho nie jest wg mnie u Bartka. Tanio tam chyba nigdy nie było. Zadzwoń ciekawe ile Ci powiedzą. Ostatnio znajomemu zaśpiewali 1800 za wydech do saxo. A co do gięcia rur na maszynie. To na pewno El-tec od jakiegoś czasu posiada giętarkę a czy MG też to nie wiem.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 14 Maj, 2009
Jak dla mnie to jest cicho. Ciszej niz w 206. Wydech jest prawie cały giety nie ma wstawianych kolan. Gietarke mają. Bez kolektora za taki jak pisałem 2 cale dałem 1500. Kolektor miałe supersprint wiec nie zmieniałem juz.
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
aha..no bede musial przedzwonic w takim razie, a piszesz ze u ciebie jest 2.25", dla przykladu w pucharowce caly byl 2" w niektorych autach robi sie np. 2.5 cala, od czego to zalezy?? mocy, pojemnosci, tubo-doladowania, czemu akurat 2 a nie 2.25 lub na odwrot,co np. da wieksza ale nie za duza srednica...??
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Śro 20 Maj, 2009
heh dzieki, chyba sie jednak zdecyduje na 2" bo we wczesniejszych tematach doczytalem sie ze to wystarcza do granicy 160+ a tyle raczej nie zrobie, natomiast jeszcze zastanawia mnie jedna rzecz, pisal ktos(niestety nie pamietam juz gdzie to dokladnie bylo, jeden z pierwszych tematow w dziale techniczne) ze zamiast kata wsadza szersza rurke...Czyli przykladowo ciagnac od 4-2-1 dwa cale do samego konca (do koncowego tlumika) w miejscu gdzie byl kata wyciac kawalek i wspawac cos wieksze niz 2" czy nie trzeba...nie pamietam dokladnie kontekstu teamtej wypowiedzi ale wiem ze tego nie moge ogarnac
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Śro 20 Maj, 2009
ja myslalem raczej o jednym tlumiku koncowym-przelotowym... a mam jeszcze pytanie odnosnie walkow, jesli chce wrzucic walki (takie jak ma np.saxorulez do sprzedania) to byla mowa o modyfikacjach glowicy...jakie to dokladnie maja byc modyfikacje...??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach